Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 30.6.2016 ve všech sekcích

  1. Ty si kupujes auto kvoli ludom? Bielu nechces aby Franta z horneho konca nepovedal ze mas auto v socke? Tak to cumim...
    3 body
  2. ... nedejbože nastoupivší jedinec - co pak s ním? normálně vyhodit případně ještě nakopnout.....vlastně sorry, jsme v česku a v eu, tady se to tak nedělá, tady se slušně zeptáme proč se nám tam vetřel, jestli nechce třeba někam odvést, ubytovat, jestli nemá hlad a případně nepotřebuje kapesné....omouvám se za OT
    3 body
  3. Ze života up!íka - tahače (pro ty, kdo chtěli vidět miniauto VW up! s přívěsem ) Odvoz staré obývací stěny (v rychlodemontu ) a dalšího vysloužilého zařízení Na nákupech ve stavebninách...
    1 bod
  4. Petře ty seš fakt strašnej negátor moc dobře víš že je to u všech značek stejný ale furt to bude stejná písnička jak je škoda špatná. za to ti přeju aby ti ten tvůj šuplík někdo ukradl po obědě před prací. ;-)
    1 bod
  5. Ty vole prej práce snů mám vytahaný ruce od lan že bych mohl s nima šahat na pedály při řízení. :-D
    1 bod
  6. Kokto, je to vecna debata. Na druhou stranu opravdovy fanda a priznivec se pozna podle toho, ze ten priznivec se za tu vec a znacku pere hlava nehlava a to v dobach dobrych, ale a to hlavne v dobach zlych ( doby dobre uz byly a jsou davno pryc). Tedy Clintovi odejde motor, nevadi pro svou znacku udela vse a koupi nove auto aby podporil vyvoj. Dieselgate a VW schudne a Clint se slzama v ocich bezi vybrat uspory a utika slozit hotovost na bankovni ucet koncernu aby je zachranil a zmirnil ty hrozne nasledky. A tak to ma byt, zit a zemrit pro koncern. A vsem tady ke cti, ze jsou vsichni takovi fandove. Jak to oceni VW? Budou si moci priste koupit novy vuz ( jeste vetsi klump nez co maji nyni) [emoji23] [emoji23] [emoji23]
    1 bod
  7. To víš Petře, jenom my dva jsme chytří a umíme přiznat chybu a naivitu vůči moderním autum, že jsme koupili trosku Barbarrossa si radši zapne rádio a tím vše spraví :D
    1 bod
  8. ja ho videl nazivo a je to fakt velky mohutny auto cenu odhaduju okolo 600 - 650 tis. kc Tiguan je mrte predrazenej das par prvku navic a platis jak mourovatej (y)
    1 bod
  9. Ja jsem porad vybiral nejakou elegantnejsi barvu, az jsem skoncil u modre race, do ktere jsem se zamiloval K tomu MC doplnky a lepsi barva neni
    1 bod
  10. Kodiq na Severní smyčce:
    1 bod
  11. Jen pár drobností, jako u Clinta. U auta za 600tis. Když v záruce odcházejí takové věci, jaké věci budou odcházet po záruce. http://www.autoforum.cz/zajimavosti/skoda-octavia-iii-combi-2-0-tdi-v-dlouhodobem-testu-jak-zvladla-100-tisic-km/
    1 bod
  12. Ze srazu jsou fotky vždycky a na žádné jsi s žádnou nebyl [emoji3] na to tam nepotřebuji být, abych to věděl. A na srazu jsem byl celkem 3x už [emoji6] To víš, mě je to celkem fuk, já jsem už zdomácnělý typ, stejně bych se jenom podíval, zaslintal a poklepal tě po rameni (to Petrrrr je jiná liga, ten na večírcích oblejzá kde koho podle fotek [emoji3] )... no ale mohl bys tedy ze svého harému nějakou dovalit abychom neměli pochybnosti o tvém samectví [emoji23] [emoji23] [emoji23]
    1 bod
  13. no garaz uz mam Sent from my Ericsson T10 using Tapatalk
    1 bod
  14. Nevim jak u F3 ale u O3 nejde zapnout radio bez stisku start tlacitka. A je to tak bud nestat na spojce nebo u dsg na brzde a zmacknout tlacitko. Pri vypnuti zapalovani radio hraje do doby nez se otevrou ridicovi dvere.
    1 bod
  15. Ale on tě nikdo ani přesvědčovat nechce :-) Každému je jasné, že čím víc objem tím více motor. Třeba takové motory z poloviny minulého století. Objem kolem 2-3 litrů a výkonu na rozdávání = 50 kW vždy stačilo na krásnou a sportovně laděnou minutovou akceleraci z 0 na 100. A před touto érou? I naši otcové v mládí tvrdili, že objem ničím nenahradíš a se závistí v oku vzpomínaly na dědečkův 4-litr s megavýkonem 20 kW. Nechci tady rozdmýchávat nějaké emoční výlevy, ale myslím, že dnes jsme na tom mnohem, mnohem lépe: 1) Auta jsou velice laciná, pohodlná a bezpečná - stačí se podívat 15 roků dozadu a dál (srovnat platy, tehdejší ceny a nabídku) 2) Když pomineme jisté malé procento totálních uživatelem nezaviněných poruch tak životnost je dosti velká. Koho by dříve napadlo, že bude 10 let lít do motoru jen olej a benzín a najezdí bez zásadních oprav 200000 kilometrů? Ano mezi staršími vozy se najdou držáky co mají najeto kolem milionu kilometrů. Ale ruku na srdce, opravdu si všichni myslíte, že takové auto a motor vydrželo tak dlouho jen silou vlastní konstrukce? Vzpomeňte na éru našich otců a dědů, kteří trávili v garáži stovky hodin, aby udržely své plechové mazlíčky v kondici. Kdyby nebylo takovéto péče, kde by ty káry teďka asi byly? skoro V každém městě byla dilna na generálkování motorů, a když jste najeli kolem 60000km tak jste se již zapisovali do pořadníku. Dneska se tato kilometráž považuje za pěkně zajetý motor s výhledem mnoha spokojených let. 3) Auto je jen další spotřební zboží. Prodat levně, pak relativně draze udržovat a co nejdříve sešrotovat a koupit nové. Téměř všechny automobilky se potýkají s dílčími problémy kolem rozvodového mechanismu. No a co? Vždy se to dá vyřešit. První 4 roky záruka, pak další roky placená (formální částka) záruka mobility. Pokud se i po této době (řádově 6-8 let stáří) něco začne na motoru ozývat šup do servisu. V pípadě rozvodů 1,2 TSI ať mi nikdo neříká, že cca 6000,- Kč za opravu je částka likvidační. Vždyť se jedná o 1/4 průměrné mzdy. Pochybuji, že naši otvcové provedli generálku v 80-tých letech za 400,- Kč. Smutné je, když je někdo osudem předurčen k totální pozáruční destrukci motoru jako takového. Takový člověk je potom právem konsternován do nejkrajnější meze. Bohužel se to občas stane, ale naštěstí jen v mizivém procentu. Je však doba internetu a tak tito jedinci zcela logicky prezentují svoji mizernou zkušenost na všemožných forech. Pak se svrhne lavina nespokojených, ale hlavně vystrašených jedinců, kteří od té doby při každém startu či jízdě ostrým sluchem naslouchají každému zavrznití či zachvění motoru - už nemají takovu radost z jízdy jakou by měli, kdyby si nikdy na foru nepřečetli, že vlivem mírného protažení řetězu a uvolnění nenatlakovaného napínáku se při startu může chvíli ozývat kovové klepání. Podstatné je užívat si a jezdit a jezdit. Dokud můžem.
    1 bod
  16. Poziční podstatně méně svítí . jsou jenom obrysová ale jsou diodová . samo že musí být na vozidle funkční jen jeden pár
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...