Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/20/19 ve všech sekcích

  1. Kamera před a po faceliftu nutná k fci LANE ASSIST.
    1 bod
  2. Já použil obyčejný suchý zip z OBI (prodávají samostatně ten kus se zobáčky, protikus jsem nekupoval), stálo to asi 25kč délka 0,5m. Není to nutné, drží to i bez toho, ale pro jistotu jsem to tam nalepil.
    1 bod
  3. Zapisuje to chyby snímačů souvisejících s klimatizací, regulačního ventilu kompresoru a servomotorků rozvodu vzduchu. Ale třeba nedostatek chladicího média, což je nejčatější důvod, proč klima ve Fabii neběží, zjištíš jen v bloku naměřených hodnot, do chyb se to nezapisuje. A kupříkladu nefunkční ventilátory motoru (Fabia s klimou má dva) jde zjistit jen přes test akčních členů, takže jsem snad 2 roky jezdil s nefunkčními. Mechanický stav kompresoru diagnostikou nejzjistíš.
    1 bod
  4. p.PyroSVK Ďakujem. Už to ide. Chýbala mi poistka č. 7. Omylom som ju dal asi inde. Chodia mi aj okná, tak že v pohode. Ešte raz vďaka za rýchlu reakciu.
    1 bod
  5. K štartovaniu pomôže len diagnostika
    1 bod
  6. Jo, je to super, ani se to nehne a koberec je chráněn. Úpravy jsou následovné: To co je červeně jsem odřezal, to co je modře jsem jen prořezal (aby šlo zastrčit za oplastování dostatečně nízko, a aby jej to nenadzvedávalo). Bez proříznutí byl kryt příliš vysoko a o spodní hranu se mi zachytávala bota. Pro jistotu jsem nalepil zespoda suchý zip z OBI (0.5m), ale není nutné. Výsledek z druhé strany vypadá takto: Detail proříznutí A pohled z vrchu před nasazením: A potom v autě, jak už je výše:
    1 bod
  7. mezi ušima... je toho plný internet a plné vlákno...UTFG
    1 bod
  8. Ještě tu není RS opěrka, mám ji už přes měsíc a plná spokojenost, nevím jak to mohlo jít bez ní ? https://forum.skodahome.cz/topic/140742-fabia-12-tsi-81kw-černá-perla/?page=29
    1 bod
  9. Motor EA 888Gen 3B - použití tzv. B-cyklu dle terminologie VW. Nejedná se o novinku (asi r.2016) ani nenahrazuje původní EA 888Gen 3. Je to jedna z mnoha variant úprav tohoto motoru. Využívá Atkinzonův nebo chcete-li pro přeplňované motory přesněji Millerův cyklus. Důvodem je snížení spotřeby při nižších otáčkách a zatížení motoru. Při plném výkonu se nic nemění, motor pracuje jako klasický zážehový (Ottův) motor. Přepínání zajistí variabilní časování ventilů. Velmi zjednodušeně a nepřesně řečeno konstruktéři si hrají se zavíráním sacích ventilů. Buď zůstávají otevřené i při začátku komprese (M cyklus) nebo se naopak zavírají před dosažením spodní úvratě (B cyklus). Sníží se spotřeba ale i výkon a naopak se zvýší účinnost motoru. Motor je ale celkově jinak naladěn včetně turba. Podrobněji ale viz např.: http://e-hike.net/content/behind-audis-new-rightsized-efficient-ea888-gen3b-family
    1 bod
  10. Ano, nenapsal jsem tu jak jsem to vyřešil a to úmylsně. Zaprvé to byplo proto, protože jsem to, jak jsem závadu odstranil, chtěl vykecat pouze tomu, kdo bude mít stejný problém jako já a bude mít opravdu zájem, tak mu pošlu emaila. Jinak i proto, že když jsem chtěl na toto téma poradit já, tak mi nikdo neporadil a ještě jako bonus mi nějaký dobrák můj dotaz zamkl a byl jsem tak kde jsem začal - v prdeli (sorry). A to mi napsal, že mám hledat. Hledal jsem asi měsíc, ale na tuto závadu co jsem popisoval nikdo řešení neměl. Tak že, kdo bude mít zájem poradím, asi to vypadá že chci být důležitý, ale ne tím to fakt není. Jen mě toto odhalení stálo nemalý peníz a nemíním tady pak číst argumenty, že je to úplná blbost.... Mě to funguje a nic za to nechci........................
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...