Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/22/15 ve všech sekcích
-
3 body
-
Ani kousek bramboraku nam nedopreje, pytlaci, ba, ppszu rozvazi... Kurnik kam ta dnesni mladez speje2 body
-
zítra jsou u nás zvěřinové hody, tak se poptám zdejších myslivců, jestli jim s tím nepomáhal nějaký pošťák2 body
-
2 body
-
Jojo, zapomněl jsi ještě na našeho chlebodárce z Ruska, toho v rodině uctíváme přece taky synovče1 bod
-
Bez někam s pepou,já uznávám jenom autoforum, jeremyho a to je vše. A ovšem klinta, To je můj strýc, který si po me koupil bile auto. Hold rodina1 bod
-
1 bod
-
Na jak dlouho máš ty ATB počítám min10dni takhle dlouho se mě nedržela žádná nemoc. Jinak já v práci marodit nemůžu a loď je celkem sterilní prostředí takže tu většinou nic nechytnu. To spíš doma na mě děti něco pšiknou co přinesou že školky.1 bod
-
No jo, ale pokud tvůj problém nemá bakteriální původ, jsou ti ATB k ničemu. A protože se v posledních letech zbytečně nadužívají, tím ztrácí účinnost = bakterie jsou vůči nim rezistentní. Na to už dojelo docela dost lidí po celém světě. A je z toho velký problém.1 bod
-
Tak jsem ten "test" zkouknul. Metodika pochybná, plno rádoby vtipných keců. Úroveň prostě atakovala naprosté dno.1 bod
-
Já nejsem žádný týpek a jestli něco vůbec bude protože jak počítám tak počítám tak furt je to ranec peněz tak je to 1,4 Ambition. Ne že by mne TSI nelákalo, finančně to vychází stejně , ale jelikož jsem si prošel problémy s HTP, o kterých jsem v době koupě nevěděl, potom jsem začal kdysi v minulosti studovat zde a taky mne to samozřejmně potkalo. (ventily u 40kw). Proto pokud takovou pro nás životní investici udělám tak sázím raději na potencionální jistotu 1,4 a holt dynamiku oželím. Chci zkusit něco jiného než HTP. Ale nebral bych to zas tak ortodoxně jako Ekkar. Tak ideální by bylo koupit si to i to a porovnat časem. Taky třeba i proto, že by se časem podle situace hodil i plyn.1 bod
-
Prej vodni taxisluzbu, jednosmernou a ja proc na dne Slapu plave v pletivu tolik mrtvol. Taky tam maji hooodne velke stiky, dostatek krmiva. [emoji12]1 bod
-
No tak dobře motosmane. Jo a co mi fušuješ do řemesla? ;-) na co máš ten nafukovací parník na takoví přehradě?1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
To sice nepatří do sekce motor, ale budiž - při zařazení zpátečky se přepíná ventilace na vnitřní cirkulaci. Takže slyšíš přestavování klapky.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tak kolega má už na OIII 2.0TDI najeto 120tis/km a zatím jen kunda teda "kuna" jinak nic1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Clinte: A máš nastartováno a líbí se ti jak to vibruje viď, hadici máš nataženou z výfuku do auta a užíváš si tzv. dieseltherapi :-) Copak, Pancho se nám někde přežral, že ho bolelo bříško?1 bod
-
No v Lasske jizbe ale porad nerekl v kolik tam mame byt a nebo jestli nas kazdeho vyzvedne aby jsme si mohli dat na jeho zdravi nejake to pivko1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Aha tak to jo a zeptej se tam na lovecky listek ze uz nechces byt pytlakem ale hodnym myslivcem1 bod
-
Ty mě taky neser To mi přIpomíná že se musím kouknout jestli už si můžu přijít pro novou občanku1 bod
-
Dobre dobre a co ta sobota v kolik se tam Ondro mame hlasit ? Dnes mam volno a snad uz dostanu ridicak jupiii1 bod
-
Ber to tak, že existujou jistý budovy, který mají nad oknama nebo nad vchodem ceduli s nápisem "Autoservis" a dál tam mají jméno ŠKODA nebo další značky z VW koncernu. A v těch budovách pobývají po určitou část denní doby človíčkové, kteří taky umějí počítat a mluvit - a ti řeknou, že třeba za minulej týden měli v práci jen jednu atmosférickou fábuli, ale taky dalších šest s motorem TSI - a krom toho se na ně o pomoc obrátilo dalších několik automobilistů s "moderním downsizovaným, ale vysokovýkonným a doživotně spolehlivým" motorem TSI, namontovaným v jiným koncernovým plechovým přibližovadle. Celkově se ten poměr pohybuje opravdu kolem toho 1 : 10 "ve prospěch" modernějších pohonnejch jednotek s turbem - a nebere se do toho jen 1,2TSI, ale i ostatní koncernový agregáty - 1,4, 1,8 i 2,0 TFSI neboli všecky turbobenzíny s takzvaným "vrstveným" přímým vstřikem plus některý TDI. O jejich životnosti a hlavně o jejich celkový pozáruční spolehlivosti mluví docela významným způsobem i fakt, že holandská pojišťovna Autotrust vyřadila tyhle koncernový agregáty z možnostií pojistit si v rámci komerčního pojištění motor ve svým autě proti závadě po ukončení záruky - asi se jim to nějak přestalo rentovat. A záruku koncern dává jen 24 měsíců, pokud si někdo připlatí další 2 roky, poskytuje mu je ne fabrika, ale samotnej prodejce "na vlastní triko"... Kdo chce důkaz, má ho mít: http://www.autoforum.cz/technika/motory-tsi-od-vw-trapi-spotreba-oleje-pojistovna-uz-je-nepojisti/1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
No ja si na mlyn nemuzu stezovat. Krasne venkovni posezeni byl jsem spokojen. Ale pokud si dobre pamatuji jsme se bavili ze by jsme mohli udelat i sraz na te vyhlidce co patri lasske jizbe, ale v tomto poctu aut co nas posledni dobou jezdi by jsme se tam nevesli. By jsme museli asi udelat nejaky mini sraz. No a kdybych sel na golf tak ty micky by museli byt na snure bo jak se znam bych to valil nekam do lesa1 bod
-
Zdravím, nedávno jsem sundával třetí brzdové světlo na FII Combi FL (r.v.2013). Protože mi chvíli trvalo, než jsem došel na to, jak to sundat (ilustrační obrázek v servisní příručce je dost titěrný a není tam moc vidět), rád se podělím s návodem...třeba to někomu ušetří čas. Nejprve fotka stavu světla před opravou (v rohu byla prasklina, plast sice ještě držel, ale byl těsně před upadnutím): Postup ze servisní příručky: 1/ Otevřít víko zavazadlového prostoru a vyjmout pryžovou zátku z otvoru pod brzdovým světlem. 2/ Vložit šroubovák do otvoru -viz obr.- opřít se o výstupek -1- na aretační liště -2- a aretační lištu směrem doprava -šipka posunout. Detail otvoru, do kterého je třeba strčit šroubovák a posunout s ním aretační lištu: Světlo po opravě: Mechanismus aretace světla:1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
taky mi to jede 250, ale asi tak za polovinu. Ne, to je prdel. Jede mi to sice taky hodně, ale ten motor 3,6 je vynikající !!! Kdyby se to oturbilo, nemá na cestách konkurenci.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Rekl si mu proc? Mel ses ho nejdriv optat jestli nahodou nema Rapida, ze brzy zjisti na co je to dobre [emoji23]1 bod
-
Jinak jsem před chvílí obhlédl to zavěšení ŘJ motoru a fakt nic moc, i když tedy vevnitř nic neslyším, že by něco klepalo. Zase mám tam řadu jiných zvůčků :-)1 bod
-
já měl to štěstí, že v servisu je na výjezdu kolejnice na bránu a ještě člověk musí zatáčet, takže to zabouchalo hned po pár metrech jízdy1 bod
-
1 bod
-
Naozaj neviem kolko tis km mam najazdene. Co sa tyka ostatneho obsahu, mam pocit, ze v samotnej podstate tvrdime vsetci to iste, aj my dvaja, len kazdy svojim jazykom. Suhlasim s jurajom07 uz to konecne uzavrime. Ja som na toto forum zavital s nadejou na vecne info a nie osocovanie. Vsetkych davas do jedneho vreca, k roznym prispevkom citujes inych uzivatelov, ale ved dobre, je to tvoj nazor. Kricanim, kopanim nikdy nic nedosiahnes a myslim, ze to sam dobre vies. Osobne ti prajem len to dobre, ci uz mas Rapida, alebo trabanta. Mozno sa niekedy stretneme a nakoniec si navzajom nase auta pochvalime, bez bocnych umyslov. Co ty nato? Nie je to takto lepsie?1 bod