Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/06/17 ve všech sekcích

  1. Manželé jsou v ZOO a když jsou před klecí s orangutanem muž povídá:"Helčo, ukaž mu kozy, schválně co budě dělat..."Orangutan začne skákat celý nadržený."Teď mu zkus ukázat i čurinu... schválně..."Žena se rozhlédne a když vidí, že nikdo kolem není, tak si stáhne kalhotky. Orangutan je celý vyřízený, bouchá do klece a dělá salta. Muž najednou otevře dveře, strčí tam ženu a povídá: "Tak a teď mu vysvětli, že tě bolí hlava."
    3 body
  2. A kedy bude verejná poprava a lynčovanie na námestí tých, čo im nafta vonia ?
    3 body
  3. Dneska jsem chatoval se ztraceným Pančákem, vypadá to, že tak ztracený není. Zítra nám zařídí sud Kofoly a šestnáctého přijede i s manželkama [emoji1] Odesláno z mého D6603 pomocí Tapatalk
    2 body
  4. Hned, jak je zakážou. A to bude brzy. Bohužel vzápětí zakážou i benzín. Pak budeme hledat elektrické zásuvky.
    2 body
  5. mp390: Bohuzel, Maverick neprispechal jako prvni. Nevadi. Kazdopadne Maverick mluvil o kolech tak casto, ze uz ho to nebavi a proto se opakovat nebude. Za svym nazorem si ale stoji, nicmene ho nikomu nevnucuje, pouze konstatuje. BTW, na foru s timto nazorem neni jedinej, mozna jen nejhlasitejsi. Co me ale "bavi" vic je to, jak ty prezentujes sve preference a nazory jako ty spravne, viz. parafrazuji "opravdu dulezite veci - vyladeny podvozek a poradny motor". Co to vlastne znamena? Bezprecedentni komfort nebo naopak spickova agilita? Oboji nejde. Pro tebe mozna to prvni, pro me treba to druhe. Nebo mozna neco mezi, ale v jakem pomeru? A co definuje poradny motor? Co se tyka motoru, tvrzeni, ze co je pod 4valce a 1 litr neni motor stoji na cem? Na vzhledu? Na kulture behu? Na zvuku? Na zivotnosti, kterou dneska nikdo nezna a klidne muze byt vyssi u novejsiho trivalcoveho TSi? Nebo na poskytovane dynamice, ktera je mimochodem u 1.0 TSi 81kW znatelne lepsi nez u 1.2 TSi 81kW? Aby nedoslo k mylce, taky bych v tomto pripade zvolil radsi ctyrvalec 1.2 TSi, ale je to jen vec subjektivni preference, nema to racionalni zaklad. A proto to vzdy prezentuju jako svou osobni preferenci a doporuceni, nikoliv jako obecne platnou pravdu. Mozna se pravem citis v dnesni dobe nepochopen, protoze sve preference, sve pozadavky a svuj nazor na smysluplnost ruznych vybav ci asistentu povazujes za to jedine spravne. Ponekud sobecke. Alespon tak to ctu v tvem prispevku.
    2 body
  6. Figurka/nastavení/podpis...
    1 bod
  7. Diky, ořezal jsem mapy o fašounskou Ukrajinu a hned se to tam vešlo [emoji3] Takže není třeba jiná karta. Odesláno z mého D6603 pomocí Tapatalk
    1 bod
  8. Motosi, to je úplně jedno, i kdybychom měli kvůli elektromobilitě zdechnout, už ji nikdo nezastaví. Jakmile se z toho stala politika a začaly se tam točit obrovské peníze, není šance na zvrat...
    1 bod
  9. Ono to s tou elektrománií nebude tak horké... https://www.info.cz/auto/prekvapive-zjisteni-svedu-proc-elektromobily-skodi-prirode-stejne-jako-klasicka-auta-11790.html
    1 bod
  10. Kokto, stryc je blazen jako jini tady. Tuhle jsem si dovolil napsat na FB u clanku o Toure de France a Karoqem poznamku jestli ten klump tech 3500 km jako doprovodny vuz vydrzi a on si to precetl a malem se se mnou nebavil. [emoji23]
    1 bod
  11. Když tě strejda svezl svým mocným SUV Kordiaqem, tak si ho chtěl taky! Rodina uznáváte JENOM kvalitní značku škoda a kupujete ihned novinky! Já sem se vždycky divil, jaký blázen může dát mega za škodovku, tvoje příbuzná rodina ano
    1 bod
  12. No jo nevite o co prichazite. Buchty co se jim to prsilo na kolech na cyklostezce, buchty co se jim to prsilo na bruslich a konecne, cesta vede v soubehu s Ohri a tam se to zas prsilo vodarkam, nejednou jsem malem sjel do prikopu. Benzin je fajn, kdyz proudi poradnym hrdlem, treba hrdlem Jaguara a ne hrdylkem papundeklove slepice. Jo jeste tu pry mame medveda Kodiaqa, jen ze to je medvidek Koala co si hraje na Gryzzliho. [emoji23]
    1 bod
  13. Přidám mojí zkušenost se Smartlinkem. Mám Bolero a telefon Sony Xperia X. Android Auto funguje bez problémů.Teď už tam dokonce jede Waze.Sice beta verze,kde nejsou všechny funkce,ale je to příslib do budoucna. Mirrorlink - můj telefon umožňuje zrcadlení obrazovky 1:1 .Řešil jsem jen,aby to fungovalo za jízdy,což se mi podařilo odblokovat pomocí OBDeleven.Takže si na Boleru pustím cokoli z telefonu.Jediné co mi vadí,že navigace při hlasovém pokynu ztlumí rádio a znovu ho nezapne.Tohle se mi bohužel nepodařilo vyřešit.Za mě spokojenost,ale člověk si musí poradit sám. Kdyby to mělo být "oficiálním" způsobem tak je Smartlink k ničemu.AA se u nás nedá oficiálně stáhnout a pro Mirrorlink je žalostně málo použitelných aplikací a ještě je problém spustit je za jízdy.
    1 bod
  14. Benzín maximálně 1.5 tsi bez 4x4 a jen s 7° automatem, to snad nemůžou myslet vážně..... Yetiho bylo možné koupit s pořádnou motorizací, ale tohle je výsměch a cenově asi tak o 100.000,- víc než má být realita.
    1 bod
  15. Forum pro pumpičkáře je někde jinde. Tady je to pro ty, co jim voní benzín a smrdí nafta.
    1 bod
  16. Mapy jsou vždy u Amundsena jen na SD kartě. SD karta je hlavní a jediný zdroj navigačních dat. Pokud nechceš koupit prázdnou kartu od Škodovky, můžeš si sehnat sd kartu, která umožňuje změnu CID a z tvé původní si ho vyčíst a do té nové větší ho zapsat. SD karta musí mít max 64 GB a FAT32.
    1 bod
  17. asi si mě s někým pleteš, nejsem honza musil který to s tebou zkusil.
    1 bod
  18. Tak to je super. Místo toho, aby se zaměřili na opravdu důležité věci - dobře vyladěný podvozek (nikoliv tu ubouchanou uhoupanou tragédii) a pořádný motor (cokoliv pod 4 válce a 1 litr není motor), tak tam dají ještě větší kola (se kterými bude mít ten podvozek ještě víc práce - teď přispěchá Maverick s tím, že FIII funguje i na 17" dobře, což není pravda, nefunguje dobře ani na 16" mimo silnice jako sklo), kopec asistentů (které jsou ve výsledku k hovnu) a hlavně větší rádio... Je mi z toho dnešního "vývoje" blivno... Ale full LED světla kvituju, jediná smysluplná změna. Ještě abych nebyl špatně pochopen doplním - auto jako celek je Fabie celkem dobrá, pokud se člověk udrží do 350 tisíc a zachová rozumné rozměry kol (16" maximum). Šponovat Fábii k půl milionu (koukněte se na ceny Rapidu po FL) a dávat tam větší kola je prostě nesmysl a nějací asistenti z toho lepší auto taky neudělají. Přijde mi, že jsem v dnešní době nepochopen a s paradoxně velice specifickými požadavky na auto - chci, aby to mělo skvělý podvozek a pořádný motor. Z ostatních blbostí ještě ocením parkovací senzory, lepší světla, dešťový/světelný senzor a možná to kessy (ale není to nic, bez čeho by se nedalo žít). Opravdu nechci asistenty, které ze mě udělají pasažéra. Ale v tom požadavku, že chci řídit jsem, zdá se, dost osamělý.
    1 bod
  19. No jistě, a bude tady dalších asi milion sekcí se stejnými motory. U každého jednotlivého modelu je příslušná motorová sekce. Tečka. To snad stačí. Najít to není žádný problém a to stejné platí o dotazech. Další debaty, co by kdyby, tady nepřipustím.
    1 bod
  20. Chlapci, první číslo udává viskozitu za studena, druhé číslo za tepla. 5W-40 vs. 5W-30 je stejně hustý olej za studena - takže by sis moc nepomohl a za tepla je ta 30 řidší. Obecně ten, kdo lije 30 má i spotřebu oleje, protože ten olej je tak řídký, že se dostane laicky řečeno všude. Když máš už vyjetý motor, žere ti olej a chceš si pomoct, tak se obecně radí např. místo 5W-40 lij 10W-40. Jenže ta 10W je hustší pouze za studena. Za tepla je to zase stejné, takže si nepomůžeš. Ano, malinké rozdíly tam jsou, 10W má trošku silnější film, takže trošku k "utěsnění" motoru dojde, ale rozdíl je nepatrný. Spíše jít v takovém případě např. do 5W-50, ale takové oleje zase nesplňují normu. Mají základní normy, ale normu VW, kterou potřebuje tvoje škodovka mají jen stěží. Pokud ti při 5W-oleji cvakají hydra, tak už jsou na výměnu. 5W-30 bych tam nelil, u Felícií (stejný motor (předchůdce)) byl takový fenomén, že když se tam lil řidký olej, což 5W-30 je jako voda, docházelo ke snížení tlaku oleje, protože "lopatky" čerpadla nedokázaly olej efektivně nabírat. A toto je pak pomalá smrt motoru.
    1 bod
  21. jen nechapu proc nedoporucujete 0w olej. pokud je schvaleny vyrobcem. to ze splnuje ww500 nebo ww502. a tyhle oleje to splnuji tak neni problem. prave naopak motoru to urcite prospeje. jinak nerozumite problematice oleju. olej 0w-40 a 15w-40 jsou za tepla stejne. jenom v zime je rozdil
    1 bod
  22. 5W40 je plna syntetika 10W40 polosyntetika a 15W40 je mineralny olej v skratkosti . Pozri na internete je toho viac popisane http://oleje.cz/index.php?left=main&page=mot_visko .Pokial je v aute uz polosyntetika tak urcite sa tam nebude liat plna syntetika motor by to nemusel rozbehat
    -1 bodů
  23. hlobkey: Tak to jsem se zase dlouho nezasmal nad 0w40 do fabie Ona je uz dost ridka 5w40 do fabie, natoz 0w40. Pokud neznas motor o kterym je tady rec, tak nepis takove blbosti. Trosku ti unika asi fakt, ze ten olej je tak ridky ze s tim bude mit problem cerpadlo a vubec tesnost motoru a vule urcene na hustsi olej..
    -1 bodů
  24. Nikdo neví co s tím ?
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...