Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/09/15 ve všech sekcích
-
Jj auto od strýčka. Pancho přitáhne pár roštěnek, uděláme pár fotek, jak si strhávaj podprdy a mlaďoši se o půjčení přetrhnou. Jako protiklad vyfotíme majitele hnůjdaye, který nakládá vysmátou babičku.[emoji23] [emoji23] [emoji23]4 body
-
Takže co navrhuješ? Mám auto reklamovat protože je špatně naprogramované a nebo mám jezdit po městě na "S" se ať se písty trochu proběhnou? Ještě jedna drobnost,nemyslím si že tlak oleje je v různých otáčkách stejný, ale čistě laicky se domnívám, že už od volnoběžných otáček je dostatečný, nebude tu doufám nikdo tvrdit, že do 2000 otáček motor v podstatě není mazaný, výrobce to ví ale nechává to tak.:-)2 body
-
Sebevědomý mladík jdoucí po pláži sám od sebe začne vysvětlovat staršímu občanovi odpočívajícímu na schodech, proč nedokáže starší generace pochopit mladou: "Vy jste vyrostli v jiném světě, všeobecně vzato, ve velmi primitivním světě", řekl mladík dost nahlas, aby ho všichni okolo slyšeli. "Mladí lidé dnes vyrůstají s televizí, s tryskáčema, cestováním ve vesmíru, člověkem chodícím po Měsíci. My máme atomovou energii, lodě, mobily, počítače s rychlostí světla... a mnohé další. Po chvíli ticha starý občan odpověděl takto: "Máš pravdu, synu. My jsme neměli tyto věci, když jsme byli mladí... tak jsme je vymysleli. No a teď, ty arogantní malé hovado, řekni, co ty děláš pro následující generaci?" Zazněl obrovský potlesk2 body
-
Spíš hurikán a ozi jste blázni. Hurikán za 525 000kc max a ty tak 400 000kc....2 body
-
1 bod
-
Tady je moc otázek najednou. Ty vedra dělají svoje. Určitě všem radím udělat diagnotiku. Na klimě se dá opravdu hodně poznat, klimatronik je docela vychytanej. Sledovat i členy teplot U Štěpána bych se zaměřil na množství chladiva nebo tlakový spínač. A to co, slyšíš pod palubkou to cvakanání je spínací relé klimaspojky. To přerušování většinou dělá: 1.málo chadiva 2.vadné teplotní čidlo 3.vadná sahara (většinou vypadává na volnoběh) 4.vadný tlakový spínač U všech většinou VAGína napíše chybu tlaku. U teplotního čidla je nutno sledovat hodnoty. Většinou to bývá málo chladiva nebo nefukční sahara1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Ja ten zvuk akoby zotrvačníku počujem iba zvnútra a to pri nastavení teploty od 20 do 25°C. Tak isto ako Yofresh keď klímu vypnem ihneď to zmizne, zvyšujúcimi otáčkami sa zvuk zvyšuje. Ešte mám dobrý sluch aby viem čo počujem, aj klepanie piestu počujem ale nerieším to pretože nežere olej, vykon OK, iba zvuk trocha horší.1 bod
-
Celá diskuze vznikla na dotaz, jestli zajíždět(jezdit) kolem 1500ot/min za 4,2 lt. a jestli se nejedná už o podtáčení atd. To se zvrhlo někam jinam. Na závěr jsem to trochu shrnul a tvrdím, že pro motor to není dobře.1 bod
-
Já už na to kašlu - se zrcátkem jsem to nakonec zvládnul, ale je to hrůza. Za těch pár korun, co si za to v servisu řeknou mi to opravdu nestojí.1 bod
-
Huri ja vim, ze ta cena je vysoka, ale proste to auto pro nekoho tu hodnotu takovou ma. Kdybych mel automat, ktery pri koupi stal stejne tak uz je pryc no... A hlavne jine auto v takovem stavu na trhu proste neni a to duvod te ceny...1 bod
-
Jestli taky můžu přispět trochou do mlýna, tak tlak od pístu není jediná síla, která motor (klikovou hřídel & spol) zatěžuje. Se vzrůstajícími otáčkami se zvyšují síly, které jsou nutné na zrychlení a zpomalení pístu v úvratích. A od určitých otáček jsou tyto síly větší než tlak působící na píst. To už ale nikdo nikde neřekne.1 bod
-
Ty vole, ty jseš egoista jak řemen - já ti v podstatě potvrdím tvoje názory a ty mě za to ještě zepsuješ jak sirotu, fanj, vďaka... Ještě můžeš vytáhnout tu národnostní o tom, že jako Čehún odmítám názory Slováků a bude to dokonalý. Fakt ty vedra mají vliv na mozek, ne že ne - daj si mokrú handru na hlavu, nech sa ti nezadrú závity na mozkovej kôre...1 bod
-
Konštrukcia je hlavne úmerná silami ktoré musí zniesť bez poškodenia cyklickými vratnými deformáciami, teda robusnejšia konštrukcia nutne neznamená väčšiu životnosť, "prostě "ty kila matroše" na klice a ložiskách okolo" sú potrebné jednoducho na to, aby konštrukcia zniesla požadované momenty, nie je tam ani kilo naviac. Proste napr. plocha klzného ložiska musí stačiť na to, aby nebola prekročená únosnosť olejového filmu a nedochádzalo k medznému treniu. Vyššia životnosť môže vyplývať aj z iných skutočností, ako napr. cca 1/3 max. otáčky TDI voči TSI a nižšia prevádzková teplota, skrátka sa aj tu evidentne jedná o mylnú interpretáciu príčinno-kauzálnej súvislosti. Ale vysvetľovať základné veci zrejme nemá význam, obzvlášť jedincom, ktorí majú ego väčšie ako IQ. Proste máte svoje názory o pravdivosti ktorých ste presvedčený a iné názory neakceptujete. howgh1 bod
-
Hlavně za to diesláky vděčí svojí robustnější konstrukci, definovaný vyšším pracovním tlakem a vyšším namáháním součástek za provozu - prostě "ty kila matroše" na klice a ložiskách okolo ničím nenahradíš ...1 bod
-
To jsou ti mastnaci co kupuji za par kacek corky z vagonu z MB. To ja se radeji nekoukam za kolik bych prodal Rapida o porizovaci cene 350 a 2.5 letech s 47tis. km. Sice mi SA vyrazne pomaha se svymi zdrazujicimi akcemi kazdorocnimi a to vyraznymi, presto si myslim bych brecel jako zelva a Rapida bych radeji prodal na nahradni dily bo bych vydelal vice. [emoji1]1 bod
-
je to tak a beru to tak, bud se prodá nebo ne. Rád si jí nechám, rád budu mít nové cenu mám nadnesenou ale Ozi ještě víc za 550 mohla bejt v pátek pryč1 bod
-
Jojo, taky to tak vidím, chcete za to prostě moc, reálné ceny jsou jinde. Realita je prostá: (firmy vyřazuji uplně - ty kupují diesly a nová auta) Pracháči si oktávku nekoupí, potom lidi, když už mají 500-600tis si raději koupí nové auto, funglovku, kde vědí, že je naprosto OK a že jim nějakej rok vydrží. No a většina, co prachy nemají, ale chtějí nové, tak kupují do rodiny auta kolem 200-300tis a zbytek si jde pro bazarovky kolem 100- 150. Navíc RS je pro omezený počet uživatelů, ne každý touží po sportovním autě, řada lidí chce auto do rodiny s velkým kufrem, ne-li dodávku, s vysokým záchodovým posezem, ideální SUV. Další problém je, že češi jdou slepě po dieslech a myslí si, že benzínové RSo hodně žere...A ještě jedna drobnost, kupovat ojeté RS je vždycky risk, pač se předpokládá, že s tím předchozí majitel lítal a dával tomu kouř...což ve vašem případě sedí Ještě je pár magorů (co mají zálibu v oktávce) - (mezi ně se řadím i já), co koupí nějakou roční vojetinu za tyhle prachy...ale těch je mizivé procento. Takže musíte počkat na nějakého takového magora...(nebo bazar - ale je to provar) Dá se tedy říct, že roční auta za cenu 500-600 se soukromým osobám opravdu těžce prodávají. Na investice do auta, co tam bylo přidané později nikdo nekouká, ty prachy jsou prostě v hajzlu. (Tím nic chlapi proti vám...ale taková je realita) Takže Hurrikán 550 a Ozi tak 3501 bod
-
Nevím jak na Slovensku,ale co se děje teď v Čechách se s loňskem nedá srovnat.Divím se,že to ta klima ještě celkem obstojně uchladí.1 bod
-
Nemá to cenu,marketing pracuje na plné obratle a možná někteří dodnes věří i nesmrtelným řetězovým rozvodům.Dnes je všechno podřízeno nízkým emisím,jaká je životnost a jak se s tím jezdí je druhořadá záležitost.Jen ještě jedna věc,přes 3000 točím jen někdy při předjíždění,ten motor stejně na 3500 končí a olej měním po 10000.1 bod
-
tak tu máme první trošku zajeté OIII http://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda/octavia/16481841?goFrom=list1 bod
-
Sú to ničím nepodložené dohady založené na pocitoch niektorých tiež pseudoodborníkov a nie sú založené na reálnych faktoch, malé otáčky nie sú problémom pokiaľ je k dispozícii dostatok momentu a tvrdenie o nedokonalom spaľovaní pri nízkych otáčkach nemá logiku, pri studenom motore je to samozrejme tak nezávisle od otáčok. Keby sa šlo o detailov, tak na životnosť motora má rádovo vyšší vplyv absolútny počet otáčok ako prípadný "pocitový" karbón, teda pokiaľ budete TSI zbytočne točiť na 2 x vyššie otáčky, môžete očakávať polovičný celkový nábeh km. Podľa mňa motor musí poznať pri zábehu celý rozsah otáčok, teda po rovinke 50 kľudne aj pri 1200 n*min-1 a pri predbiehaní krátkodobo 5000 až 6000 a kľudne aj obmedzovač...... Cvaknutie pri prvom rozjazde po štarte (ale podľa mňa po prekročení 20km/h) by malo ísť od bŕzd a jedná sa o test ESC1 bod
-
http://forum.skodahome.cz/topic/64691-motor-12-htp-vše-kolem-motoru-a-problémů-s-ním-rozcestník/1 bod
-
Tak se mi zda, ze se zbytecne dramatizuje vec, ktera si to nezaslouzi. Osobne bych si dovolil tvrdit, ze nahmatavat pri predjizdeni v brecce, coz je samo o sobe pomerne nebezpecny manevr, nejake tlacitko, je nebezpecnejsi nez predjizdet s aktivovanym ASR, notabene kdyz vim, ze ho mam a co muze svym zasahem zpusobit... Najezdil jsem s OIII, ktera ma deaktivaci resenu stejne, ca 75tkm a nepotreboval jsem ASR vypnout ani jedinkrat.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
já nárazník pořád mám a chystám ho nasadit1 bod
-
Jaký olej mi doporučíte do Fabia II 1,2 HTP 51KW, ročník 2012? Přemýšlím mezi těmito dvěma: Shell Helix Ultra 5W-40 Mobil Super 3000 5W-40 Který z toho koupit? :-/1 bod