Proc, moje stara uz si zvykla. To je prirozena vec. Neznamena ze kdyz se podivam, ze s ni hned neco budu mit. Na druhou stranu ja taky nekontroluji ji, kam se diva.
Joooo kvalita se hned pozna. Po vsech strankach. Co vim ovsem ja, co si zde prasti holubove na dovolene povrkavali na strese. Tak si zazil kvalitu z. Ford. Ze pry k Mondeu davaji rovnou slevovou kartu na vlak. [emoji16]
já si myslím, že nechápete, že ten člověk co si koupil Scout, prostě chtěl takhle oplastované auto, takže porovnávat jeho cenu s neoplastovanou verzí jakéhokoliv auta je nesmysl. Porovnávejte to s oplastovanou verzí a ta cena bude také jinde.
To si jako myslíš, že když je smažu (ty ani nevíš, cos tady napsal?), tak je tady budu znova prezentovat? Tak to tedy určitě ne! Věnuj se raději tématu a slušně! Příspěvky mimo téma a odporující pravidlům budu mazat.
Během jízdy se starám jen o nastavení teploty a funkci auto nevypínám nikdy. Pak je v autě nejlépe, nic se nerosí a pokud se tak stane tak to profouknu tím tlačítkem max.
Naopak mám dnes velkej problém jezdit v autech s hloupou klimatizací. Nikdy nedosáhnu tepelného komfortu na té úrovni jaké v mých autech kde mám automatiku. A pokud se mi to podaří tak je to vykoupené naustálým přepínáním a hraním si s ovládacími prvky a stejně to přepínám až ve chvíli kdy cítím diskomfort. Automatika to dělá sama a většinou ještě dřív než cítím nějaký problém...
Tak mi z ničeho nic začal hučet větrák topení/klimatizace. (na Golfu V což je prakticky O2) Jelikož mám climatronic, nový větrák stojí 4-5tis po eshopech. Autorizák 9 500Kč. Podle návodu jsem sundal "polystyrenový" kryt, odjistil aretační packu & sundal větrák ... světe div se, ve větráku kus plastového pytlíku....nechápu
snad to někomu pomůže... viz mé video