Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/20/15 ve všech sekcích
-
Takže pro ty méně chápavé jako je jindrouš zde plánek. JIndrousi nic nesroubujes zadny tapec nesundavas , zadny sloupek nedemontujes vse jsem popsal na predchozi strance i jak to provliknout zkrz palubovku dolu. Tak si to nastuduj. Jinak ten konektor si myslim ze ma dva vstupy na pojistku proto, kdyby si ji zapojil na obsazenou pojistku. Podle mne jedna pozice spoji puvodni pozici a druha pozizce je tvuj vyvod pres pojistku. Takze pokud to zapojis na puvodni pozici je traba konektor osadit puvodni pojitkou a pak tou tvoji. Na konektoru si taky musis zjistit ktera pozice pro pojistku vede na drat. Ale dle obrazku mas ten velky konektor, ten ti na tu pozici co mam ja v navodu nepujde. Potrebujes ten co jsem se daval o prizpevky vyse. Jinak 20A je tedy zbytecne moc. staci 5A. Pokud to zapojis na volnou pozici pojistkove skrine jen tam lupnes ten konektor s pojistkou musis ho akorad zapojit spravnym smerem aby tudy prochazelo napeti na drat, hlavne pres pojistku, pokud by si hodal obracene, napeti ti tam pujde ale ne pres pojistku. Ty volny pozice v pojistkove skrini maji v konektoru jen jeden pin. Jinak pripdane pres SZ2 body
-
2 body
-
2 body
-
Clint zacal vyndavat jednu a pak mu prislo, ze uz je to moc velky tlak tak se bal, aby ji neulomil. V tu chvilku to vypadalo, ze bude mit infarkt, ze si podre auto a celej ropak se rozpadne jen pri dalsim doteku. No a pak nez dosel pro ledkove, tak jsem je vycvak obe a pak to vymenil. Museli jsme trochu spekulovat, jak to vlastne ma spravne prijit, aby tam nebyl problem, ale to se nakonec podarilo. Pak jsme nakodovali a bylo hotovo.2 body
-
No to jsem si mohl myslet. Clint je typický Inkoust, umí vše jen teoreticky. Stringo: Nokiany je moje značka, měl jsem jak letní, tak zimní a nedám na ně dopustit. Barum nebrat určitě, to je tak do města na druhé auto pro Pražáky. Zase do barumek obouváme druhé auto, které moc nenajezdí a cena poměr výkon je dobrý. Teď s nimi krouhám zatáčky na zimákách v létě 5,5 mm vzorek, možná by ještě sezonu dali, ale už se mi je nechtělo přehazovat (už mají 4 sezony stejně za sebou), pokud tam zůstane nějaký vzorek i před zimou, nechám je ještě jednu zimu.2 body
-
Zdravím všechny příznivce omylu 1,6 FSI ve verzi pro O2 (CZ) - né že by nejel, to né, ale ty doprovodné jevy jsou opravdu pecka. Na začátek bych jen napsal, že mé zoufalství je již na nejvyšší možné úrovni a pokud se nenajde alespoň minimální logická odpověď tady, tak už opravdu nevím. Začnu ale zkráceně tím co to auto dělá a co mě maximálně vytáčí (ale ne proto, že by nejelo, ale že nikdo absolutně netuší, co to způsobuje, proč to dělá – všichni jen kolem toho hází moudra a teorie. Kromě toho nejsem evidentně sám a podobné projevy se na internetu objevují u více lidí, bohužel nikdo žádnou z těch diskuzí nedotáhnul až do konce, takže výsledek je také 0. Při prudké akceleraci v kopci, ale obecně při zátěži se z motoru vždy ozve takový zvonivý zvuk (připomíná klepání ventilů), ale je to takové hodně ostré – můj názor, že jde o detonační zvuky? Děje se mezi 2500-3000ot. Pak občas ve vysokých otáčkách, ale to je naprosto minimální. V těchto dnech, kdy je venku 30+ se dá tento zvuk registrovat i při prudké akceleraci a hraní si s plynem na neutrálu (po zahřátí motoru). Neděje se to nikdy, dokud má motor teplotu pod 90 stupňů, toto nastává až ve chvíli, kdy se přehoupne ručička přes 90. Při jízdě na tempomat, nebo s držením konstantní rychlosti se auto chová naprosto podivně a stále má člověk pocit, že zrychluje a zpomaluje – pocitově jde o propady ve výkonu, něco jako že motor přibrzdí. Na otáčkoměru to nejde skoro sledovat, ten se zdá být bez hnutí – občas ale poskočí ručička tachometru. Markantní je to např. při jízdě na 4RZ ve 2000ot. po rovině. Prostě jako by ta jednotka stále něco korigovala a snažila se něco srovnat. Někdy se pak nedají udržet konstantní otáčky ani na neutrál, stále do někam poskakuje, nebo se objevují místa, kdy se motor v určitých otáčkách (při přechodu přes ně)vyloženě zaškube - asi nemusím říkat, že EPC mlčí :-( Zajimavé je, že toto se většinou děje po delší jízdě (už to testuji pravidelně), pak ale stačí vypnout motor a znovu nastartovat a ejhle to škubání motoru už se v těch otáčkách neděje a nebo je mnohem menší. V návaznosti na bod 2. Některé rozjezdy plná 1-2RZ se pak také občas auto chová tak, že má člověk pocit (v některých chvílích) propadů ve výkonu - auto přidává tak nějak neplynule (houpavě). On vůbec mám po každém natankování pocit, že to auto jede jinak. Jednou táhne jako střela a jindy je líná. Toto jsou ty nejlepší problémy:-) Abych předešel nesmyslným diskuzím, tak zde raději napíšu ještě pár poznámek. Rok výroby 12-2005 (plně servisované pouze autor. servisy, všechny GP provedeny až nadstandardně ), jsem druhý majitel Najeto 150k, průměrná spotřeba 7l (200km denně, město-dálnice) Dlouhý interval výměny oleje – olej nepapá (dolil jsem tak 1l na 30tis.) U auta rachtal od prvního dne (ale náhodně) po nastartování variátor vačkového hřídele – autor. servis nevěděl co to stále je a 5 let nevyměnil, já jsem našel jiný autor. servis, kde toto znali a ve 130tis. byla provedena výměna variátoru + kompletní rozvody. Všichni si mysleli, že výše uvedené problémy zmizí, ale zmizelo pouze rachtání variátoru :-) Po nastartování občas zarachtají hydroštely, ale ty poznám – to je OK Od této doby (po výměně) už jen píšu stížnosti do ŠA a do autor. servisu. Oprava variátoru nic nevyřešila, trvala měsíc a stála 20k - jenže to byl spíše preventivní pokus. Od té doby chci vyjádření od autor. servisu a ŠA - ale nikdo není schopen říct, co může tedy ty zvuky a chování motoru způsobovat. ŠA jako reakci na stížnost provedla po testech individuální úpravu SW v jednotce (tedy dle slov servisu) a prý poslala i koncernového technika?? Nic se ani tímto nevyřešilo, všichni tvrdí, že je vše OK (sjetin z diagnostiky mám už slušný balík) atd. Pro ŠA je auto OK – žádná hodnota nevybočuje, tlaky OK. Servis přiznal, že neví kudy dál a že jestli to chci řešit, tak ať podepíšu maximální cenu opravy a že začnou měnit :-) Mám ale pocit, že o motorech FSI nic neví, kromě toho si myslím, že tyhle 1,6 mají vypnuté vrstvené spalování, neb mají předepsaný N95 s tím, že na N98 se může jezdit? Myslím si, že lidí s těmito "problémy" je určitě více, proto to sem píšu v naději, že snad existuje diagnostik, který konečně jasně řekne, jak to s tímto motorem doopravdy je. Už mám za sebou opravdu dost pokusů i teorií, takže pokud je zde někdo opravdu dobrý na motory FSI (může je z praxe porovnávat – nebo má i díly na testování), tak budu velice vděčný za jeho názor, případně i za to, když se na motor podívá (profíkovi rád zaplatím). V autor. servisech jsem nikoho takového bohužel nepotkal. Hoj a moc díky V.1 bod
-
1 bod
-
Nezkazis nic, ale musis si najit takovou, do ktere jde 12V az kdyz sepne klicek. Zitra budu doma taky mi prisel ten konektor. Proverim svoji teorii s tema dvema pozicema na nem a dam vedet.1 bod
-
2x tlumící sprej na výplně - dělal jsem jenom přední ( ten je důležitej, výplň je sestavená z hodně dílů plastů který potom rezonují + nepomáhá i malá váha výplní - sprej nateče do spár a dir vymezí je + vytlumí http://www.ahifi.cz/tlumici-sprej-sinus-live-es-500.html 2x antivibrační materiál ( překryjou se s ním dveře a ještě dovnitř dveří se nalepí ) pohltí to vibrace a zpevní všechny pohyblivé věci http://www.ahifi.cz/tlumici-material-stp-anticor-l-1-8-mm.html 1x akustickej materiál za repráky - zlepšuje ozvučení http://www.ahifi.cz/tlumici-material-gladen-aero-foam.html tady máš příklady co vše jde dělat - i montáže repráků, parkovacích senz. co tě napadne, vše pěkně popsané a i co bylo použito. http://www.ahifi.cz/montaze-autohifi-0/ Možná ještě vytlumím plastové podběhy, víc už investovat nebudu, hlavní bylo zbavit se rezonancí výplně dvěří což bylo nesnesitelné... http://www.ahifi.cz/clanky/detail/mazda-6-odhlucneni-vozidla-0.htm1 bod
-
Galvi > vse jde se domluvit a najdit kompromis1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Nejednodušší je zapnout si pás a pokud si ho někdo zapnout nechce, tak ho vyhodit z auta, ať si jde pěšky...1 bod
-
1 bod
-
tak máš odpověd, já mám 17" a město max 7,5, ale to už musí bejt....1 bod
-
Petře tohle musíš mít!!!!http://www.obautodily.cz/eshop/skoda-rapid/masky-spoilery-mracitka/skoda-rapid-zadni-spoiler-5-dveri-original-vetsi-id:12721.eshop a všichni povinně měnit loga za lesklé http://www.obautodily.cz/eshop/skoda-fabia-iii/znaky-napisy-samolepky/originalni-znak-skoda-stribrny-cerny-lesk-pro-vozy-skoda-id:11871.eshop1 bod
-
1 bod
-
Radius: neni-li znacka zimni vybava, jezdim dle vyhlasky na 1,6mm dezenu a kazdej mi muze polibit zada nechapu tvuj komentar s i20 vs Fabia - muzes upresnit na co narazis? jinak pred cca tremi lety jsem se vsadil a za pul roku jsem zhubnul ze 131 kg na 105, nebyl problem, drzel jsem vahu pres rok a pul, pak jsem si nastip nartove kosti a 4 mesice to lecil, tim jsem skoncil se sportem a nabral to cca do roka znovu zpet na 130 Petrrr: ja se prinutim i sam a nemam s tim problem, akorat ted kdyz je trochu casu tak nejdu na kolo, ale dodelavam nedodelky na byte a to je sice prace, ale ne nejak narocna a hlavne relativne staticka, takze to je proste spatny. Nicmene zejtra si jedu pro kolo, abych ho mel doma a kdyz to aspon pujde, tak budu jezdit... Matador uz davno nejsem, ale tak nejak jsem jezdil kdyz byl cas. Ale nebudu zapirat, ze ten brutal najezd jsem mel jen jednu sezonu, dalsi to pak bylo kolem 6tisic a pak to dlouhodobe klesalo. Loni jsem dal na kole asi jen 1800km, co jsem ted koukal na tachac...1 bod
-
kokto, ty jsi byl na vojně? leda tak v PC ve hře Commandos ne? Jasný, dejte jakoukoliv fotku, bude sranda. Nevěděl jsem tedy s jakýma lidma mám tu čest. všichni dnes bez auta neudělaji ani krok a přitom to jsou takoví matadoři. Je vidět kam ten svět spěje a hlavně kam jdou naše těla, pěkně do prdele. Neboj Ozi on tě cholesterol, vysokej tlak a pam doktor naučí si zase občas na kolo sednout.1 bod
-
1 bod
-
Já měl 90 po vojně. Jinak když sem na tom kole jezdil tak kolem 100. A to sem jezdil každý den skoro. Po práci okruh tak 30 km a na víkendu sme třeba jeli na cele odpoledne. Můj rekord je 130 km .když sme jeli závod. Ona trasa byla 100 ale trochu sme zabloudili.1 bod
-
mam fotku jen par let zpatky, kdy jsem uz mel 110 a dva roky pote 130, to bych asi nekde dohledal... a jinak bych se rad dostal na 105, ale porad to odkladam a eni to uplne priorita1 bod
-
máš foto? Jinak nevěřím. Kdyby si ty viděl mě před 13 lety před vojnou 85kg, po vojně 95kg a ještě před 3 lety 99kg a dnes 110 brečel by si jak želva. Ale protože si mě neviděl a znáš mě až jak vypadám teď (a to jsem starší jak ty) tak nebrečíš, ale já bohužel ano. Jinak souhlas, dokud člověk studoval atd. měl čas na různé aktivity. První rána vojna, druhá rána práce + manželství, třetí rána rodina. No tedy pokud bych se vrátil na těch 100 byl bych rád, ale zatím se nedaří a kolo to nespasí, je to o žrádle. zatím musí stačit, že už dál nekynu. Droždí se konečně zaseklo.1 bod
-
Petre, kdyby si me videl pred 8 lety, tak bych se ti smal a ty bys brecel. Vaha 98kg a denne nejaky sport, ale to byl pracovni zacatek, kdy byla spousta casu, ktery postupne ubejval az ani na to kolo nebyl cas. Jinak treba kdyz jsem mel kolo nove tak u nasich na horaku slo dat kolem Lipna a vojensky prostor pres 100 denne a jezdil jsem to1 bod
-
My jsme to udelali tedko stjene na pezotu, jsou tam horsi zimni - hazou, tak je krouhame zima-leto-zima, aby se sjeli co nejrychleji a dali se nove pneu...1 bod
-
Stringo u nas pouzivaji Savy v Choustniku, to je konec sveta za Taborem a vesmes tam do Prace jezdi na smeny, coz je sypacum jedno a jezdi proste rano, takze hodne jezdej na snehu a chvali si, takze bych se jich vubec nebal. I sef autoparku u nas rikal, ze to je to nejlepsi z te ekonomicke tridy co mam na zimu a ze by me je klidne doporucil. Hankook na zimu bych mel mozna taky strach, ale Nokianu bych se nebal. Pancho, tak to jsme na tom stejne, ja si jeste porad nezvlad dovezt koloz minule prace tak tam stoji v garazi...1 bod
-
V Polsku je uz prodavaj udelane ? Je hyc jak cyp se mi vcera ani nechtelo do hospody a furt sedim doma. Ale dnes si asi zajdu na tri kousky.1 bod
-
Ondra-pěkné!Ta tatra nemá chybu.Jinak kvašáky mají v pl.skoro na každém trhu.Ale HYC co?1 bod
-
Pekne fotky jinak priste prosim fotit na sirku malem jsem si vykroutil krk Jojo kvasaky a uz aby byli. Mam na ne takovou chut az to neni ani mozne .1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Zdravým měl sem ten samý problém mám udělanou spojku,rozvody,startér,vstřiky a bylo to nakonec baterkou slabá startovací kapacita1 bod
-
Video z kamery co jsem natocil kolem 19:00 je pak zde: http://youtu.be/MH6e83yLxww1 bod