Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/09/16 ve všech sekcích

  1. To bude nějaká policejní štětka, ta k Panchovi nepatří
    1 bod
  2. Smutna budoucnost. Vsak ona se casem jak bude jezdit vic a vic aut na elektriku zavede spotrebni dan a az budeme platit 30kc/kw h. Tak se budeme divit.
    1 bod
  3. Já děkuji za kladné hodnocení, sám jsi byl svědkem že se taková výměna vyplatí. Za kvalitu ložisek ručit nemohu ale ložiska od Fagu jsou ověřený a za rozumnou cenu a v případě montáže správným způsobem vydrží dlouho.
    1 bod
  4. Teraz som sa vrátil s toho kempu. Je to tam parádne. 3 miestne chatky sú vybavené len na prespanie. 6 miestne majú aj chladničku. Všetky majú elektriku. Dve chladničky sú k dispozícii na recepcii. Platí sa len hotovosťou. Niššie je salaš, kde sa dá platiť aj kartou. Miesta je dosť, takže všetci ste vítaní, a dúfam, že sa uvidíme. Ďakujem, koniec hlásenia.
    1 bod
  5. ja zastavam nazor ze v case ked na tych velkych dotykovych obrazovkach je cim dalej tym viac funkcii a nie radio dvd a navi , tak je vhodnejsie umiestnenie vyssie nez to bolo u klasickych radii, ktore clovek v zasade nepotreboval pocas jazdy (okrem hlasitosti) ovladat ... a natocene viac na vodica .. trebars Ateca ma display multimedialneho systemu umiestneny lepsie ako SII OIII atd. tiez by sa vo VW mali zamysliet nad grafickym interfejsom multim zariadeni ....
    1 bod
  6. No to srovnání je ale opravdu srandovní... porovnávat nové auto s pomalu veterány je k smíchu... v době kdy nejslabší Porsche mělo 90kw ještě ostatní neměli ani 25kw... když už chtějí takovouhle brutální kampaň, ať to srovnávají s novými supersporty...
    1 bod
  7. Zrejme si bol u kvalitného mechanika. Pchať do dverí len tak dlhú tyč, to chce guráž.... . Na kabeláži by som trval na výmene a nejaké spájanie a zaizolovanie, nech si robí na záhrade.
    1 bod
  8. Vzhledem k ceně velikosti a výkonu ne.
    1 bod
  9. Tady jsme o tom vsichni plne presvedceni. Sup je proste the best of a nikdo na nej nema.
    1 bod
  10. Hmmm tak hovno, stejně jsou ti velbloudi dvakrát Odesláno z mého D6603 pomocí Tapatalk
    1 bod
  11. Nejsem odborník, ale prodloužit 10 vteřinový interval pro Lane Assist asi nepůjde, že? Tak na minutu, třeba. (Ono to na mě totiž křičí, i když držím volant, ale dálnice je rovná a nebaví mě furt schválně kroutit volantem, i když to není potřeba.)
    1 bod
  12. malto,dej mu do ruky lopatku. on ti s tým uhlím pomuže
    1 bod
  13. no mám sice tento týden dovču, ale máme u nás na prázdninách sedmnácti měsíčního Sebika, což je neřízená střela, takže od 5 ráno do osmi půl deváté večer máme o zábavu postaráno, takže v devět večer pádám do postele na hubu, jako bych měl za sebou každodenní skládání 30 metráků uhlí, prostě zničený jak Hirošima
    1 bod
  14. Jsem podejce vozidel..zcela náhodou jsem přišel k Octavia 1,8 TSi Laurin K. r.v.2009 koupeno nové v ČR serviska vedena...1 majitel ujeto 110 tis.K.m. po dvou měsícíc od prodeje zákazníkovi mi volal...listopad 2015.že stále dolívá olej a má zvýšenou spotřebu. Domluvili jsme se tel. na váhové zkoušce. Vyšla u unifikanovaného serv Škoda na 2,2 lit. na 1000 Km. Nafoceny svíčky..3 válec nechápu proč pálil. Chtěl po mě 55 tis.Kč... stálo mne to 20 tis. Výdělek - 18000,- Majitelku tohoto vozu jsem nedohledal..auto krásné...jelo bezvadně...cítit nic nebylo...nehavarováno...ale ZMETEK...JE ZCELA ZBYTEČNÉ SE TADY BAVIT CO POMŮŽE....POUZE SE TEN KONSTRUKČNÍ PROBLÉM MOTORU ODDÁLÍ.....Zmetek jasné ? a už by se to mělo zveřejnit...potkává to další a další lidi....Škoda....nic....tiše z toho vyšla....Ve finále. Jsem přes auta...řeknu Vám toto to co vyrobili je trestné...sleduji tuto rubriku a patří to do černých ovcí TV. Podotýkám že loni to řešili spolehlivě pouze Škodováci svým servisem...výměna pístů, čepů. ojnic a rozvody suma 58000....80000 Kč. Prakticky generálka motoru s novými komponenty...jiné díly které nikdo tehdy neměl...pouze oni... Dnes už se toho chytli i jiní. Bylo by to na dlouho ale nechci fórum unavovat... ztrašně mne zklamali v přístupu k zákazníkům...vědí totiž přesně kde se stala chyba....měli ty vozidla svolat a inovovat na SVÉ náklady...to nemá s olejem atd...nic společného....konstrukční vada. A mám své informace kterým věřím. Mějte se pěkně.
    1 bod
  15. to suri.: děkuji za vysvětlení to kokta7: to vlákno jsem četl,ale nemyslím si (nebo teda doufám), že by se mělo jednat o globální problém. Nepatřím mezi ortodoxní zástance benzínu a určitě se shodneme na tom, že i nafta s sebou nese rizika. Mě prostě 1.8 TSI nadchnul a vzhledem k nižšímu nájezdu km ho považuji v mém případě za optimální volbu k tomuto vozu. Rukama mi prošlo už docela dost aut, ale prostě u auta za tři čtvrtě milionu mi prostě přijde při nejmenším divné, že bych měl častěji dolévat olej. Znovu podotýkám, že se do normy zatím v pohodě vejdu a pokud by to mělo zůstat jak je, tak to pro mě bude akceptovatelné. Ale samozřejmě, že se obávám postupně zhoršení. Letos jsem přešel, jak píše Suri, na 5W-40, ale prostě stále nerozumím tomu nesmyslu LL. Když jsem na jaře požádal autorizovaný servis o změnu na pevný interval a jiný olej, tak mi řekli že dělám dobře.....tak proč ho tam lejí ??? Nejsem automechanik a nemám ani čas denně pročítat diskuse, ale logicky důvěřuji výrobci a tohle mi hlava asi nepobere. Jinak se omlouvám za delší příspěvek.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...