Pan Janda ukázal, že je jen normální nalívač, nic jiného ... Ten jeho kec s čidlem teploty, na ten můžeš zapomenou, je to tak jaks zjistil sám, čidlo teploty je pouze dvoupinové 03F919501B, takže ta informace pro budíky i motorovku je sdílená a tam tedy chyba není.
Ta teplota na sondě za katem je podezřelá, ale s ohledem na to "kouzlo" kolem readiness a pravděpodobný DTC OFF na upraveným softu (je ale podivné, že v listopadu již na upraveným to hodilo chybu lambdy za katem ...) ukazuje, že nejlepší řešení je dát tam originál soft bez úprav a otestovat to znovu. Vypadá to, že "zvýšení" výkonu tady dosahuje jen díky většímu množství vstřikovaného paliva se všemi negativy z toho plynoucími, ono tam ani moc jiných možností nemá ...
Jen pro info, obě lambdy jsou 4 polové, přední 04C906262 (BOSCH F 00H L00 405), zadní 04C906262D (BOSCH F 00H L00 406 ). Podle těch dříve přiložených SSP tedy maj obě být skokové/dvoubodové, tedy ta přední není širokopásmová a o to jednodušší by měla být diagnostika. Poslední DP, kde je to popsáno byly na OI, ale myslím, že jsou stále použitelný i tady, třeba pro 2.0 MPI AEG, APK, AYQ, či další
Jak vypadají adaptační hodnoty přední lambdy? Budou asi jistě záporný, tedy díky bohaté směsi se naučili regulovat k chudší.