Vyfasoval jsem svoji kamosku 02 TDi v Plynu, tzv kombi fabia verze. Od bouracky za rok nalitala 10tis km. Klima ji smrdí jak bolava noha.
Kvalita hadr, v cem to ma Hyundai horsi? Panty jsou stejne, vedeni kabelaze take. Lakovani mizerne (i u nebouraneho) - zde je jediný rozdil, ze Skodovky maji metalizu i zde, ale nekvalitne udelanou, muj Hyundai (nevim jak to ma i30), ma proste jen barvu bez metalizy. Na pohled vypada hrozne oboji, ale mene bije do oci celistva barva, nez kdyz je sem tam neco bez metly - nebo jestli je to vada laku... Nicmene 03 je na tom jeste hure nez 02.
Jinac jsem si 02 dost ve snech upravil, v realu to zas takovy zazrak neni. Nicmene bych se s ni spokojil. Na pravou nohu neni zadny místo a mam ji permanentne oprenou o tvrdý stredovy panel (to jsem z pameti vytesnil). At je i20 prtava, tak timhle netrpi. A zase jsem si rikal, jak ta nafta prede. Jsem hold od mala naftak, s tim se musi clovek asi narodit, nicmene kvuli servisu, cene, nachylnosti a eko terorismu bych si naftu bohuzel uz nekoupil. Eu4 v TDi ne - emise, eu5 DPF a eu6 DPF a dalsi liti nafty do vejfuku. Lehce v uvahu pripada eu6 + SCR, ale to jsou jen silne motory, to se nevyplati nikdy a jete je kasicka. Maximalne konkurence v eu4, ale to jsou zase auta 10 let +, cili kasicky.