Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/19/16 ve všech sekcích
-
TPI Vrzající a zasekávající se plynový pedál: plynovypedal.pdf Zmatkující front asistent: frontassist.pdf A ještě manuál pro schválení reklamace potahu sedaček: sedačky.pdf3 body
-
"Nelíbí se mi" tady kdysi bylo, než se přešlo na předcházející verzi fora. Osobně bych zrušil i Like. Je to stejně k ničemu. Tyhle změny mně pijí krev už dlouho. Začalo to s Firefoxem (Tam si myslím panáčci naběhli - proč mít něco, co se chce podobat Chrome, když můžu mít originál, že?) a skončilo tady. Je to unifikace buď s Googlem, anebo s FB. Všechno hnus fialovej.2 body
-
Jo, vychytají chyby, ale vzhled a ovládání je definitivně v háji. Ani se mi sem nechce...2 body
-
No, dělají na tom. OC mi po upgradu také moc nevoní. Ale je to tam přehlednější. Za to tam mají bordel v příspěvcích. Měl bych jim tam udělat trochu pořádek.1 bod
-
Je to ještě stále v procesu upgrade - proto je fůra věcí nefunkčních. Za mě je to tedy spíš downgrade. Chodím i na fora, která jsou rozsahem mnohonásobně větší, jak co do počtu registrovaných uživatelů, tak množstvím témat a příspěvků, a tam se léta letoucí nic nemění. Tady toto už je minimálně třetí změna provedená velkým třeskem. Proboha PROČ???1 bod
-
Ahoj nejsem žádný elektrotechnik,ale určitě by to šlo řešit usměrnovacíma diodama-proud proteče jen jedním směrem. Běžně se tak řeší napojení blinkrů u neorigo centrálu.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Vsichni jedou na jih, takze my byli na severu - Norsko, Skarvheimen. 10 dni chozeni po (temer) liduprazdnych horach. Svetlo skoro 24h v kuse a to jsme jeste nebyli az tak moc vysoko. Snehu bylo letos taky dost :-) Autem najeto celkove 3250km. Jeli jsme trasu Praha-Rostock - (trajektem do DK) - Gedser-Helsingoer - (trajektem do S) - Helsingborg - Oslo - Geilo Zpátky zastávky v Rjukanu a v Oslu v muzeich. Cesta prazdna, zadne zacpy a kolony krome patecniho vyjezdu z Osla pri navratu (oprava tunelu - zuzeni). Zpomaleni jen na prujezdu Drazdan a Berlina a na opravovanem useku kousek za Drazdany. Chapu ale, ze klasicke plazove "povalece" tohle neoslovi1 bod
-
Hmmm, pozrel som si to aj ja a ked sa nastavi spravna vyska, tak sa to vobec nesucha! Ja mam cca 63tis km a len malicky naznak poskodenia. Treba to vyskusat a kazdy sam zisti, kedy sa sucha a kedy nie. Pokial sa v aute striedaju soferi roznych rozmerov (nie len vysky, ale aj roznej hrude ci brucha...), tak nikdy a urcite nikdo si po sadnuti za volant nesnastavuje este aj vysku drziaka pasu na stlpiku, to som presvedceny na 100%. Ked je drziak nastaveny v spodnej casti, sucha sa to najviac, ked je uplne hore, nesucha sa vobec a nikdy. Takze asi treba nastavit spravnu vysku podla "velkosti" sofera a je po probleme... ;-) Takze ak to v servise uzatvoria konstatovanim "nespravny sposob pouzivania", tak asi budu mat bohuzial pravdu :-( Jasne ze by to bolo absolutne bez problemov, keby ta drazka bola sirsia, mohlo by sa to konstrukcne vyriesit, aj ked je to malickost...1 bod
-
1 bod
-
Ano, při zapnutí klimy se volnoběh hned nehne, ale jak se rozjedu, tak při dalším případným volnoběhu s klimou jsou už vždy zvýšené. Není to nijak moc, ale hádám, že o těch 50ot se to zvedne. Když klimu vypnu tak hned volnoběh neklesne, ale při dalším volnoběhu po rozjetí bez klimy se opět sníží.1 bod
-
Dodatečná montáž kontroly zapnutí bezpečnostního pásu sedadla spolujezdce na F II před FL Montáž jsem dělal na normálním sedadle bez výškového nastavení a bez vyhřívání. Použité díly: Zámek pásu s kontrolou 5J0858472A QVZ 555 Kč bez DPH Vložka do sedáku pro rozpoznání obsazení 5J0963553 432 K4 Dvoudílná svorkovnice červená 1J0937713B + 1J0937714B 18 Kč + 18Kč Dvoudílná svorkovnice hnědá 1J0937713A + 1J0937714A 18 Kč + 18 Kč Kovová spona na potah sedáku 12 ks N0152611 6 Kč Příchytka do dna sedačky na vodiče 2 ks 6Y0971818 8 Kč Pin do svorkovnic sedák 4ks JPT 2801 (Autokabely.CZ) Pin do budíků 1ks MGF 075 (Autokabely.CZ) Kabelové očko 5 mm 1 ks Autovodič FLRY tři různé barvy, průřez 0,35 mm Textilní autoizolačka TESA 9mm a 19 mm Začneme demontáží sedadla z vozu (vypnout zapalování a vyndat klíček ze spínací skříňky). Vytáhneme hlavovou opěrku ze sedadla. Opěradlo sklopit co nejvíc dopředu. Sedadlo posunou dopředu. Vzadu vyšroubovat dva šrouby na vodící kolejnici, hvězdička M10. Sedadlo posunout dozadu, vepředu vyšroubovat dva stejné šrouby. Sedadlo posunout tak, aby se kryly horní a dolní kolejnice. Naklopit sedadlo dozadu. Pod sedadlem odpojit žlutou svorkovnici bočního airbagu. Dělá se to tak, že se nadzvedna odpružená krytka, a pod ní se zmáčkne uprostřed svorkovnice žlutý jazýček. Poté jde konektor vytáhnout. Pak se musí rozepnout svorka, co drží černý husý krk. Nyní můžeme vyndat sedadlo z vozu. Demontované sedadlo položíme hlavou vzhůru na stůl. Opěradlo sklopíme do vodorovné polohy. Stáhneme nastavovací růžici opěradla pomocí dvou plastových demontážních klínů. Drží na čtyřech vnitřních výstupcích, rovnoměrně stahovat, a nic se nepoškodí. Poté demontujeme žlutou svorkovnici bočního airbagu z držáku svorkovnic. Opět odjistíme nechtem jazýče na svorkovnici, a pak již jde svorkovnice vysunout z držáku. Dále vytáhneme ze sedáku dvě bílé příchytky na tomto kabelu. Kolmo na vodič navedeme po stranách příchytek dvě plastové karty, a příchytka sama vyskočí. Pak začneme odšroubovávat boční obložení sedáku, Thorx 20. Nejprve střední část vepředu. Tu vytáhneme ven. Liší se buď provedení se schránkou, nebo bez ní. Poté odmontujeme boční díly. Panel lehce nedzvedneme z vodící drážky sedáku, a pak ho začneme otáčet okolo zadní části směrem nahoru. Tím panel uvolníme z úchztu na ráme sedadla a můžeme ho sejmout. Po sejmutí panelů se dostaneme ke šroubům co spojují sedák s opěradlem. Šrouby vyšroubujeme, hvězdička M8. Pak začneme uvolňovat potah sedáku z plechového dna sedačky. Nejdříve po stranách, pokračujeme až dopředu. Nakonec vytáhneme svěrací profil vzedu. Drží ve žlábku na čtyřech výstupcích. Pomocí plastového klínu lištu zatlačíme dovnitř žlábku, a součastně vyhneme z jazýčků. Tím jseme se dostali ke svorkám, co drží potah na molitanu. Svorky jednoduše přeštípneme, z potahu vytáhneme vodící dráty, a potah v ruce vypereme (několikrát). Tím máme sedák připravený k montáži vložky, kterou nasadíme na molitan podle předlisovaných značek, a přilepíme předpřipravenými samolepícími páskami, viz foto výše. Po uschnutí potahu sedák smontujeme, přidaný kabel od snímače protáhneme kulatou dírou v plechovém dně sedačky na straně zámku pásu. Vedle něj povede i vodič od zámku pásu. Tyto vodiče upevníme pomocí dvou bílých příchytek do dna sedáku, viz soupis materiálu. Kovové svorky na potah namontujeme pomocí stiskávacích kleští na tyto svorky, Poté se dáme do demontáže v interiéru vozu, tak abysme mohli natáhnout chybějící vodiče. Demontujeme horní závěs pásu. Vyklopíme černou krytku odspodu směrem nahoru. Pozor, ať ji nahoře neulomíme. Pak odšroubujeme zámek,hvězdička M10. NA šroubu je zezedu pružná podložka, nestratit. Dále vydloubneme plastovou krytku nahoře u stropu na horním panelu B sloupku. Tenkou ocelovou lištu zavedeme na pravou stranu krytky pod úhlem asi 80°. Nepoužíváme šroubovák! J8 na to beru staré úzké měrky na ventily, stejně již dnes nejsou k ničemu. Případná nová krytka má číslo 5J0867540Y20 šedostříbrná bez nápisu Airgab. POd krytkou je šroubek na Thorx 20. Pak stáhneme gumové těsnění z B sloupku na obou dveřích. Ve spodní části horní obložení sloupku najdeme jednu příchytku. Tu jsem vytáhl dlouhýn plochým šroubovákem, jehož konec jsem obalil PVC izolačkou. Uvolněný sloupek vyklopit dole směrem do středu vozu, pak vytáhnou směrem dilů. Spodní část obloýeníB sloupku ovolníme následovně. Směrem odzhora uvolníme postupně tři svorky, pak pomocí zahnuté plastové montpáky začneme uvolňovat směrem odzadu do předu čtyři svorky. Demontážní nástroj nevedeme vždy až k příchytce, pak nic neulomíme. První vzadu je hned na zadním konci. Stejným způsobem uvolníme i lištu prahu předních dveří. Opět začneme vzadu, vytáhneme všechny svorky z prahu. POté obložení lehce vzadu nadzvedneme a zároveň vepředu dole vyhneme do středu a stáhneme dozadu. Jedna svorka by měla zůstat ve sloupku A. Dále demontujeme pravé boční obložení přístrojové desky a spodní kryt přístrojovky. Tím jsme si uvolnili přístup ke kabeláži v prahu dveří. Kabeláž uvolníme ze všech příchtek z prahu a pod sedadlem. Svazek pod sedadlem vytáhneme ven z vozu. Z kabeláže uvolníme husí krk pod sedákem. Ke stávající kabeláži přiložíme předpřipravený svazek na signalizaci. Jeden vodič povede až na přístrojový panel. druhý na ukostření jsem připojil na příčný nosník přístrojové desky pod pravým bočním krytem. Je ta nahoře svisle našroubovaný šroub M5 Thorx 20. Třetí vodič je smyčka mezi budoucími konektory. Tento svazek připevníme pomocí TESA izolačky ke stávajícímu svazku, navlékneme husí krk naspět. Vodiče připevníme po asi 5 cm pomocí TESA izolačky ke svazku až dopředu. Můžeme rozpojit stávající příchytky, a vodiče upevnit i v nich. Vepředu se svazek rozdvojuje, vede odbočka do dveří, po které jsem natáhl kostru (kabelové očko 5mm). Druhý, delší vodič jde na druhou stranu do budíků, nalisovat jeden mikro PIN až po protažení k budíkům. To nebudu popisovat, návody tady jsou jak vyndat budíky. Jen pozor na poškrábání plexi budíků, doporučuji je před demontáží přikrýt kartonem hlavně pod rámečkem. Svazek opět upevníme ve všech příchytkách a protáhneme kobercem podlahy pod sedačku. Namontujeme všechny demontované díly. Pak si upravíme délku vodičů pod sedačkou, nalisujeme čtyři piny a podle schéma zapojíme svorkovnice. Montáž sedačky je již hračka.1 bod
-
-1 bodů