Hlavní panel - ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/25/16 ve všech sekcích

  1. Jasně že vám ten olej odsajem zdarma. TWL to je prudič, hele povol mu šroubek, on za měsíc přijde na opravu a zaplatí Motosovu konstantu. [emoji16] [emoji16] [emoji16] [emoji16] [emoji16]
    2 body
  2. Ty ja Ti reknu ze zidi ani tak slevy nechtej, to korejci , kura to je furt sale sale a na konci macnou po doplncih a gift for me
    1 bod
  3. JohnTrex:Optimalne otacky mozu byt pre kazdeho ine. Napisem zhruba ako jazdim. - 1800 ot. sa da na rovine pri udrzovacke napr. v meste, pri potrebe razantnejsieho zrychlenia podradit. - 6 p.s. potrebuje podla mna 2000 ot. a viac t.j. tacho cca 100km/h vtedy dat 6-ku a ide sa, ist napr. na 6-ke 80km/h uz nie je dobre podla mna - ak sa motor ohrieva na prevadzkovu teplotu je dobre udrzovat otacky niekde 2000-2300 pokojna jazda idealne pre motor, pouzitelne pasmo, co by nemalo skodit je 1800-2800ot. - pokial niekto chce jazdit na spotrebu a zaroven, aby motor netrpel tak 1800-3000 je dobre pasmo. - myslim, ze pre motor ( zohriaty ) je najlepsie stredne pasmo vyuzivat podla potreby 2000-4000 ot. - tu asi odvadza a dava zo seba to najlepsie. - silnejsie TSI pocitovo zabera 1800-2300, potom pocit tahu polavi, ide konstantne a znova niekde okolo 3500 ot. do 4500ot. trosku nabere na razantnosti pocitovo. cez 5000 ot. sa uz nic nedeje zacina polavovat. - sem tam je dobre pre zohriaty motor mu ukazat zivot v celom spektre a trochu prefuknut cely motor. Neuznavam reci ako TSI netreba tocit cez 3000ot. ze sa nic nedeje a treba preradit na vyssi kvalt a viacej to taha ;-)
    1 bod
  4. No tak já bych osobně při 220 nic nefotil a věnoval se plně řízení a s nikým dalším v autě bych takhle nejel, takže tomu že foto není dost dobře rozumím [emoji6]
    1 bod
  5. To je krytka sroubu kola z nejakeho VW...
    1 bod
  6. Na MT aktivovat WiFi, vyhledat sit auta a prihlasit se k ni. Heslo je VIN tveho vozu. Thats all.
    1 bod
  7. Není foto, není 220km nevěřím :-)
    1 bod
  8. 220mil/h jezdim bezne. Jo ty to mas v km. My v USA jezdime v milich.
    1 bod
  9. Tož zákazy pominuly, už jsem opět svéprávný a proto jupí na Slapy. Hezké velikonoce piráti.
    1 bod
  10. No jelikož zvuk vydává lůžko, tak vrže i při propružení auta staticky. A nechat si platit (jestli jsem to správně pochopil) zkušební jízdu je pěkná sviňárna. To tvůj servis pěkně rejžuje.
    1 bod
  11. Přesně tak DSG pokud vycítí, že nejedeš konstatní rychlostí a jen lechtáš plyn, ale chceš zrychlit tak okamžiťe podřadí a to i o několik stupňů. A to je ten problém u manuálu, že spousta lidí nepodřadí a nechá motor sbírat s velmi nízkých otáček. Ať nejsme OT tak: Na spritmonitoru má 81 kW průměrku 6,18 l/100 km http://www.spritmonitor.de/en/overview/45-Skoda/398-Fabia.html?fueltype=2&vehicletype=1&constyear_s=2015&constyear_e=2017&power_s=81&power_e=81&gearing=1 66kW pak 5,97 l/100 km http://www.spritmonitor.de/en/overview/45-Skoda/398-Fabia.html?fueltype=2&vehicletype=1&constyear_s=2015&constyear_e=2017&power_s=66&power_e=66&gearing=1
    1 bod
  12. 1 bod
  13. Koukám ma ten tvůj graf a při 1700ot rozhodně není krouťák 122 Nm. Zajímalo by mě jak by někteří přežili s autem bez otáčkoměru a palubáku. Jak vůbec můžete mít z toho auta radost, když se bojíte přidat plyn, protože to pak "žere". Takový řidič je pak nejen brzda, mnohdy i nebezpečný. EA211 TSi se fakt povedl, uzívejte si ho v celém spektru, zaslouží si to!
    1 bod
  14. JohnTrex: Odpoviem ti na tvoju otazku ohladom jazdy na 1700 ot. 1.) Zalezi na aky prevodovy stupen - napr. 6-ka to musi byt uplne happy pre motor zbierat to z takto nizkych otacok. Co mam vyskusane tak pre normalnu jazdu na 6-ke treba otacky od 2000 ot. 2.) Neviem si predstavit , ak majitel bude prevadzkovat motor z 90% behu motohodin na 1700 ot. - to teda asi motor dost odnese. 3.) 1700 ot. sa prave preto zda ako to ide, lebo prave na tejto hranici 1700-1800 ot. zacina vyraznejsie tracit turbo a pocit takeho tahu zacina opadat na 2300 ot. ( prave tato oblast je pocitovo najmohutnejsieho zatahu ). Dufam, ze tu nezacne nikto argumentovat clankom Hrdlicku ako 1200 ot. je v pohode pre moderny motor. 4.) Videl som fotky motora po cca 60tkm, kde bol prevadzkovany na nizsie otacky - to bolo pekne zakarbonovane. To je ale vseobecny problem priameho vstreku aj je jazdene na nizke otacky. Ja uz napr. rok tankujem lepsi benzin, ktory by mal zabranovat usadeninam............................ 5.) V kopci su otacky 1700 ot. strasne malo, motoru sa moc nechce, teda moc elanu na zrychlenie nema. Staci skusit pridat na rovnakom kvalte v kopci z 1700 ot. 2000 ot. 3000 ot. a je jasne. Tiez to potrebuje otacky k zivotu. Graf vykonu to naznacuje. 6.) Kazdeho majitela je vec ako prevadzkuje motor.
    1 bod
  15. Posledni na zímních
    1 bod
  16. Když to vezmu za sebe, tak Berlingo není řešením hned z několika důvodů: - Bezpečnost (mám boční i hlavové airbagy) - Euro NCAP dospělý 94 vs. 56 %, děti 82 vs. 74 %, přičemž bezpečnost dětí mohu u Roomstera ještě zvýšit vyhozením prostřední sedačky a posunutím krajních k sobě, dál ode dveří. - Panorama, bez které už si žádné další auto neumím představit - zatímco Roomster má velké nepřerušované sklo umožňující skvělý výhled, Berlingo má 4 malá okna poskytující světlo, avšak o výhledu se nedá moc mluvit (viz http://i25.photobucket.com/albums/c70/Jonny5ive/Roomster/P1020619.jpg vs. http://4.bp.blogspot.com/_RwTlT1U9_S8/THY8sXxeLpI/AAAAAAAAALM/nnQZ21pb_fg/s1600/Citroen-Berlingo_Multispace_2009_800x600_wallpaper_17.jpg). - Jízdní vlastnosti - Roomster je sice kostitřas, ale se 17" Sportmaxxy ho mohu poslat do jakékoliv zatáčky na suchu i na mokru způsobem a rychlostí, které jsou u Berlinga vyloučené. Pro toho, kdo si Roomstera oblíbil, náhrada opravdu není jednoduchá. V řadě ohledů je to unikátní auto, které sice vypadá dodávkovitě, ale dodávka to prostě není a nedá se jí nahradit. Golf Sportsvan je sice větší a podstatně dražší, ale z omezených možností náhrady asi jedna z nejlepších. V každém případě bude náhrada Roomsteru vždy o kompromisech - buď bude něco chybět, nebo to bude stát něco navíc.
    1 bod
  17. Dnes som vymienal silentblok bohuzial zatial len an jednej strane, lebo nebolo cas. Nedaval som dole tu hlinikovu konzolu ale len som dal dole rameno. Vsetko v pohode ale kurevsky sa tam davalo to rameno spat. Asi 1,5 az 2 hodiny som daval to rameno do silentbloku.Nakoniec som troska zrazil ten 6 hran aby som to tam nejako dostal. Je na to nejaka finta ako to tam lahsie dostat ked budem robit druhu stranu?
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...