Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/03/16 ve všech sekcích
-
Petrr můžeš být v klidu. Ty tam ani turbo nemáš. To byla ta sleva 35tis od škofinu.[emoji23] [emoji23] [emoji23]4 body
-
tak když jezdí do autorizáku jenom jako ty, měl zajet za rolbařem a ten by mu to odborně vyndal.2 body
-
2 body
-
2 body
-
1 bod
-
Petře, to mi chceš říct, že jsi si tedy rozebral palivovej filtr, označil ho a pak jsi to zase poskládal? A proc sis ho rovnou nevyměnil tedy? A olej jsi taky nějak obarvil a vrátili ti ten tvůj? Nevim no, tohle já nikdy nedělal, ale iluze si taky nedělám, Bůh ví co dělají a nedělají a co účtují... Zjistil jsem že k nám už auto nedám ani na opravu píchlé pneu... Tak jak mi dokurvili turbo resp. Už mám třetí během 2 měsíců, tak už mi došla trpělivost... Dávám to příští týden jinam a jsem zvědav jak to vyřešíme finančně (zatím jsem nic neplatil a mám v plánu zaplatit pouze práci za první výměnu bez materiálu, protože moje původní turbo co rozebrali a složili se po 4 dnech rozletělo na kousky)...za poslední 2 měsíce jsem jel autem 3 dny...1 bod
-
Ty jsi naivní Petře, dají ti turbo v krabici a vůbec nevíš jestli je to tvoje nebo nějakýho chudáka co mu to měnili před tebou... To samé je se vším. Musel bys stát u nich celej den a vidět to při demontáži...1 bod
-
Rozdíl mezi sedanem/kombi urcite je. Ty v odkazu jsou pro sedan. Cena pro kombi je cca 750 Kc za kus. Koupit i vyměnit se dají jednoduše - není třeba žádná úprava.1 bod
-
Nechápu co by tam mělo vrzat, skřípat, rezonovat nebo mlátit... Ja palubku sundaval 3x a vždycky jsem to nasadil tak jak to má být a nic z uvedeného se neděje. Mě to trvalo potřetí opravdu jen hodinu (dělal jsem to sám, pouze s jejím vyndání mi pomohla manželka) a opravdu hodina práce od začátku odstrojování... Fakt nechápu tu cenu...1 bod
-
Týden po záruce, klapku mu uznali na kulanci, ale práci chtějí zaplatit A to se vyplatí [emoji23]1 bod
-
Clinte, zruš ten odkaz na tapatalk. To je tedy vynález. Kterej dement to vytváří? Číňani?1 bod
-
Ty jo, no tak to asi zkusím... Jestli najdu místo kam umístit kameru, tak aby bylo vidět na turbo, tak to udělám...1 bod
-
To turbo ako je na fotke môžete mať takto žeravé pri úplne bežnej jazde do kopca. Problém je akurát v tom, že kým zastavíte a stihnete otvoriť kapotu, tak teplota turba stihne natoľko klesnúť, že už nebude takto červeno svietiť. Kto neverí, môže umiestniť do motorového priestoru kameru a natočiť si to.1 bod
-
1 bod
-
Pozor, to neni dilo SKODA AUTO, ale francouzkeho importera... Z meho pohledu skutecne nepovedene.1 bod
-
1 bod
-
1. Já se nebavil o spolehlivosti. 2. A o kterém jiném to nelze říci? Mimochodem, Lamborghini je koncern.1 bod
-
1 bod
-
Tak to já si zase říkám proč ne, jen mi ten interiér přijde dost divně kýčovitý a ne luxusní a to dvoubarevné logo je jako zásah tuzera. Ale jinak myslím, že kdyby to vypadalo seriózněji, své příznivce, hlavně pak na západě, si to najde1 bod
-
1 bod
-
Tady jsem našel článek o nové generaci Golfu a jeho nových motorizací.....což předpokládám že je časem dostane i OII. Zkopírováno z článku: Na velkou obměnu čeká motorová paleta. Podle Autobildu se na konci roku 2009 představí motor 1,2 TSI (77 kW), nový turbodiesel 1,6 TDI (77 kW) zaujme místo v Golfu Bluemotion a ještě úspornější má být nový tříválec 1,2 TDI (55 kW, 180 Nm) se spotřebou jen 3,9 l/100 km. Na začátku roku 2010 má motorovou paletu otvírat dvojice malých přeplňovaných čtyřválců 1,2 TSI (63 a 77 kW), následovat budou deriváty známého čtyřválce 1,4 (59 kW, 90 kW a 118 kW). Místo verze VR6 příjde 2.0 TSI (200 kW), populární GTI bude naproti tomu setrvávat u dvoulitru (155 kW). Turbodiesely budou zastoupeny verzemi 1,6 TDI (66 kW, 77 kW) a 2,0 TDI (103 kW a 125 kW) se vstřikováním common-rail. Na vrcholu by měl stát dvojitě přeplňovaný dvoulitr. Kdy přesně to bude zatím není jasné. Definitivní paletu motorů s nimiž vstoupí Golf VI na trh se dozvíme ve středu, stejně jako první oficiální informace.1 bod
-
No tohle je už hodně velký extrém ale. Tohle běžnou jízdou i třeba hodně na krev nedosáhneš a pokud ano, tak už samo o sobě tohle to turbo kurwí mnohem víc, než dochlazování. Takhle ho rozžhavíš párkrát a půjde do kytek samo o sobě - vůle mezi statorem a rotorem, trhliny v materiálu, různé křivky chladnutí rotoru, lopatek a statoru. Mě osobně se tohle nikdy nepovedlo ačkoli dnešní TSi turba točí ještě víc jak TDi turba.-1 bodů
-
-1 bodů