Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/03/16 ve všech sekcích

  1. Petrr můžeš být v klidu. Ty tam ani turbo nemáš. To byla ta sleva 35tis od škofinu.[emoji23] [emoji23] [emoji23]
    4 body
  2. tak když jezdí do autorizáku jenom jako ty, měl zajet za rolbařem a ten by mu to odborně vyndal.
    2 body
  3. Už to nemá v záruce? Boha, to je pálka za práci...
    2 body
  4. Ok,ok.... Napriek vášmu nezáujmu som sa rozhodol, že ten Podzimní Sraz bude. Kto má záujem, nech príde, všetci pohoďáci ste vítaní. Bojnice sú situované v krásnom prostredí Trenčianskeho kraja, a je tam možnosť x-aktivít aj s deťmi... Budem sa na vás tešiť.
    2 body
  5. Však počkej až přijedeš na kafe. Kafe za 50 a parkovný za 500. [emoji12]
    1 bod
  6. Petře, to mi chceš říct, že jsi si tedy rozebral palivovej filtr, označil ho a pak jsi to zase poskládal? A proc sis ho rovnou nevyměnil tedy? A olej jsi taky nějak obarvil a vrátili ti ten tvůj? Nevim no, tohle já nikdy nedělal, ale iluze si taky nedělám, Bůh ví co dělají a nedělají a co účtují... Zjistil jsem že k nám už auto nedám ani na opravu píchlé pneu... Tak jak mi dokurvili turbo resp. Už mám třetí během 2 měsíců, tak už mi došla trpělivost... Dávám to příští týden jinam a jsem zvědav jak to vyřešíme finančně (zatím jsem nic neplatil a mám v plánu zaplatit pouze práci za první výměnu bez materiálu, protože moje původní turbo co rozebrali a složili se po 4 dnech rozletělo na kousky)...za poslední 2 měsíce jsem jel autem 3 dny...
    1 bod
  7. Ty jsi naivní Petře, dají ti turbo v krabici a vůbec nevíš jestli je to tvoje nebo nějakýho chudáka co mu to měnili před tebou... To samé je se vším. Musel bys stát u nich celej den a vidět to při demontáži...
    1 bod
  8. Rozdíl mezi sedanem/kombi urcite je. Ty v odkazu jsou pro sedan. Cena pro kombi je cca 750 Kc za kus. Koupit i vyměnit se dají jednoduše - není třeba žádná úprava.
    1 bod
  9. Nechápu co by tam mělo vrzat, skřípat, rezonovat nebo mlátit... Ja palubku sundaval 3x a vždycky jsem to nasadil tak jak to má být a nic z uvedeného se neděje. Mě to trvalo potřetí opravdu jen hodinu (dělal jsem to sám, pouze s jejím vyndání mi pomohla manželka) a opravdu hodina práce od začátku odstrojování... Fakt nechápu tu cenu...
    1 bod
  10. Týden po záruce, klapku mu uznali na kulanci, ale práci chtějí zaplatit A to se vyplatí [emoji23]
    1 bod
  11. Clinte, zruš ten odkaz na tapatalk. To je tedy vynález. Kterej dement to vytváří? Číňani?
    1 bod
  12. Ty jo, no tak to asi zkusím... Jestli najdu místo kam umístit kameru, tak aby bylo vidět na turbo, tak to udělám...
    1 bod
  13. To turbo ako je na fotke môžete mať takto žeravé pri úplne bežnej jazde do kopca. Problém je akurát v tom, že kým zastavíte a stihnete otvoriť kapotu, tak teplota turba stihne natoľko klesnúť, že už nebude takto červeno svietiť. Kto neverí, môže umiestniť do motorového priestoru kameru a natočiť si to.
    1 bod
  14. 1 bod
  15. Pozor, to neni dilo SKODA AUTO, ale francouzkeho importera... Z meho pohledu skutecne nepovedene.
    1 bod
  16. 1 bod
  17. 1. Já se nebavil o spolehlivosti. 2. A o kterém jiném to nelze říci? Mimochodem, Lamborghini je koncern.
    1 bod
  18. Modra Nightfire, bohuzel ne moc kvalitni. Cervena Raspberry Modra Storm Toto si netroufam odhadovat, netusim.
    1 bod
  19. Tak to já si zase říkám proč ne, jen mi ten interiér přijde dost divně kýčovitý a ne luxusní a to dvoubarevné logo je jako zásah tuzera. Ale jinak myslím, že kdyby to vypadalo seriózněji, své příznivce, hlavně pak na západě, si to najde
    1 bod
  20. Nedá, kryt je z vnútra priskrutkovaný, tuším 3 skrutky - treba dať dole sklo
    1 bod
  21. Tady jsem našel článek o nové generaci Golfu a jeho nových motorizací.....což předpokládám že je časem dostane i OII. Zkopírováno z článku: Na velkou obměnu čeká motorová paleta. Podle Autobildu se na konci roku 2009 představí motor 1,2 TSI (77 kW), nový turbodiesel 1,6 TDI (77 kW) zaujme místo v Golfu Bluemotion a ještě úspornější má být nový tříválec 1,2 TDI (55 kW, 180 Nm) se spotřebou jen 3,9 l/100 km. Na začátku roku 2010 má motorovou paletu otvírat dvojice malých přeplňovaných čtyřválců 1,2 TSI (63 a 77 kW), následovat budou deriváty známého čtyřválce 1,4 (59 kW, 90 kW a 118 kW). Místo verze VR6 příjde 2.0 TSI (200 kW), populární GTI bude naproti tomu setrvávat u dvoulitru (155 kW). Turbodiesely budou zastoupeny verzemi 1,6 TDI (66 kW, 77 kW) a 2,0 TDI (103 kW a 125 kW) se vstřikováním common-rail. Na vrcholu by měl stát dvojitě přeplňovaný dvoulitr. Kdy přesně to bude zatím není jasné. Definitivní paletu motorů s nimiž vstoupí Golf VI na trh se dozvíme ve středu, stejně jako první oficiální informace.
    1 bod
  22. No tohle je už hodně velký extrém ale. Tohle běžnou jízdou i třeba hodně na krev nedosáhneš a pokud ano, tak už samo o sobě tohle to turbo kurwí mnohem víc, než dochlazování. Takhle ho rozžhavíš párkrát a půjde do kytek samo o sobě - vůle mezi statorem a rotorem, trhliny v materiálu, různé křivky chladnutí rotoru, lopatek a statoru. Mě osobně se tohle nikdy nepovedlo ačkoli dnešní TSi turba točí ještě víc jak TDi turba.
    -1 bodů
  23. já nevěřím, kameru nemám, natoč to ty.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...