Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/21/15 ve všech sekcích
-
Můj otec měl na FABII r.v.2003 stejný problém - občas se rozsvítila zadní mlhovka při tlumených světlech, i když nebyl knoflík povytažený. Samozřejmě mohl zajít do Škodovky, kde by to vyřešily 4000,- nebo koupit spínač jinde za cca 1500,-. Nedalo mi to a chtěl jsem najít příčinu - jestli je to opravdu neopravitelné, proč je to tak častá závada. Jak jsem četl jinde, někdo to řešil (třeba před prodejem auta) vytažením pojistky zadní mlhovky. Ale STK už by byl problém, o mlze nemluvě. Vytažení spínače z pristrojovky tu asi popsáno někde je - ale jen krátce: 1. vyloupnout plochým šroubováčkem obdélníkový rámeček kolem spínače a nastavení sklonu. 2. zamáčknout! knoflík spínače dovnitř, pootočit po směru ručiček a vytáhnout celý spínač k sobě (uvolní to 2 plastové západky) 3. odpojit konektor Tímto je spínač venku, postup montáže opačný. Přikládám pár foto z opravy: Pro rozebrání spínače je potřeba nadzvednout 4 západky (červené šipky - 2+2 z druhé strany) a pak zapáčit v místě žlutých šipek (z obou stran). Po rozpůlení plastového krytu zůstanou zvlášť kontakty s plošňákem s osvětlením LEDkama a zvlášť knoflík ve větším dílu. Plošňák s LED se stáhne tahem vpřed (drží na drátkách mezi kontakty) Pak se rozpůlí blok kontaktů - odjištěním 4 západek na bocích. Nebojte se, nic z toho nevyskáče - žádné pružinky... Je tam jen vačka (bílý díl) a sada přinýtovaných kontaktů. 6 kontaktů je ovládáno vačkou - s těma problém není. pro mlhovky (P+Z) jsou poslední 2 kontakty, které jsou ovládány černými "válečky". Na plastové osce spínače je vidět, jak jsou od černých válečků vydřené 2 drážky - červeně zakroužkováno. A tam je ten problém. Pájkou jsem odebral trochu umělé hmoty z červeného místa a nanesl do žlutého místa. Pak jsem to jen trochu obrousil pilníčkem. Před sestavením zpět je nutné vačku i opravenou "osku" namazat vazelinou, ať se to nedře nasucho. Vypínač nyní pracuje jak má. Kdybych koupil z vrakáče, byl by nejspíš vydřený taky. Vím, že to není PROFI oprava, ideální by bylo koupit tu plastovou osku, jejíž výrobní cena je pár korun... To vám však nikdo neprodá. Každopádně za hodinku práce (podruhé už by to bylo podstatně kratší) jsem ušetřil otci (důchodci) minimálně 1500,- Snad to někomu pomůže. Minimálně pro zajímavost, jak to ve spínači vypadá.3 body
-
2 body
-
2 body
-
To abych si vzal dovolenou. Protoze spatřit fantoma alias Stringa na živo to je jak vidět jeden ze sedmi divu světa.2 body
-
Lampička vnitřního osvětlení někdy svítí a někdy zase ne. Odemknu dálkáčem, rozsvítí se, vložím klíč do zapalování zhasne. Takhle jezdím třeba 4 dny a v poho, žárovka funguje jak má. Přijdu pátý den a nic, nereaguje na otevření dveří, zamykání nic, tma. A pak zničeho nic zas to jde. Žárovka je přirozeně v pořádku. Setkali jste se už s tím?1 bod
-
Já ho doma vařil, chutnal, dělal z něj bábovku a cukroví a vůbec to nechutnalo jako by to bylo 100 oktanové.1 bod
-
Něco na tom bude, to je fakt :D Spěje to k takové samoobsluze. Přijedeš, napojíš si auto na počítač, zjistíš si chyby, objednáš si díly. Převlékneš se v šatně do montérek a servis ti půjčí nářadí a chytrou knihu, jak to opravit. No a až to sfoukneš, zaplatíš na pokladně a servisák ti dá razítko1 bod
-
Jj jed do servisu AS, vymen si olej, vyreklamuj a oprav zavady, zaplat 7tis a muzes jed domu. Jo a nezapomenout zaznam do servisni knizky. Neni to senza? Navrhnu emailem do SA. Bez tak Ti zakaznici vedi vice nez ti mechanici. Tedy vyrazne usetri za pracovni silu. [emoji1]1 bod
-
Tak jak jsem to zatím tak projížděl, zdá se, že jsem to vyřešil....zatím je klid. Sranda byla, když jsem jim řekl, že rezonuje panel navigace, tak se mě ptali v servisu, jak to budu řešit Tak jsem vysvětlil servisákovi, jak ty drapáky - packy fungují a o jak se tam opírají zezadu o ten plast palubky a jak to chci přesně oblepit.... Ale ochotní byli, jen nevěděli co s tím. Nechali mi kus pásky, až zase prej něco1 bod
-
Přestat robit a připravujte svoje miláčky. https://www.email.cz/download/i/ExJaJEszQSE_rFTJqPKxSof4oUY0J9WKJ8esLgPOnRBzRmO6o7FzWIHUi54N4BeqqOyjtg0/VID-20150318-WA0010.mp41 bod
-
1 bod
-
no tak som si to pekne vsetko prelistoval a tesim sa. Ten kemp je uzasny a v super lokalite, velmi sa mi to paci ked som to pozeral na mapach. Snad uz nebudu problemy s PCR a budem moct konecne ukazat mojho supika...a spoznat novych ludi.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
JJ, užij si značkových pazvuků jménem Škoda, tam se ještě brachu najezdíš a neboj bude hůř. Budeš ještě z láskou a řetízkovým sevřením srdíčka vzpomínat na F2 v tomto ohledu. I když tobě i kdyby upadlo kolo, vyskočil motor atd. budeš vždy tvrdit, že Škoda The Best Of.1 bod
-
1 bod
-
přesně, ... 25 dní a vybrat do konce roku, neexistuje převádět do nového1 bod
-
Ne neni třeba ho ani čisťit :-) Bezudržbový znamená v překladu ''nešahejte na mě já to zvládnu'' :kol-31:1 bod
-
1 bod
-
krom samotnych zarovek jsem nic nemenil, koupil ledky, vymenil a blikal ... zadnou chybu nehazou, ale i tak jsem pro jistotu nakodoval na LED modul1 bod
-
Pokud to dělá na místě při stojícím autě, tak do toho chlapi nepleťte hom. klouby. Ty klapou při rozjezdu do rejdu, kdy je motor v záběru.1 bod
-
1 bod
-
ANDi - to je fakt děs jak jezdíš. Minimálně polovinu z těch situací jsi vyloženě způsobil sám a většinu z toho zbytku stačí sundat nohu z pedálu. Zajdi k psychologovi, neměl bys řídit, způsobíš někomu neštěstí. Musíš pochopit, že nejsi na silnici sám, že nemůžeš jezdit jak chceš a to nejen v přímém porušování předpisů, tak i přizpůsobení jízdy okolí, ostatním řidičům, chodcům i nad rámec předpisů. Když je ve městě padesátka, tak se padesátkou nemůžeš řítit po parkovišti mezi domy, kde jsou lidi.1 bod
-
Ten castrol nic moc.. Na mid-saps ma jen TBN 6 a celkem nizkou HTHS viskozitu. Za ty penize, který stoji Castrol jsou mnohem lepsi oleje1 bod
-
Každý den 6+6km, občas dál. Dávám 0W-40 Mobil1 New Life, spec. VW 502.00, výměna po 10tkm v servisu se zápisem do sk, filtr origo jejich, práce a filtr 400, olej vlastní okolo 800, nemají s tím nikdy problém.1 bod
-
1 bod
-
Ten ventilátor, je tam pouze na dochlazení chladiče klimy. Za jízdy ho vůbec nepotřebuješ, jen Ti to nepojede klima při nějakém delším stání, nebo pomalé jízdě, to už mám vyzkoušeno. Já ten větrák kupoval nový, páč byl v háji. Zkus ho odpojit jen samozřejmě na zkoušku1 bod
-
1 bod
-
koupil sem starsi fabii a jedinej problem kterej sem nani mnel je tenhle: kdyz otevru svoje nebo spolujezcove dvere tak se mi nerozsviti stropni svetlo, i kdyz ho mam nastaveno aby svitilo...je mozne ze by byli oba spinace ve dverich spatny? jeste sem si vsimnul jedne vjeci a to take ze kdyz prepinaj jednotlive polohy toho svetla tak do prava jde lehce a do prava jde prepnout tezko a vzdycky vnem pukne. nemuze byt chyba i tam nejaka?kdyz ano jak to rozeberu? skousel sem sundat ten kryt ale nevim jak nato1 bod
-
1 bod