Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/03/18 ve všech sekcích

  1. Pawouk koukam radi jak cerna ruka. Od te doby co sem nechodi tak tak se to v nem nejak hromadi. Temna sila. Dark Vejdr po Cesku. [emoji23]
    3 body
  2. mě už pawouk dal záporný bodíky
    2 body
  3. Ale ze si s tim koktou tyka jako by spolu diskusni forum moderovali (rozumej ovce pasli). Nejdriv nas tady opusti jako kdyz Clint opustil benzin a pak si s nama opovazuje jeste tykat. [emoji23]
    1 bod
  4. A nebavíte se jen každý o něčem jiném? Jeden o postupném rozsvěcení (postupná změna intenzity CELÉHO pásku) a druhý o "posuvném" blikání, kdy se pásek postupně rozsvěcuje ZLEVA DOPRAVA (resp opačně)?
    1 bod
  5. Dnes mi to přišlo z Alíka. Vyzkoušeno a je to bomba
    1 bod
  6. Tak ono stejně ta ručička má jen 3 poloha, studené, asi OK a přehřáto, takže ten digi teploměr je naprosto v pohodě, spíš je trochu směšné, že se to drží i na tom digi furt přesně na 90°C
    1 bod
  7. Tak dnes se byl na auto podívat technik z MB. Natočil si závadu a v MB doporučí výměnu převodovky. Tak snad to dopadne dobře. Děkuji všem za rady a podporu.
    1 bod
  8. Šak já jenom aby řeč nestála, než to tady hmyzák utne. PP je dobrej, u toho bych zůstal. Jinak digitální zobrazení teploty bych uznal jako teploměr, netřeba rafiček.
    1 bod
  9. Podle konfigurátoru černý podklad a bílé čísla.
    1 bod
  10. Ano... - zohnat spravne radio za prijatelnu cenu - zohnat servis, ktory sa do toho pusti... Dokonca mi pisal chalan z Ciech, prisiel kvoli tomu az na vychod Slovenska, pretoze u neho v okoli to nik nechcel/nevedel urobit. Kontaktoval myslim 10 ci 15 servisov. Tu sa to podarilo a cely nateseny mi dakoval. Ale islo o Citigo
    1 bod
  11. @LukášCBR konkretne toto: Increased sensitivity of the throttle pedal Controller 01- Engine 07 - Coding Byte 0, Bit 0-2,aq Change from Škoda (01) to AUDI (02) this will dramatically reduce lag on pressing accelerator pedal. Do it zmeni se charakteristika plynoveho pedalu (odezva), a my s DSG vime, jak dlouho DSG trva (v kombinaci s turbomotorem), nez vyrazi vpred. V zasade uz neni potreba pouzivat u dieslu “S”, protoze motor/prevodovka reaguji rychleji a zaroven motor netoci do 4500otacek jak v “S”.
    1 bod
  12. Zdravim i ked som majtelom ineho modelu škoda ale motor je 1,0tsi pridam vam aj sem neake zozbierane info 16648.pdf
    1 bod
  13. @vonRichthofen ja mam III a budu menit prekvapive vsechny 4 pruziny. dam tam bud ST nebo AP. sada za 4000,- Natahnout asi ne :-) ale maj to proste drahy. prosim te, kdybych si to umel udelat sam, myslis ze bych sem psal kde je servis? ;-)
    -1 bodů
  14. Alesi, jses lepsi, kral Skodafora. Spokojen?
    -2 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...