Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/02/17 ve všech sekcích

  1. Voják v autobuse osloví krásnou jeptišku,zda by s ním nechtěla mít sex."Jsem zaslíbená Bohu," odsekne mu ona."Já ti poradím, jak ji dostat," říká vojákovi autobusák."Ona se chodí modlit každou noc na hřbitov. Převlékni se do bílého hávu s kapucí, přidělej si plnovous a řekni, že jsi Bůh. "Ještě ten večer to mladík zkusí. "Jsem Bůh a musíš mít se mnou sex!" Jeptiška souhlasí. "Bože, prosím, ale jen anální, ať navždy zůstanu pannou. Bůh souhlasí. Když je po všem, sundá si kapuci a plnovous a vítězně hlásí: "Ha, ha, ha, já jsem voják!" A jeptiška si sundá čepec a povídá: "Ha, ha, ha, a já jsem autobusák
    2 body
  2. Na snezku za východem slunce
    2 body
  3. Malá ukázka jak lze změnit možnost DCC podvozku(tj. lze nastavit volbu ještě komfortnější než komfort a sportovnější než sport + něco mezi.....)
    1 bod
  4. Dnes som zostal nemilo prekvapený, keď mi padli oči na zadnú pravú rohož pod nohami. V rohoži deci vody a pod ňou premočený koberec... Kondenzát z klimatizácie podľa všetkého neopúšťa auto tam kde by mal. Pod autom ani kvapka, ani v strede auta ani pod motorom. EDIT: Dnes som prezrel aj priestor pod nohami spolujazdca a tam je to rovnaké. Takže kondenzát spod výparníka komplet tečie do auta... EDIT 2: Rozobral som pravú stranu stredového tunela (plastová krytka, 1ks torx) a následne celý plast potlačiť smerom dolu (pozdĺž stredového tunela je len na zarážkach). Odtok z výparníka vedenie v pravo po stredovom tunely kde ústi von (je tam tesnenie) a pre mňa z nepochopiteľného dôvodu je tá rúrka ústie/prechod zaistená len proti-hrotmi na rúrke. Ak by mala závit a z vonkajšej strany umelohmotnú maticu bolo by to na veky tesné... Z pod auta je ústie vidno len po odláčení ochranného plechu/štítu okolo výfuku a jeho medzivrstvi. Po ústie sa nedá dostať, jedine odmotnovať výfuk a jeho štít na podvozku. Kondenzát mi vytekal spod toho tesnenia, stekal po plechu tunela do tlmiacej hmoty a následne až do zadu... Zobral som silikón a zasilikónoval okolie prechodu. Po zatuhnutí bol kľud, voda vytekala z pod auta, kade mala. A teraz ta horšia časť, keďže bolo v aute cca 6-7l vody, vyhodil som sedadlo spolujazdca, vycvakal bočné plasty a po celej dĺžke auta podvihol koberec aj tlmiacu hmotu. Vysávačom na vodu (tepovačom) som asi 80% vody povysával. Časť som vyfénoval teplovzduškou, na noc hodil dva odvlhčovače a následne to nechám ešte na slnku a dúfajme že to vyschne aspoň tak, aby som to mohol zmontovať a nezatuchlo to...
    1 bod
  5. Pokiaľ ja viem, tak pri výmene motora dávajú identický motor ako bol v aute pred tým, tj. bude tam znovu CAVE, akurát nový.
    1 bod
  6. Ako to tu odznelo, DSG je vo Fabii II RS blízko limitom, preto môže byť problém u chipnutých kúskoch ktoré majú výrazne zvýšený točák. Tieto DSG majú totiž oficiálny limit 250 Nm.
    1 bod
  7. Asi bych zkoukl spojku. Pořádně jí dal jestli se neprotáčí jako v mým připadě. Ještě mám problém s eletrikou ale nic co by bylo drahé na opravu. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 bod
  8. Tak jsem dnes odpoledne žil sportem..... ...byl jsem se podívat na jedné erzetě Rallye Bohemia
    1 bod
  9. Musíš si hlavne uvedomiť, že Fabia s motorom CTHE je okrem iného aj vekovo novšia, takže aj preto sú drahšie. Dokonca s trochou šťastia možno nájdeš aj kúsky ktoré sú ešte v záruke. Samozrejme to si už musíš ohodnotiť sám, že koľko si ochotný dať za to, že si výrazne znížiš riziko možných problémov s motorom, resp. aj so samotným autom (vzhľadom na jeho nižší vek) pri voľbe novšej motorizácie. Každopádne, keby ja som si teraz kupoval jazdenú Fabiu II RS, tak by som určite pokukoval po tej s motorom CTHE, ideálne v kombíku. K tomuto ale dojde iba v prípade, že by som svoju aktuálnu rozbil na totálku.
    1 bod
  10. Nazdar. Je dobry si obe motorizace projet zkusebni jizdou. Mam 1.2tsi 66kW a ted bych sel radsi do 6kvaltu. Ne kvuli vykonu a sestce, ale rychlosti jsou jinak odstupnovany a musim hodne radit jednicku na mistech, kde jsem se starym autem jezdil na dvojce. 81 kW se sestistupnovou prevodovkou je na tom trochu lepe. Ale nevim jak 1.0tsi. Predpokladam, ze rozdil v jednicce a dvojce tam take bude. Takze projet pred koupi a to nejen dalnici, ale treba krizovatku v kopci, at vidis, jak je potreba radit! Na 5ti stupnove musim jednicku do kopce hodne vytocit, nez radim dvojku...
    1 bod
  11. BT je súčasťou niektorých Amundsen+ (RNS315) navigačných jednotiek, ale nie všetkých. Ja som mal napr. Amundsen+ bez BT. Ak ty BT máš, tak buď rád, lebo bežne je BT handsfree riešené tak, že máš ešte zvlášť BT jednotku pod sedadlom spolujazdca. Toto v prípade vybraných Amundsen+ odpadáva.
    1 bod
  12. Souhlas, Zlé, co furt vymejšlej za voloviny. By me zajímalo, kolik zákazníků by si do svého motoru tento systém objednalo kdyby melo na výběr. 1.0 TSI mě osobě neuráží ani to ze jde o tříválec. Ale ty voloviny okolo, proměnné časování všech ventilů, řízené mazání a chlazení, ultratenké pistni kroužky, nizké písty. všude nano povlakování. poddimenzované převodovky , start stopy a rekuperace, odlehčené ojnice, plechové nápravnice, vysokotlaké přímé vstřiky . ... to VŠE vzbuzuje nechuť a nedůvěru. Potřebuji aby motor vydržel, nemusel jsem jezdit po servisech. ..a ne aby mě to žralo kvůli Bruselu o 0.4 l/100 km méně.
    -1 bodů
  13. Já vhledem k tomu jak krátkou dobu je vzduch ve styku s aktivním uhlím a jak nepatné množství uhlí vzhledem k objemu filtrovaného vzduchu je, filtrům s aktivním uhlím moc nevěřím.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...