Obdržel jsem dnes z Teplic od VW informaci o cenách originálních zadních podběhů a montážního materiálu, tak jsem ji doplnil výše.
Na fóru z odkazu v mém předešlém příspěvku píšou, že při montáži nespotřebují všechen upevňovací materiál, nicméně myslím, že je lepší objednat více, než pak dokupovat 1 šroubek. Dále je tam uvedeno, že v karoserii jsou čtvercové montážní otvory skryté pod barvou - bývá tam takový kruhový flastřík přestříkaný plastizolem, doporučují hledat opatrně tupým šroubovákem, přibližnou polohu napoví otvory v plastu - dělal bych to stejně, barva by se měla v tom místě trošku prohnout. Akorát mám v plánu zkusit nestrhnout flastřík ceý, ale zkusit v něm opatrně skalpelem proříznout úhlopříčně křížek a cípy pak ohnout do otvoru (třeba to nepůjde a udělám to jinak...).
Obrázek z fóra:
A POZOR! píšou na tom fóru, že ne všechny ročníky mají pod barvou ony otvory - patrně ty nejstarší je nemají (jestli jsem dobře pochopil, nevládnu angličtinou). Novější by je mít měly, protože Cross up! sbouchaný na stejné lince zadní plasťáky má.
Dále je prej třeba počítat s tím, že vzadu plast nelícuje úplně přesně s nárazníkem - patrně pro tvarovou odlišnost up!a a Citiga (mě to apsovat bude, heč ), ale jestli jsem dobře pochopil, plast přečnívá, takže by se měl dát zkrátit nebo použít jako mini-zástěrku.