Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/05/16 ve všech sekcích

  1. Stal sa zazrak a u dealera nam nasli auto presne podla nasich poziadaviek,ale na chlp a prave dnes bolo vyrobene.Takze do 2-3 tyzdnov ho maju rodicia doma.Stastie ako svina a este aj pekna zlava v podobe autosalonoveho bonusu,takze finalna cena 8879 eur,velka spokojnost:-)
    2 body
  2. Ahoj olej v převodovce určitě vyměn! Na 99% ti půjde líp řadit. Z řadící páky zdělej manžetu a promaž kulisu řazení.
    1 bod
  3. Ja neviem... mne to meno furt nejako nesadne...
    1 bod
  4. Dnes vyskoušim tohle. Diky Ondro
    1 bod
  5. Vyfasoval jsem svoji kamosku 02 TDi v Plynu, tzv kombi fabia verze. Od bouracky za rok nalitala 10tis km. Klima ji smrdí jak bolava noha. Kvalita hadr, v cem to ma Hyundai horsi? Panty jsou stejne, vedeni kabelaze take. Lakovani mizerne (i u nebouraneho) - zde je jediný rozdil, ze Skodovky maji metalizu i zde, ale nekvalitne udelanou, muj Hyundai (nevim jak to ma i30), ma proste jen barvu bez metalizy. Na pohled vypada hrozne oboji, ale mene bije do oci celistva barva, nez kdyz je sem tam neco bez metly - nebo jestli je to vada laku... Nicmene 03 je na tom jeste hure nez 02. Jinac jsem si 02 dost ve snech upravil, v realu to zas takovy zazrak neni. Nicmene bych se s ni spokojil. Na pravou nohu neni zadny místo a mam ji permanentne oprenou o tvrdý stredovy panel (to jsem z pameti vytesnil). At je i20 prtava, tak timhle netrpi. A zase jsem si rikal, jak ta nafta prede. Jsem hold od mala naftak, s tim se musi clovek asi narodit, nicmene kvuli servisu, cene, nachylnosti a eko terorismu bych si naftu bohuzel uz nekoupil. Eu4 v TDi ne - emise, eu5 DPF a eu6 DPF a dalsi liti nafty do vejfuku. Lehce v uvahu pripada eu6 + SCR, ale to jsou jen silne motory, to se nevyplati nikdy a jete je kasicka. Maximalne konkurence v eu4, ale to jsou zase auta 10 let +, cili kasicky.
    1 bod
  6. Moje zkusenost z nedele. mezi MB a Prahou. asi poprvy mi to nedalo, a fakt jsem auto prohnal... Octavia RS TSI plus APR ≥ nez BMW 435i M Performance
    1 bod
  7. To e ti jen zdá protože v tomhle státě je každý druhý kurva a proto ti to neprijde divny
    1 bod
  8. Možno je to specialne celne sklo, ktore musi byt viac poddajne, kvoli zrazke s chodcom
    1 bod
  9. 1 bod
  10. Ok. Nemá to ty kovové napínáky řetězu? A natoč to video z motoru, ať je vidět, kde je to slyšet.
    1 bod
  11. Letos mám - MAM11 5x112 r19" 8,5J ET39 :-)
    1 bod
  12. Dobře. Nikdo nic nepišu ještě. Takhle zůstava sobota v 14:00. Ted' musime domluvit plan setkani. Na výběr mame: sjezd u europy centralnej, knajpa kde mohli by jsme sníst, fotečky na pamatkové rozhlásové stanici, nakupy - jestli někdo chci. Ja navrhuji něco takového: - europa centralna - fotky - knajpa (hospoda) - nakupy. Prosim Vaše navrhy
    1 bod
  13. Mustafa: Kolik Ti dali v áčkách za tu přečipovanou OIII RS?
    1 bod
  14. Jen podložkou pod šrouby. Sedák je na čtyřech šroubech. Já jsem dal pod ty dva přední podložku. Šroub je dost dlouhý na podložku do 10 mm, pro větší je třeba nový, delší.
    1 bod
  15. designová inspirace jak sviňa!-samí RS s jinejma kolama-příp podvozkem taky koukam :-)) ja uz delal tema o historii fabek s milion fotkama, nekde tu je to bylo na TF jinak tady moje oblíbená
    1 bod
  16. tady je dalsi lizatko ale to se mi moc nelibi
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...