Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/28/15 ve všech sekcích

  1. No Někdo tady musí snížit věkový průměr
    3 body
  2. Nesmysl, který vozový park nemá na to jet 150 km/h? Ten na dálnicích už dávno nejezdí, protože je dálniční známka skoro dražší, než dotyčné vozidlo. A že na to nemá řidič? Tam je tedy spíš otázka, co dělá za volantem... 150 se dávno jezdí běžně a co se stalo? Nic moc. Jen se plní kasička MF. Někdo jede 110-120, někdo kolem 130-140, někdo 150 a další daleko rychleji. Největší bordel na dálnici dělají "borci", co neumí jezdit v pruzích, nekoukají do zrcátek, lepí se na zadek předchozího vozu, za špatných podmínek jezdící jak šílení a samozřejmě kamiony a ne auta jedoucí 150 km/h. Uznávám, že tato rychlost nemusí být zavedena na všech úsecích (a také to tak není navrženo) - někde tomu nemusí vyhovovat směrové a výškové oblouky, případně další stavebně-technické parametry, ale tam, co to navrhují, nevidím problém. Nehledě k tomu, že tyto úseky nejsou z těch nejzatíženějších.
    2 body
  3. Chápeš mě správně. Klasický příklad D1 z Prahy. Říkám si, času dost, pojedu na pohodu. V prvních 10km mě pravidelně vybrzdí, ohrozí, omezí atd. Pak jedu na přežití, jak jsem vycvičen.[emoji16]
    2 body
  4. Dělá mi to totéž u 1.8 TSI 4x4. Vždy když dojedu domů a couvám do garáže do mírného kopce musím počkat po zařazení R cca 1-2s aby při sešlápnutí plynu auto couvalo. Nějak tomu nepřiřazuju že by to byla závada a beru jako vlastnost, která mi víceméně nevadí a počítám s ní.
    2 body
  5. No nevim, nemám problém v cizině s dodržováním rychlostí a pokutama to není. Dá se říci, že se vždy těším, až překročím hranici. Většina jezdí skoro na limitu, ohleduplně a plynule. Když se někde omezí rychlost, tak to má svůj důvod a je to na nezbytnou dobu. Ne jak v ČR, kde si každý dělá co chce, rozkope co chce a oplácá značkama jak chce. Atd. atd....
    2 body
  6. souhlas s Jazzleba, vzhledem ke stavu nasi spolecnosti, prumernemu vozovemu parku, stavu silnic, a trendu v zemich s nejnizsim poctem obeti na silnicich - jsem proti. A spis naopak bych rychlost snizoval. A pokud by prece jen k tomu doslo - namontovat na takove useky automaticke raday, zdesetinasobit pokuty, zabavovat auta. Nechapu jak muze nekdo kvuli par minutam riskovat zivot svuj i ostatnich. Jsme porad hodne pozadu a jak se porad obracime k vyspelym zemim - tak jenom tam kde se nam to zrovna hodi. Ty nejlepsi priklady, i kdyz jsou jednoduche, nikdy dusledne neokopirujeme. Severske zeme... Svedsko: max rychlost 110, pokuty podle prijmu nebo hodnoty auta, atd... todle u nas nikdy nebude, my to udelame presne naopak... asi mame bezpecnejsi auta a kvalitnejsi dalnice. Bohuzel se to netyka jen tohoto tematu, ale obecne vseho.
    2 body
  7. Je to jen o tréninku, Petrrr netrefí slona ani že dvou metrů, dřív ho ten slon flákne chobotem, než vyndá Gastona
    1 bod
  8. musis to umet:) musis strilet od pasu
    1 bod
  9. Až MIB2 jednotky....tj. současné ne. To jedině, že si někdo "sežene" soukromý klíč a s ním si podepíše klíče k funkcím pro MIB2, sežene si MIB2 jednotku a hurá jede.
    1 bod
  10. Prosím tě, radši nech elektriku těm, kteří o ní něco vědí - ty to zjevně nejseš, protože nevím jak bys třeba dělil napětí mezi dva odpory zařazený v jednom obvodu PARALELNĚ (mají navzájem spojený konce a jsou připojený na STEJNÝ napětí viz třeba http://cs.wikipedia.org/wiki/Paralelní_zapojení Takže vždycky když se o něco pokusíš, vyrobíš spíš botu. Já se taky neseru do řemesla chovatelům bource morušovýho nebo pěstitelům kaktusů...
    1 bod
  11. chvíli budeš dělat všelijaká opatření a pak stejně rezignuješ. Jednodušší je, se s tím smířit rovnou. Čisté auto si užiješ v důchodu až až.
    1 bod
  12. Musím to vyskúšať ale neviem.... Doteraz vždy keď som pozeral olej tak po prvom vytiahnutí mierky bola cca 10 cm od oleja - tj musel som mierku utrieť do handričky a tak zmerať. Takýmto spôsobom bolo meranie vždy OK..... Takže dosť iné chovanie ako sa tu píše a rovnaký motor - pravda je že som to nikdy nerobil hneď po jazde....
    1 bod
  13. Však proč myslíš, že ten náklaďák, který má v práci má jen motor do 50 cm3 a 4 kW... - aby ho jako 15-ti letý mohl řídit
    1 bod
  14. kde ti to chtěli ukrást? že bych tam nechal stát auto. rád bych o kolumba přišel. no mě auto furt stojí někde venku celej den na veřejnym parkovišti a zatím nic
    1 bod
  15. Napíšu ti celý příběh, jak to u mne probíhalo 20. 1. podepsána objednávka (s dodáním za 10-11 KT) 25. 1. info, že dodací lhůty se natáhly na 16 KT 10. 4. info, že je auto zaplánované na 21 KT (čili dalších 10 týdnů bez auta ) 18. 5. auto vyrobeno 25. 5. auto vyskladněno v MB (důvod téhle prodlevy mi celkem uniká ) 26. 5. auto dorazilo do autosalónu 27. 5. do autosalónu přišel techničák a faktura pro prodejce, zálohová faktura vystavena a zaplacena 28. 5. peníze dorazily prodejci na účet 29. 5. předání v 16:00
    1 bod
  16. Já jel v klasice Chevrolet Corvette (ovšem ještě kovářská práce z dob Reagana, to opice ještě skákaly jenom po stromech a nepletly se do politiky) . Problém je Petřřře, že házíš do jednoho pytle absolutně neporovatelná auta, jako je Nissan GTR a nějaká sériovka za pár korun (jak sám píšeš) Mustang. Ten Nissan - ano tam se dá očekávat, že bude kvalitní, ale u Mustanga si tak jistej nejsem, je to obyčejná tuctová amerika. A ta RAmka je tuctovak rovněž, žádná kvalita to nebude. Ale přesně jak píšeš, to může posoudit jen ten, kdo ta auta má a jezdí s nimi, to nemůžeš posoudit ani ty a ani já. Nějaké recenze a testy jsou sice pěkná věc, ale vždy záleží na tom kdo je píše a vůči čemu je zaujatej. Já jsem samozřejmě zaujatej vůči tobě a plánuji, že až přijedeš na garden party, že ti do vejfuku kinder kárky strčím mrkev (na banána máš malej lauf) Nemysli si, že tě jen tak necháme u nás sedět u stolu s vyšší kastou oktávistů, budeš stát u grilu, přikládat a hlídat, aby měl správnou teplotu, pokecat můžeš s kosákama na plotu Samozřejmě poslouchat naše chytré inteligentní řeči, týkající se znalostí technologie koncernu můžeš, ale vyjadřovat se k nim až po zvednutí ruky, kdy ti můžeme dát slovo Tvoje manželka nám pak o půlnoci (to už budeme omámeni kofeinem) může předvést na stole striptýz, ale nesmí šlapat do steaků a do kofoly.... Jsme ochotni ti celé utrpení naší párty ulehčit, když nám prozradíš výherní čísla Lotynky
    1 bod
  17. Tak jsme dneska byli s moji na vyletu.
    1 bod
  18. Petrrrr v té F 500, jezděj pouze chlapy a hubu maj od ucha k uchu. A to jezděj s Ferrari a Maseraty. Druhej, který má MB S 600 AMG, jezdí ve Smártu Brabus. Když se potkaj, to je ráj pro mé uši.
    1 bod
  19. Všichni z kanclu nafasovali montérky a pomáhají vyrábět Fabii. Není čas na aktualizace :-)
    1 bod
  20. A mě se líbí Fiat 500 Abarth. Jinak od 4.6 povinně sledovat Nova Cinema. Budou dávat Clinta.
    1 bod
  21. Asi taky vsadim, když jsem v tom perníkářském kraji. Prej je to tady tutovka.[emoji106]
    1 bod
  22. To je autíčko pro mrňavé buzny na víkendové blbnutí To už tedy fakt tu M5
    1 bod
  23. podle toho dokumentu v odkaze, by tu poznávací značku měl vyplnit zaměstnanec pošty. Na to, že se to odehraje jinak asi nelze úplně spoléhat. A není jednodušší se s novým majitelem dohodnout, ať ti na ty známky přispěje? Přijde mi to férovější, než dělat nějaké podvody. Ta známka se prostě váže na auto a ne na majitele.
    1 bod
  24. Ale jo, taky pěkný, já ale raději zase auto, s kterým můžu normálně fungovat, jezdit do práce, vozit rodinu a kočárek v kufru a zároveň když chci tak aby to jelo. Tady ty mrňavý jinak nepraktický auta mě moc netáhnou ty hothatce. I kdybych v té sportce vyhrál (což bude zítra v eujackopu) tak bych si snad ani žádnej rizí sporťák nekoupil. A pokud ano, tak spíš sport limuzíny Porsche Panamera, Maserati Quatroporte.
    1 bod
  25. Jarda-k: To jsem si take rikal, hlavne vzdycky po zime, ale je to dost o tom, kde a jak (daleko) clovek prevazne jezdi. Nekvalitni povrch nebo vyjete hluboke koleje jsou naprd a dlouhe cesty jsou urcite unavnejsi. Plus samozrejme pokud clovek blbe chyti vetsi diru nebo kamen, muze oddelat pneu i rafek. Na druhou stranu grip, stabilita a s tim spojena bezpecnost jsou natolik navykove, ze uz si nedovedu predstavit, ze bych mel na zimu 15", notabene s uzsimi pneu. Pravda, jezdit denne po D1 hodinu tam a hodinu zpet bych na 17" asi nechtel. Zato po okreskach se slusnym povrchem... Jeste k tomu vzhledu - z dalky vypadaji 17" skvele a auto je s nimi hezci, zblizka to v pripade zadku zase takova hitparada neni. Paradoxne nejlip asi vypada Room s velkymi bubny. Fabka s malymi bubinky nebo obe auta s temi pidikotoucky pusobi spis trochu smesne.
    1 bod
  26. Už se to tady řešilo. Všechny koncernové auta mají dvě rezervy, tedy 7 + 7l. To znamená, že jak Vám pípne rezerva máte v nádrži ještě 14l paliva. Jak Vám to napíše dojezd 0km máte už jen 7l paliva. Takže pokud např. u RS TSI 2.0 pípne rezerva, tak mě to napíše dojezd 55km - ve skutečnosti ale dojedu 2x55km...., takže co píše PIstaTT je reálné .... a TDI motorů bude ten dojezd ještě o dost více....
    1 bod
  27. Zaujimava debata to tu je :-).v nemecku je tiez vela úsekov omedzenych na 120 a nie z dôvodu opráv.A este chcu na vela úsekoch znížiť z dovodu emisií a hluku.Neviem kam sa všetci stale ponahlame.V Nórsku je maximalna rýchlosť 100 mimo obce 80 a obce prevažne 40.A aby nekrmily štátnu kasu dodrzuju rýchlosť.Asi to bude aj výškou pokút a bodovým systémom kde pri prekročení o 11km/h su 3 body na 6 rokov z 10tych.Keby toto platilo na sk a cz tak do pol roka su prázdne cesty.
    1 bod
  28. Poradí mi niekto, kde by sa dali kúpiť tie montpáky na oddelenie tapacírungu a panelov? Veľká vďaka
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...