Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/31/16 ve všech sekcích
-
3 body
-
To je nápad. A ty budeš za kus buřta šlapat. [emoji106] [emoji23] [emoji122] [emoji122]2 body
-
A zkusil jsi reklamovat tu wapku? Určitě bude vadná, protože škodovka má nejlepší lakýrnu na světě.[emoji12]2 body
-
A kdybych mel všechno počítat co mne stoji za rok. Tak bych nemohl dělat nic. Myslím že oproti tomu kolik mne stoji benzin.když za měsíc v průměru tankuji 4 nádrže a k tomu ještě Vervu. A to je jen benzin. Takže jestli za měsíc dam na tři stovky více nebo méně tak to mne určíte nezabije.2 body
-
Dělal jsem to pro svoji potřebu, dávám k dispozici na web kdyby se to někomu hodilo... Jedná se o flashovou grafickou aplikaci simulující zpřevodování jedničkových oktávek... Řadíte kvalty, regulujete rychlost/otáčky a na budících se zobrazují reálné hodnoty... Veškeré údaje (převodové poměry apod.) jsem použil z dílenských příruček, takže vše sedí naprosto přesně... K dispozici jsou veškeré motorizace... Náhled Sepsal jsem vám k tomu i návod jak to ovládat... Odkaz na aplikaci http://www.vseved.info/OCTAVIA1 bod
-
Zbraň jsem nosil přes 20let. Nepotřebuji někomu platit za kus papíru. Až ho po mě budou chtít, řeknu jim, že jsem si ho udělal v Sýrii a ztratil jsem ho. ;-)1 bod
-
A mne je to ted jedno. At si Clint pise co chce. Treba o Putinovi. Ja jsem totiz po jednom spanelskem barikovem vine a jednom portskem. Jsem rad ze se trefim na pismenko. [emoji1] A Motos at si koupi treba slapadlo. [emoji23]1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Clinte, on píše na tom jeho phabletu, tak mu nějaká gramatika je u zádele, vždyť už ti to tu psal několikrát [emoji23] [emoji23] [emoji23]1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Je to past. Byl jsem se na něj kouknout. Vlastně mě tam nechytlo žádné auto, nehledě na cenu.1 bod
-
Asi před 10 minutami sraz ukončen, super pokec a těším se na fotky! Účast až 9 Rapidů - slušné ...1 bod
-
pokud je lak na plastu opravdu dobře udělanej, resp. jeho podklad, tak to ani wapka nesmí zvednout. Mě to v záruce na OII zvedlo lak na zrcátku a ani necekli a přestříkali to.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tak mi to nedalo a koukám na něj. Prý když si ho vemu dají mi k tomu i thálii zadara. No nekup to.1 bod
-
Znáš to. 2 basy piv, nějaké maso a kufr je plný. [emoji12] Hodil jsem jí návrhy a přemejšlí. Ještě jsem našel fábku 2 v plný, ale to je jiná cenovka.[emoji102]1 bod
-
Mě zaráží ta cena, 90000,- za 17let staré auto se mi zdá moc... Nevím kde ty ceny berou... Já svou Octu bych prodal stěží za tu cenu a výbavou, motorem atd. Je úplně někde jinde a ještě o 6let mladší... Nechápu ty ceny...1 bod
-
Je to pouze teoretické, že odejde dříve turbo. A možná sis odpověděl i sám: "přichází chladnější vzduch do turba" což sice prospěje výkonu, nikoli přímo turbu - studené do horkého - špatně. A tím je turbo více zatěžováno, čili více využíváno Nicméně konstrukce a materiál, ze kterého je turbo vyrobeno to dovolují, ba naopak je to dobře a tak je to i cíleno. Dále další odůvodnění: čím chladnější vzduch do sání, tím lépe. Samozřejmě, studenější směs se ve válci více rozpíná, což vede k většímu výbuchu, potažmo rychlešímu stlačení pístu směrem dolů=zvýšení výkonu. Nicméně ten chladnější vzduch se ohřívá již v sání, což vede k větší (sice neznatelné) kompresi již v sání. To by mohl být ten druhý teoretický důvod dřívějšího opotřebování turba, avšak opět dobře pro výkon. Ovšem v praxi se s limity počítá a samozřejmě jsou součástky vyrobené již předimenzované a pokud by se měly tedy porouchat dříve, viděl bych to v desetinách procent. Pakliže pak nastává dilema, co je pro motor lepší (zda zaslepený či nezaslepený EGR), tak rozhodně vyhraje zaslepený EGR. Vyšší výkon a prostě se nevrací sračky z výfuku do sání, což vede ke mírně vyššímu výkonu a zároveň se toliko nešpiní vzduchový fitlr, potažmo celé sání a to vč.turba a spalovacích komor (válce, písty, ventily).1 bod
-
1 bod
-
Jo jo. Když ti ženská oznámí, že je v tom, všechno se změní. Jméno, bydliště......1 bod
-
Počkej až se o své budou hlásit Panchovi levobočci :-D Není tejdne, aby nějaké neštěkal do boudy [emoji23]1 bod
-
Akorát že se to potom nabaluje až člověk zjistí, že jenom caluje a stane se otrokem peněz... Já taky si říkal, udělám spoření, potom založil dětem, teď školka, za rok druhá do školky... No a z vejplaty už mi nic nebývá, je to jen tak tak... Takže ono že začátku to vypadá dobře a najednou takhle stovka, takhle dvě a pak to litá v tisících...1 bod
-
1 bod
-
A to Pancho právě má (já ne, já jsem žebrák, splácím auto, barák, motorku, půlka vejplaty na charitu, šatím tři děti, každý mě vykořisťuje)1 bod
-
Clinte to plati jen v Tvem pripade ta kritika z me strany. [emoji1] Vse je samo pravda. 7.62x39 je 7.62x39, ale co se da delat. Dnes je u nas k teto razi situace neprizniva. Ja verim ze jde pouze o docasny jev a ceny se casem vrati k normalu. Presto i dnes za cenu 6.50 je naboj porad o 2 kc levnejsi nez .223 Rem. Jinak Glock 21 v razi .45. Na sebeobranu dobra raze ovsem mene vhodna velikost zbrane na kazdodenni noseni - vaha, velikost, kapacita zasobniku. Cena naboje 7.50-8,50. Ja kupuji naboj za 3.50 - 5,5kc a to je sakra rozdil. Pokud mesicne vystrilis 100ks spocitej si to za rok. Ovsem pokud na to nekdo ma proc ne. Plati i pro .223 Rem.1 bod
-
Něco ze života pak že nejsme region Razovity Emotikona smile .......................... Autentycky rozhovor od vedlejšiho stola v porubske knajpě. (...on - 75let, ona - 70 let, každy vypite asi 5 piv): "Ona: Nedaš si ruma? On: Ni. Ona: A dej se ruma. On: Ni, zas budu blut, kurva. Ona: Tak když nechceš ruma, tak ja idu dodom, bo z neschopnym chujem tu sedět nebudu. On: Di už do piče, stejně mě to už s tebu nebavi: Ona: Tak ja idu. A přiď včas, nezapomeň, že ve tři čtvrtě na dvanact su Profesionalove. Kobzole budeš mět na sporaku." ...tuž tomu řikam laska. To na celem širem světě nenajdete, enem u nas...1 bod
-
Taxíkář s holobytem jede na IČ a musel mít auto do konce roku imo. Na Briskode (GB) se taky hodně brečí z termínu - bude to všude stejný. Hlavně když auto spadne do restrikcí - u mě 206kw motor, šíbr, 4x4, kamera (!), odvětrávaný sedačky. Řekl bych že u Passatu to bude obdobný.1 bod
-
Já dnes volal do škodovky a ptal jsem se, zdali by se dal dodělat smartlink pokud mám Bolero. Řekli mi, že neslyšeli o tom že by šlo a stejně to nedoporučuji, prý to má hodně problémů. Tak jako to mi přijde spíš jako odpověď "no nám se do toho nechce a je to stejně na hovno"... Nebi někdo jestli je možné smartlink dodělat?1 bod
-
Určitě se to vrátí. Ale nic přesnějšího nevím. Pokud je malý výpadek, obvykle se to do ceníku ani nedostane a zákazník jen čeká déle (já nyní o 2 týdny déle kvůli střešnímu oknu). Nebo se zákazník rozhodne změnit konfiguraci. Pokud jsou výpadky větší, tak je uvolněna nějaká varianta, která není obvykle možná (nyní např stříbrná 19" kola pro LK, místo antracitových) a nebo se prostě daná výbava dočasně zruší.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Na přední si folie dát nemůžeš a pokud si je dáš a narazíš na někoho chytrého při bouračce, tak Tě na tom smázne, je to stejné jako s alu koly, které nejsou v TP1 bod
-
Ahoj, já jsem si teda ničeho takového nevšiml, mám teda s 2.0 TDI zatím najeto za 2 měsíce 7.000.1 bod
-
A proto je v povinném ručení připojištění i při poruše vozidla. Jen to nechce šetřit za každou cenu.1 bod
-
Reeshanek, vďaka za corner a staging Ferda25, vďaka za HHC Niekto tu už spomínal ESP sport mód, viete mi poradiť ako ho aktivovať? Prípadne ešte asistenta rozoznania únavy a hlasové ovládanie. Čo som sa na to pozeral, malo by ísť predĺžiť čas prítomnosti napätia v palubnej sieti po vypnutí, teraz totiž pre blbé dovretie okna musím zapínať zapaľovanie znovu. Robil to už niekto? Je dáka možnosť ovládať okná diaľkou bez HW zásahov? Alarm na klaksón tu už niekto skúšal?1 bod
-
Z vlastnych skusenosti s BWA mozem len-a-len potvrdit ze spotreba je dana stylom a okolnostami, reci o zrani kalhot alebo travy pri ceste su vsak neopodstatnene. Navyse, co jednemu bude pripadat ako primerane, moze ineho poburovat; majitel TDI sa po odpovedi na otazku na spotrebu benzinovej RS v meste plieska po cele, naopak, majitel atmosferickeho dvojlitra (konkretne Avensis) zvycajne neveri ze je dosiahnutelny taky priemer na dialnici. Spotreba podla konkretneho scenara (opakovane potvrdene hodnoty, nie len jeden nahodny pripad) : - sofer slecny daisy: dve az tri osoby, rovinaty profil, max 100 na dialnici a hlavne-hlavne stala rychlost: 5.8-6.0 - na dovolenku: styri osoby, plny kufor, klima takmer celu dobu, kopcovity profil, cakanie na hraniciach, rychlost na dialnici max 120: 7.1-7.3 - za pribuznymi: mimo mesta, dialnica a cesty prvej triedy, trochu kopcovity profil, styri osoby, rychlosti v ramci rakuskych limitov, relativne caste predbiehanie s podradenim, klima ked treba: 7.5-7.7 - do prace: cez mesto a po obchvate, normalne alebo rychlejsie starty z krizovatiek, rychlost v ramci limitov alebo mierne nad, jedna alebo dve osoby: 9 - v zapche: v meste, posunovanie po par metroch, leto, klima: 11-12 - nemecka dialnica: rychlost 120-200 ale ziadne zavodenie, jedna az dve osoby, plny kufor: 10-11 - nemecka dialnica: prilezitost vyskusat maximalku: 12-15 - sialenec, meskam pol hodiny, chcem dorazit pneu, brzda-plyn: 14+1 bod