Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/14/15 ve všech sekcích
-
4 body
-
3 body
-
Já pouze hájím svoje rozhodnutí a svůj názor, nikoliv Škodu. Ale budiž, tohle si plete dost lidí. Až si budu někdy třeba kupovat Mercedes-Benz S65 AMG a nějaký trouba mi bude tvrdit, že jsem si místo toho to měl koupit ochcávku ereso v plné palbě a kombajnu (protože se tam dá naložit víc hnoje), pošlu ho někam úplně stejně. I když je tahle diskuse těžká ztráta času (a vlastně hloupost), nepovažuju schopnost stát si za svým za špatnou a kéž by jí mělo víc lidí. Rypicong: Opraveno. Mě je Hyundai naprosto volné, já ho do této diskuse nezatáhl. Kdyby lidi jako vorlajz, voice a podobní dostali už dávno banán, nepadne tu o něm ani půl slova.3 body
-
Marek Sochor: Akční modely určitě budou, ale tipnul bych si že ne pro nejvyšší motorizaci a už vůbec ne s automatem. Škoda je většinou dělá u prostřední výbavy s prostředním motorem. Navíc bych si tipnul, že do budoucna budou akční modely vázaný na financování (mám pocit, že jsem to četl v nějakým rozhovoru s člověkem ze škodovky). Ad Fabia Combi jako rodinné auto. Nemůžu si nějak pomoct, ale Hyundai o i20 tvrdí, že "její prostor konkurence nezkousne", "z její dynamiky nám budou vztávat vlasy na hlavě", že ix20 je kombi (dokonce víc než kombi), že i30 je nadauto a nebo že ix35 je "největší a nejkvalitnější". Zdrojem většiny těchto prohlášení je hlavní stránka hyundai.cz. To nejlepší jsem si ale nechal nakonec. Škoda nikde o Fabii HB netvrdí, že to je rodinné auto, ovšem po zadání adresy hyundai.cz na vás hned vyskočí "Hyundai i20, nejdospělejší rodinný vůz již od 239 990 Kč". Toto není nic jiného než tvrdá fakta, panové. Ovšem chápu, že to zdejším pacientům nezabrání nesmyslně kopat do Škody a to i přesto, že tvrzení o F3C jako rodinném voze je daleko blíž realitě než jakákoliv z těch marketingových sraček od Vošického. Dále tu padla spousta nesmysů o tom, že za 360t Kč je lepší koupit i30 kombi. Uznávám, že pokud někdo vyloženě potřebuje velké auto, pochopím, že může za tuto cenu zvolit i30 kombi, nicméně dostane například mnohem horší motor a pro mě osobně bylo 1.2 TSI 81kW velmi silný argument. Udělal jsem takové malé srovnání i30 kombi a F3C. Porovnával jsem nejvyšší motorizace a cenu Fabie jsem nastavil podle i30, která byla ve výbavě Trikolor s motorem 1.6 GDI a s litými koly za 372 990 Kč. Za naprosto totožnou cenu jsem na nakonfiguroval, Style 1.2 TSI 81 kW s 16" koly, paket Style Multimedia Plus, Style Advance, střešní nosiče, vyhřívané trysky ostřikovačů, šrouby proti krádeži a záruka Mobilita PLUS. Již na první pohled je jasné, že v té Fabii je toho krapet víc, nicméně pojďme si to rozebrat. Budu vypisovat pouze to, co má daný model navíc. Hyundai i30 kombi: Asistent rozjezdu do kopce 5 let záruka bez omezení km Jel jsem podle ceníku, pokud jsem něco vynechal, dejte vědět, rád doplním. A nyní zmiňovaná Fabia: Front-assistant Speedlimiter Kožený multifunkční volant Automatická klimatizace Parkovací senzory vpředu a vzadu Zrcátko s automatickým stmíváním a dešťovým senzorem Světelný senzor pro automatické denní svícení KESSY 16" kola z lehké slitiny XDS+ Rádio Bolero s kapacitním dotykovým displayem, šesti reproduktory a funkcí MirrorLink (s updatem na Apple CarPlay a Android Auto) Bluetooth handsfree Vyšší zatmavení oken vzadu Vyhřívané sedačky Driver Activity Assisant SmartGate Mechanické seřizování obou sedadel Start/Stop Fabii jsem psal víceméně z hlavy, pokud něco chybí, opět mi dejte vědět a já to upravím. Jak sami vidíte, výbavy co má Fabia navíc je doopravdy hromada a to tam ještě není zahrnut motor, kde i přesto, že i30 má svoji nejvýkonější jednotku, dostává od Fabie na hubu (max. rychlost, točivý moment, spotřeba, zrychlení z 0-100 km/h a těch pár koníků navíc se u GDI projevuje až ve vysokých otáčkách, což stejně nestačí na lepší dynamiku těžší i30). Jak sami vidíte, bez jediného subjektivního kritéria, bez toho abych jednou napsal "Hjundé", je poměrně snadné obhájit cenu F3C a pokud se na to podíváme z druhé strany, kdyby měla mít výbavu jakou má i30 kombi, by její cena spadla minimálně o 50t Kč, což už je výrazný rozdíl. Přezevšechno je mi bohužel jasné, že spoustě lidí jejich myšlenková kapacita neumožní tato fakta snadno přijmout a stále se tu budou objevovat nesmysly, že za tolik peněz si měli koupit Hyundai. V každém vlákně se bohužel najde někdo z místní úderky, aby neopoměl ublinknout svůj ničím nepodložený názor. Doporučuji přečíst tento článek, velmi krásně vystihuje proč bych si (mimo objektivního) i ze subjektivního hlediska Hyundai nekoupil, obzvlášť ten Vošického dopis je k sežrání. Je vidět jak krásně do sebe všechno zapadá, jak ryba smrdí od hlavy a jak se zákazníci bezezbytku identifikuji se svojí značkou.3 body
-
2 body
-
Njn. Dopravíš se do práce, poořeš pole, zaseješ, odvezeš úrodu a tím to končí. Nejvyšší čas pořídit motorku. [emoji23]2 body
-
ja sa zato nehambim mne to popravde chybat bude ale urcite to nie je dovod nekupit fabiu a ist do auta ktore mi vyhovuje v dalsich 10 smeroch menej len kvoli tomu. To mi pride chore. Urcite sa najdu veci ktore konkurencne auta nemaju oproti fabii a preto zasa mozem byt spokojny ze budem mat take vychytavky. Napr H ma vyhrievany volant ale nic ine sa mi na nom nepaci tak si ho asi nekupim. Opel ma krajsi dizajn ale je drahsi tak preto si ho nekupim. Fabia ma vsetko co potrebujem za prijatelne peniaze len nema otvaraciu panoramu a automaticke dojazdy okien ale to je fakt uz detajl a nie argument pre nekupu2 body
-
2 body
-
jinak Clinte, co jsem koukal na nejaky novinky co by utebe jste melo jit uprava nastaveni HHC http://www.stemei.de/pages/coding/skoda-octavia-iii-5e/berganfahrassistent.php americke pozicky http://www.stemei.de/pages/coding/skoda-octavia-iii-5e/blinker-gedimmt-us-standlicht.php zmena startovaciho loga maxiku http://www.stemei.de/pages/coding/skoda-octavia-iii-5e/bordcomputer-startlogo.php nastaveni brzd - to by asi melo bytsoucasti volby jizdnich rezimu mod autoskoly http://www.stemei.de/pages/coding/skoda-octavia-iii-5e/fahrschulmodus-aktivieren.php vypnuti piskani pasu http://www.stemei.de/pages/coding/skoda-octavia-iii-5e/gurtwarner.php zavreni oken pri desti http://www.stemei.de/pages/coding/skoda-octavia-iii-5e/regenschliessen-aktivieren.php deaktivace start/stop moznost vypnuti denniho sviceni v menu auta jeste jde vypnout to otravne pipani pri zapnuti zapalovani zapnuti moznosti dotankovat laptimer zadni svetla pri dennim zadni svetla s brzdama mlhovky s brzdovkama svetelna houkack i pres mlhovky denni jen v poloze auto - na 0 vypute zmena rychlosti u corneringu blednuti / vypnuti denniho pri blinkru blednuti a hned zesileni blinkru ala audi deaktivace AM pasma v radiu zmena nstaveni cidla vlhkosti - u MR2015 to maji uz osefovane z vyroby, ale ty mas starsi jestli mas automatickeho dalkove tak tam jde nastavit aby si to pamatovalo zapnute porad - pripadne pokud ams lane asistenta tak to jde dokodovat uplne moznost vypnuti stabilizace - aby si mohl kravit na snehu - je tam nekolik voleb jinak k tomu chipu jak jsme se vcera bavili, dorazi ten kluk na sraz?2 body
-
F3 kombi za cenu okolo 360 a víc,to je na tohle auto podle mě už trochu moc.... Za ty prachy je i30 v kombíku s dobrou výbavou a o prostoru vevnitř se ani nebavím...Vím že je to jinší třída(kompaktní kombi) ale jde o ty finance. Jel jsem s oběma a bohužel musím říct že i30 mi seděla líp. A to jsem odjakživa majitel škodovek.2 body
-
Chceme levnější auta, tak máme "kvalitu". Stačí si vzpomenout, když jsem se díval po OI, 1,6 55. Amb, klima, dálkové, rádio svoje a byl jsem myslím na 550ti....Nějaké vaky ve stropě, climatronic, nebo takové senzory i ve předu, vůůůůůbec...Nebo Fabia 1,4 74 v eleganci atakovala 500tis taky.2 body
-
Já to myslel tak, že pro čtyřčlenou rodinu to ideální není, hlavně mě osobně vadí kolmost zadních opěráků a nejde to srovnat třeba s Octavií 3, kde už poloha sedadel je na celkem pohodlné cestování. My jsme zatím taky jen dva a autem k moři jsme několikrát byli a dokonce i s malým Citrónem C3 a pohoda. Každopádně cesta do BG ve fabii combi ave 4 dospělích bylo utrpení. V zahraničí je ale Fabie druhé auto v rodině na cestování kolem komína a ba dálku volí pohodlí, ale bohužel je to jinou mentalitou a hlavně jiným smýšlením, kde auto slouží jako třeba holící strojek a né modla, na kterou se šetří 10 let. Ale to je složitý téma, hlavně ruská okupace se vynechat nedá [emoji20]2 body
-
Mě filozofie ŠA oslovuje a vyhovuje, proto sem docházím a čtu veškeré příspěvky. Upřednostním větší kufr nad místem vzadu, páč u auta častěji použiji kufr, než převoz pasažérů. Moje FII i VW Polo mě na dovolenou s rodinou 2+1 nebo 4 dospělí pokaždé bez problémů dovezli a s místem nemám problém. Proto směle a neochvějně tvrdím, že i krátká F může být rodinným autem, přestože v práci jezdím s OII Combi pouze sám a natolik zásadní rozdíl fakt necítím a třeba mě za živa ukamenujte! Kdo má opačně preference nebo je jen zhýčkaný, pak zvolí jiný model nebo značku, jeho volba! Žabomyší války o značku neřeším, ačkoliv po přečtení dopisu Vošického, se mi chce zvracet. Jde totiž jen o můj prospěch a potěšení a pokud zvolím koncernový vůz, je to jen moje volba, kterou si nedám vzít, ale nebudu kvůli tomu kastrovat konkurenci nebo jiné názory. Prostě design a ergonomie koncernu je mi bližší a nemám potřebu, chuť, čas ani důvod to komukoliv vyvracet nebo vnucovat. Fórum mě v mnoha věcech obohatil o plno zkušeností z praxe, proto to tak prosím nechte a odprostěte se od názorového ega, zvlášť, když to do této sekce nepatří, jako můj příspěvek. Pojďte zpět k FIII, ok.1 bod
-
Myslím, že se na to díváš špatně. Škoda se poučila u OI, proto nabídla Rapida s velkým kufrem i místem vzadu, nabídla Rapida Spaceback s velkým místem vzadu a nabídla FIII Combi, která má méně místa vzadu a velký kufr. Já jezdím z 90% případů sám, max. ve dvou a spíše než místo vzadu mne zajímá kufr kvůli nákupům a třeba cestám do bikeparků (kolo na střechu, vybavení do kufru).1 bod
-
1 bod
-
To je spravny osud kazdeho Hjundaje. Kokto pokud bys tak hovoril o motorech Mazda, pak bych sklopil usi. Ale tyhle predpotopni benziny, diesly jeste trochu ujdou, nestoji ani za ty 3,50 co stoji 7,62x39.1 bod
-
Pokud bych kupoval auto na deset let, možná bych skousnul i Hyundai, ale mě se jejich design strašně rychle okoukal. Třeba ta i30 poslední ujde, ale ten model předtím je hnusnej. Jenže Škodovka si prostě drží cenu, kdežto korea a francouz nikdy1 bod
-
1 bod
-
Radiusy, tady Hnujdaem neprorazis. Ale mohl bych zkusit jestli vojenska munice 7,62 x39 s tvrdym ocelovym jadrem prorazi blok motoru u tveho vozu. Potreboval bych nejake takove na strelnici jako kryt.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Dík za info. Doteď jsem žil v přesvědčení, že režim autoškola vám napovídá co a jak v autě. Dobrý den, děkujeme za vaši volbu koupit si vůz Škoda Rapid. Nyní se usaďte a připoutejte. Zkontrolujte nastavení sedačky, zrcátek a zapněte zapalování..........1 bod
-
Dávat někomu ban za vyjádření svého názoru??? Do háje... Kde to jsme? Už sem psát nebudu... Nemá to smysl... Nechci se tu dohadovat co je a není lepší ... Ale ze nemůžu vyjádřit svůj názor na F III to nechápu...1 bod
-
1 bod
-
happy to mooooooooooooooc preziva ..... skodovka moze byt rada za takeho bojovnika1 bod
-
No ja myslím že bych na zle hochy nemel.ne dneska sem ještě nikam nejel. Za hodinu pojedu do prace.1 bod
-
Máš pravdu,páč v F 1 jsem mněl místa dost,F 2 katastrofa a stísněný pocit jako v ponorce,v F3 je taky málo místa,hlavně v zadu,krátká verze se za rodinné auto rozhodně považovat nedá,ale tak když vám budou všude tvrdit že to je rodinný vůz tak tomu uvěříte.1 bod
-
já bych bral dát 300 tis. a mít auto za meg... no, kdo ne, že jo... už to tu zaznělo, na výbavu si člověk zvykne... a pak už nechce jinak... já osobně bych nechtěl auto, který nemá automatické dojezdy elektrického stahování oken... prostě bych to nechtěl...1 bod
-
kubino kubino ... ak to bolo v FI a FII preco to nieje vo FIII ? to ako ze je posun k comu ? ahaaa k lepsiemu, alebo vsak vlastne to vobec nebolo treba bolo to predtym uuuplne zbytocne a nikto to nepotreboval hmm ahaaa pre mna je to krok spat .. ja v tomto setrenie prosto neakceptujem kto akceptuje nech si take kupi ale nech nepresviedca ze to vobec nebolo treba a pod kraviny --- kazdy z nich by bol rad keby to tam bolo --- preto som mozno voli skodu lebo mala veci co nemali ini (FI bol jasny priklad) teraz to uz neplati .. ini maju niekedy viac ako skoda a vas vsetkych najviac serie ze korejci napreduju ... to je na to ta najvacsia prdel ..1 bod
-
Taky ho tam nesmíš dát kilo - ale jen jako příměs, v zimních kapalinách do ostřiků je ho tak maximálně 1-2%, aby se dobře rozpustil v další složce - metanolu nebo propanolu a po jejich odpaření na skle "mazal" stírátka a přitom zabránil tvorbě krystalků vody = "rozkvetení"...1 bod
-
tak jak píšeš, ani nevím jak ta naše i30 mohla najet 200t. a jezdí dál u dalšího majitele, měla se rozpadnout už po 5 nebo 6tis. km.....1 bod
-
Automatické dojezdy na oknech mají spousty značek včetně Hondy Mazdy jen u řidiče a nikoho to nevzrušuje. Jen Š-A si dovolila něco takového udělat....1 bod
-
třeba u nás se objednávají Fabie Combi cca od 350.000,- až 400.000,-. A ty dražší specifikace převládají. Hodně lidí se nechává rozmazlovat technikou (přední parkovací senory, full KESSY, atd.) Jasně, blíží se v té ceně blíží Octavii Fresh, ale řada z nich o financování neche ani slyšet. Navíc Fabii máte ve FULL výbavě a do Octavie by jste musely nasypat ještě dost peněz, aby jste vyrovnali výbavu fabie. U ostatních zanček to funguje stejně, při plně vybaveném modelu určité kategorie a se dostaneš s cenou do prostoru vozu nad ním. Pak je už jen na vás jestli chcete mít plně vybavený vůz nižší kategorie nebo středně vybavený vůz vyšší kategorie. Každý ma požadavky jiné. Tvrdit, že je to nesmysl, je blbost. Je to jen marketing, který jedou všechny automobilky.1 bod
-
Jestli ti chybějící dojezdy vadí, je tu mnoho jiných aut. V OI jsem měl všechna okna v elektrice, v následující FII byla okna v elektrice jen vepředu a taky jsem s tím dokázal žít úplně bez problémů. Teď sice budu mít opět všechna v elektrice, ale dojezd jen u řidiče. Někomu to vadí, mě vůbec (i vzhledem k frekvenci využívání oken je tohle opravdu to poslední, co mne trápí). Ale stejně jsem idiot, že jsem si objednal FIIIC.1 bod
-
1 bod
-
To je mi, jako zákazníkovi, naprosto volné, jestli to je a nebo není akční model :-), srovnávám aktuální nabídku a ta je taková jaká je :-), to tvoje překrucování s cenou jaksi nedává smysl. Že se vrcholová verze nižšího modelu blíží holobytu vyššího modelu je OK, jenže v tomto případě má Octavia již poměrně slušnou výbavu. Nemám nic proti Fabii za tuhle cenu, ale ty příplatky (černý kola, panorama, Style Advance) už tam nepřináší téměř žádnou užitnou hodnotu navíc a mě osobně přijde rozumnější buď tyhle machrovinky oželet (a ušetřit) a nebo za tu cenu koupit Octavii, která je zas trošku jinde .1 bod
-
Každý to máme postavený jinak. Já F3 a zvlášť combi beru jako rodinné auto. A cestovat se v něm bude i k moři. Do teď mám Scenica,který pujde pryč. Takže prostorově jdu do menšího,ale pro mě dostatečně vyhovujiciho.1 bod
-
1 bod
-
Shodneme se na tom, že je to auto pro méně náročné lidi, kteří necestují velké dálky, ale jezdí kolem komína.1 bod
-
Jo jo, Room je Room. Kdo si ho zkusil, tak má potíž najít jemu rovného. Vzpomínám na něj v dobrém....I přes to co jsem se s ním nazlobil.1 bod
-
1 bod
-
Ano to uznávám, proto píšu pro mě osobně. Ja bych to prostě považoval za krok zpátky. A jeste k tomu 1,8 je dost návyková1 bod
-
To není o žádné zaujatosti. Myslel jsem, že jsi určité věci pochopil přes SZ, nicméně neustálým bijcem za určitou značku je někdo jiný. Já jen sem tam vzpomenu reakce, resp. vůbec žádné negativní reakce na poměr cena- výkon- užitná hodnota a další věci u Fabie a jejich "nových" majitelů. Bohužel , a to předem sorry,nejen Ty neustále omíláš Hyundai i30, Hyundai i30. Ale že jejich přímý konkurent je v jejich vlastních řadách v podstatě dražší než o třídu vyšší auto je minimálně nelogické. Š-A musí s prasečí radostí těšit, že je Fabie úspěšná nejen na poli tržním, ale i v diskuzích, debatách a spol. Je to důkazem, že se stejně jako ostatní modely poslední doby nááááramně povedly a tom svědčí i určité logistické záležitosti z titulu nestíhání výroby.1 bod
-
Pánové, až začnou do Hjundé dávat motor, můžeme se teprve začít bavit o tom, že to je nějaká konkurence civilizovaným značkám. A celkově nerozumím vašemu trápení. Škoda přidala třetí směnu a nestíhá vyrábět, Fabia vyhrála prestižní britské ocenění a stejně tak Auto roku v ČR. Očividně jsou novináři, zákazníci a automobilka spokojení, přesto zdejší experti na všechno "neshledávají jediný důvod ke koupi Fabie". Nevím jak ostatním, ale mě to přijde velmi úsměvné . A co se týče mě, tak vězte, že jsem měl spoustu dobrých důvodů proč objednat právě Fabii Combi - motorem počínaje, přes palubní systémy, až po fakt, že to není blbej korejec s dizajnem ala exkrement, konče. Novou Corsu jsem si neprohlížel (vzhledem k tomu, že auto již mám objednáno, nepovažuji tuto činnost za smysluplnou), nicméně na předchozím modelu mne velmi zaujaly levné ovladače v interiéru, drhnoucí prvky pro seřizování sedadel a volantu, totálně neschopné audio a co mě obzvlášť zaujalo byly naprosto imbecilní páčky za volantem (jak funkčností tak umístěním). Vrcholem argumentace zdejší haterů se ovšem stává tzv. "hodnotnější palubní deska" Hjundé či Corsy prezentovaná měkčenými plasty na její horní části. Přiznám se, že tento argument je můj nejoblíbenější a to zejména proto, protože v interiéru neexistuje zbytečnějšího místa pro použití tohoto typu materiálu než je právě horní díl palubní desky. Já raději upřednostním dokonalou ergonomii a rozložení ovládacích prvků, která je stejná nejen napříč koncernem ale i po přesednutí z německé prémiovky se člověk cítí "jako doma". Nicméně chápu, že masochistům nesmysly typu páčky trčící z volantu, ovládání světel na páčce, rádio s tisícovkou čudlíků, stupidní rozložení přístrojového štítu a řádící páka na střeše dělají dobře. Na závěr bych pro vás všechny měl jednu dobrou radu. Kázat vaše evangelium na tomto fóru napovažuji za příliš efektivní. Napadlo váš už někdy, jaké by to bylo, kdybyste vaše aktivity začali rozvíjet třeba na fóru věnující se automobilům Audi? Modrazem by mohlo porovnat, kolik "stepíků" se dá koupit za cenu jednoho Audi A1 (a toho prostoru!) a nebo vorlajz by mohl volně navázat s bohatou výbavou a nízkou cenou jeho i30. Jsem skálopevně přesvědčený, že do půl roku by se prodeje aut této značky propadly o polovinu a do Vánoc by firma vyhlásila bankrot. Takové prozření by to bylo! vorlajz: Ty pořád jezdíš v tom hlubokým sněhu a nebo kde se bere ta vysoká spotřeba? EDIT: Já rozhodně Hjundé jméno nekomolím, já pouze používám označení které si tato společnost v reklamách zkomolila sama.1 bod
-
presne preto som nevedel kam s tym... pripadne to moze ist do vseobecnej sekcie ku kazdemu z akualnych modelov... proste zaujalo ma na tom prave to, ze nikto od SA nikdy nedal vediet datum vyroby na presny den, vzdy to bolo iba kalendarny tyzden... a tu to apka prizna bez nejakeho cukania... a mozem sa tesit, ze moj kus je vyrobeny v stredu...1 bod
-
1 bod
-
Změřím, hodím na bazoš a když mi za ně někdo dá 2 tisíce, tak je prodám, ale to se asi nestane1 bod
-
Dneska mi PP oznámil, že mám po cca 15tis. km dolít olej. Pro klidný spaní se chci zeptat - zítra mě čeká jízda cca 150km, zvládnu to ještě dojet bez dolívání? Jaký olej do 1.4TSI lijete? Kde bych to kdyžtak rychle našel v papírech od auta?1 bod