Náhodou, tak jak jsem vždycky byl proti dieslu, tak teď jsem celkem spokojenej, když vezmu, co zase chtějí za litr paliva No a tak jak byl Kokta vždycky zastánce dieslu, tak je dneska proti němu. Ale tyhle věci mě nepřekvapují.
On je zásadní rozdíl mít auto jen pro zábavu, či s ním denně po dálnici jezdit do práce....
Kabel by měl být problém jen prvního ročníku, osvětlení kufru bylo vyměněno za LED někdy okolo MR17 a problémy by to taky už dělat nemělo, motor taky vpořádku. Takže když to shrnu, tak tam žádný zásadní problém není, takže vlastně pro současné Fábie docela dobrý výsledek (jen si budem muset ještě počkat na dlouhodobý test 1.0 TSI )
Tak tak, sice to vice toci, ale zase to je v konstatnim rezimu, neni duvod tam nejezdit ... na motor to podle nema negativni dopad, mimo vysokeho najezdu ... ale zase na druhou stranu ma Citigo kupa pizzerek a najezdy jsou i pres 200000 a v pohode ... kamos v autorizaku rikal ze se jezdi jen na olej, obcas nekdo tu spojku a predni kotouce ze se krouti ... jinak OK ... a kdyztak, za 12k novy motorek a jedes dal Na prodej je jich zatim dost ...
Progresivní řízení
Posilovač řízení s proměnlivým převodem - sportovní řízení při nízkém úhlu zatáčení, komfortní řízení při vysokém úhlu zatáčení. Vyšší aktivní bezpečnost díky snížení nutnosti „ručkování“ při zatáčení a rychlejším úhybným reakcím.
Akustická skla:
Mezi dvě skly je folie,která tlumí hluk.Je to poznat,když auto tohle sklo má a nemá.S akustickými skly jsem jezdil v Audi A8 a Q7.
Taky je to (stejne jako MC) pouhy designovy paket. Nejaky funkcni rozdil je z derivatu pouze u Octavii RS a Scout. Scoutline, Sportline, MC = chci nejak vypadat a pritom vevnitr jsem stejny jako ostatni.