Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/17/19 ve všech sekcích
-
Aktuální benzin s DSG stojí s metalízou přes 820 tis. Kč. Není důvod, proč by to nemohlo stát 430 tis. Nesmysly o 250 tis. Kč nemá smysl komentovat.2 body
-
@budis je to asistent... neni to urcene jako autonomni rizeni a uz vubec se na to clovek nesmi spolehat. Mel jsel v US 2 mesice zapujceny Model X s Autopilot gen 2.5 coz je nekolik svetelnych let pred LaneAssist a stejne bych tomu zivot nesveril (trik s pomerancem)1 bod
-
podpis mam zial neaktulany, nakolko sucasne pravidla fora mi ho uz nedovoluju ulozit v podobnom rozsahu. :( platit si clenske len aby som mohol upravit podpis... ostatne vyhody clenstva nemam velmi ako vyuzit... no k teme: mam S3 sedan vybavu sportline 2.0 tdi 4x4 7°DSG s DCC vyrobeny 7.5.2018. viac v mojom vlakne. autohold sa mi aktivuje az po uplnom zastaveni, nekona sa ziadne trhnutie ACC spomaluje pozvolne uz z hodne velkej vzdialenosti (ak nie je rozdiel v rychlosti extra velky)1 bod
-
Update: Vykon sa nezvysil :) ale zato dojazd ano. Po 869km som siel tankovat s dojazdom 35km a natankoval som nieco malo viac ako 47 litrov nafty. Priemerna spotreba za tuto vzdialenost bola podla tankovania 5,41l/100km, podla PP 5,4l/100km. Oproti tankovaniam predtym s podobnym dojazdom je rozdiel v objeme natankovanej nafty 3-4l viac.1 bod
-
A prečo radšej neváhaš medzi WR1 a A129? Na rozdiel od A119S už má wifi a možnosť pripojenia aj zadnej kamery. WR1 má myslím @MilanHos1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
No... co na to napsat. Asi tak to, ze klub sebevrahu te vita. zadny udelator neni potreba - staci mit volant v ruce. Staci, aby byl na bolant vyvijeny slaby tlak, a system je spokojen. nicmene je krajne nebezpecne z lane asistentu delat neco vic, nez je. Je to jen tupa optika, ktera sleduje dve cary. Staci, aby byla cara spinava, na chvili koncila, a system se vypne. doufam, ze mamlasu jako ty je mezi nami minimum, a na silnicich jich jezdi miminum, a prirozenym vyberem se co nejdriv eliminuji - aniz by pri tom ohrozili nekoho dalsiho.1 bod
-
1 bod
-
no nedam, protoze nemuzu a ani nechci od toho se pak odviji i moje vyplata Koukat jsem mel ve smyslu jaky tam je cenovy propad.1 bod
-
1 bod
-
Ten minusový bod byl za formu jakou zde píšeš. Nemám rád arogantní lidi, kteří se vysmívají s cílem zesměšnit druhé a udělat z nich hlupáky s důrazem na svoji inteligenci. A přesně tak mi tvůj příspěvek vyznívá. Nikdo tu nepsal o tom, že to je zázrak, který ochrání motor všude od znečištění. Každý normální člověk to tu tak pochopil, troufám si říci, byl to tip na snížení prašnosti a znečištění. Teď nemám přes víkend čas, ale pokusím se v pondělí sem dát foto motoru po 8smi 12ti měsících provozu a cca 17ti tisích kilometrech. Každý si to potom může srovnat sám.1 bod
-
Už se to tu řešilo několikrát, pokud si kódováním vypneš SS tak Ti nikdo na žádné kontrole v servisu nic neřekne, nejhorší co se Ti může stát je, že Ti přehrají soft a budeš to muset nakódovat znovu. Já mě autol v servisu dokonce jsem měl auto odtažené a opravené v rámci záruky (odešla škrtící klapka) a nikdo nic neřešil. Pokud máš OBD II ELM tak si můžeš nakódovat sám viz. link. Dokonce jsem již s podporou doladil asistenta rozjedu do kopce.1 bod
-
Pokud potřebujete trvale vypnout Start/Stop, stačí rozpojit konektor sondy proudu na konci "-" kabelu u baterie. Současně se také přepne "inteligentní" nabíjení, které nabíjí baterii jen na max. 80% a tím ji ničí (sulfatace, ztráta kapacity, neudrží napětí), na "konvenční" nabíjení, kdy bude nabíjena na 100%, jak mj, požadují všichni výrobci baterií. Nespolehlivost baterií moderních aut: Jak je to ve skutečnosti s jejich výdrží?-1 bodů
-
Zdravím všechny, mám za sebou první delší trip (dálnice a okresky) s Karoqem 2.0 4x4 DSG a kombinace ACC s Lane assist je parádní. Na rovnějších úsecích si samo drží pruh a rychlost a když dožene jiné auto, krasně si zpomalí na jeho tempo. K úplné dokonalosti ještě schází, když už tedy zná rychlostní omezení buď z mapy nebo z cedulí, aby omezilo (s určitou tolerancí) max. rychlost na aktuální úsek. Takhle si musí tempomat nastavovat ručně. Škoda, třeba Focus to tuším umí. Co mě ale neustále vytáčelo, byla hláška “Převezměte řízení”. Za celý trip jsem ji viděl asi 100x. A tak se zeptám - přiznejte se, jaké udělátko používáte, abyste “oblbli” asistenta, aby věřil, že máte ruce na volantu? Já zkoušel zastrčit do volantu menší láhev s vodou a fungovalo to, hláška ani jedna a jelo se samo. Ale to není úplně ideální řešení. Samozřejmě nijak neschvaluju, aby kdokoli včetně mě nastavil ACC a dal si dvacet. I když auto řídilo samo, volant jsem měl stále lehce v ruce a na příkřejší zatáčky, kdy vím, že se Lane assist vypíná, jsem to přebral. Spíš jde o to mikromanévrování pro udržení auta v pruhu, což zvládá na 99% krásně. Snad mě tím dotazem neukamenujete, ale jsem názoru, že když to Karoq umí téměř dokonale, tak proč takovou skvělou funkci nevyuží a proč se nechat buzerovat každých cca 20sec. Beztak je tam ta hlaška jen kvůli nějaký bezpečnostní normě, aby se to nezneužívalo, což rozhodně neplánuji. Díky-2 bodů
-
Díky za názor, já se na rozdíl od Vás nesnížím k tomu, abych Vás hanlivě označoval a přál Vám brzkou smrt. Asi mám moc lehké ručičky, ale i když jsem je měl na volantu, hláška se stále objevovala. A dle mého je daleko nebezpečnější neustále cukat s volantem, aby hláška zmizela, než s ní tak často otravovat. Jak jsem již poznamenal - nedělám z toho autopilota, volant mám stále v ruce a sleduji cestu před sebou. Jen kdyby ta hláška šla vypnout a nebo aspoň omezit. Odpovědnost zůstává na mně vždycky. Hlášku se zřeknutím se odpovědnosti před každým zapnutím navigace nebo oznámení o cookies v prohlížeči taky nikdo nechce a musíme ji obvykle trpět. Dokážete si představit, že by taky vyskakovala každých x vteřin?-2 bodů