Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/09/19 ve všech sekcích
-
Na Arteonu nám vydržel pravý zadní přesně 39800km a vytekl stylem, že jsem měl fleky na zámkovce? Uznáno na záruku, mění se v páru. Píši to zde kvůli vysoké podobnosti Arteona (který docela kvalitou zklamal) a Superba.3 body
-
1 bod
-
1 bod
-
Mi rekni, co presne chces do infotainmentu dokodovat? A na zbytek opakuji to co uz jsem psal nekolikrat, zaloz si konecne vlastni tema :)) Kazdopadne jsem rad ze jsi spokojen a jsem zvedav na postupne reference na "matrix" led.. snad to nebude stejne spatne serizene jako u O3 FL kde to svitilo u vsech aut co jsem ridil do zeme1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Co sem ty návody četl a co mam zkušenosti s Linuxem tak je to práce na dlouhé zimní večery. Muj vrchol byl změna velikosti partition na SD kartě a strávil sem na tom 2 dny šlapáním slepých cest a použil všechny 3 domácí stroje. PC s Linuxem té správné distribuce, kartu správného výrobce ideálně správné šarže ... za to je litr zadarmo. Jen nemam aukro tak to budu muset pořešit jinak. Tak pán naštěstí umí i sbazar ...1 bod
-
Keby nahodou niekto zhanal,tak teraz ozaj mega vypredaj....nemat original L&K,idem do nich https://www.obautodily.cz/skoda-superb-iii-predni-dekorativni-kryty-prahu-superb-s-podsvicenim-original-2-ks-9512cz1069/1 bod
-
BirK: To sice ano, ale až přijde další update a bude větší než je kapacita karty jsi namydlený. Pytlák: Jde to jen u některých karet a musíš k tomu mít linux a nejsem si jistý jestli i speciální čtečku karet. Pokud ti nebude líto 1000 Kč, tak jdi na aukro a zadej sd změna CID a kup si tam kartu na které jde změnit CID a nech si i rovnou změnit CID. Já to tak taky udělal a už mám dvě karty jednu originál 16GB a jednu neoriginál 64GB která mi funguje v navigaci.1 bod
-
@iMe1980tak ono samotné ET má minimální vypovídají hodnotu, když nenapíšeš šířku disku. Já měnil 6,5x18 ET 46 = 37mm vzdálenost vnějšího okraje ráfku od do sedací plochy. za 8x18 ET 44 = 58mm Takze jsem dostal každý kolo ven o 21 mm víc než byla tak jak jsem přesně chtěl a bez podložek. Pružiny mám eibach pro - kit, tam bych všem doporučil kontrolu čísla pružiny a kontrolu zatížení nápravy jak v TP tak dle pružiny. Na některých e-shopech jsou různé pružiny Pro zadní nápravu v sadě na celý auto .... třeba v mém případě na zadek 3 druhy / pro 1030kg,1050kg,1075kg. Samozřejmě se dá se říct objednat u eibachu pružiny s různým povolením zatížení náprav... Odstupňované po 10kg. Osobně jsem chtěl pružiny vyzkoušet na originálních tlumičích.... Za mě v některých situacích opravdu zlepšení ale..... Chce to k tomu i odpovídající tlumiče. Někde jsem i četl, že si lidi myslí jak eibach testuje všechny pružiny na okruhu pro každou značku, typ a motorizaci = tak to pravidlo opravdu není. Výrobci pružin stačí znát originální parametry a hodnoty. Jen dobrá reklama, aby měl zákazník pocit, že kupuje něco extra. Tlumiče bilstein stejná pohádka... v mém případě třeba doporučený přední Tlumič bilstein B6 je stejný i s charakteristikou na určité motorizace pro Seat Leon III, Golf VII atd....1 bod
-
1 bod
-
Tak OPS je již funkční. kodování je následnovné: modul 5F-Information Electr Adaptation-10 a změnit hodnoty níže ENG122227-ENG117496-Car_Function_Adaptations_Gen2-menu_display_pdc,activated ENG122227-ENG117500-Car_Function_Adaptations_Gen2-menu_display_pdc_after_disclaimer,not activated ENG122227-ENG117497-Car_Function_Adaptations_Gen2-menu_display_pdc_clamp_15_off,not activated ENG122227-ENG117498-Car_Function_Adaptations_Gen2-menu_display_pdc_over_threshold_high,activated ENG122227-ENG117499-Car_Function_Adaptations_Gen2-menu_display_pdc_standstill,not activated ENG122229-ENG117710-Car_Function_List_BAP_Gen2-parking_assist_0x0A,activated ENG122229-ENG117711-Car_Function_List_BAP_Gen2-parking_assist_0x0A_msg_bus,Terminal 15 samozřejmě ještě předtím si zapnout v modulu 10-Park/Steer Assist 7-Coding Byte 2 zde zaškrtnout Byte 0 - Optical Parking System (OPS) active a to je vše1 bod
-
1 bod
-
Dát na tohle minus člověk s minimálně přehledovou znalostí pojišťovnictví, to člověk žasne. Pro Škodu jsou hlavním přímým nákladem služby smluvního servisu, s určitou mírou zmetkovitosti se navíc počítá a je kalkulována do ceny vozů.1 bod
-
Zdravím, Nenašel jsem tady informace ohledně dodatečné instalace Škoda Surround, tak jsem do toho šel a chci se jen briefly podělit o zkušenost. Chlapci mi v Ostravě (ADIV) doinstalovali zadní reproduktory a funkci Škoda Surround aktivovali za krásných 3500 Kč (včetně reproduktorů a materiálu). Kdyby někdo toužil po lepším zvuku, lze to udělat za pár šupů :-) Hezký den1 bod
-
Uff, teorie o odrazu kroupy od vormena a směřování energie ... no málem jsem se počůral smíchy. Je zajímavé, že kž jakoukoliv hovadinu podáte rádoby odborně, žere to spousta lidí. Asi jsem tu fyziku studoval nějak blbě. Prý kroupa narazí a odskočí, proto udělá méně škody, než když narazí na nějakou mezivrstvu. Proboha, doufám, že mu to tady někdo nežere. Jinak stačí obyčejná tlustá deka, je ale problém, aby deku neodfukoval vítr, ale snad mokrá deka bude držet jako přibitá. Jde o to, že ta deka má určitou tlušťku a prácvě dojde k rozložení energie při dopadu do větší plochy - nebude působit bodově, jako v případě dopadu na plech či nějakou tenkou plachtu. Deka vytvoří jakousi mezivrstvu, kdy dopad nebude v bodu, ale ve tvaru vrchlíku - části koule, či tvaru kroupy. Jinak docela odolné střechy proti kroupám má koncern - Škoda, VW, Audi. Naopak pozor musí dávat majitelé japonců. Po stejné bouřce na mé A6 po kroupách ani stopy, vedle Honda CRV střecha dolík vedle dolíku.1 bod
-
Evidentně ten problém mají už přes 4roky . A pořád... A pořád.... A pořád mají . Je to hodně směšný, když nejsou schopny vyřešit na komponentu povrch (to je opravdu neuvěřitelný). Evidentně ten problém neřeší. Možná ho někdo řešil a na důvod opotřebení přišel, ale další nad ním rozhodl že je levnější to těm pár lidem na 1000ks vyměnit. Přeci to není vidět a řidič s tým dotyčným komponentem nepřichází pořád do kontaktu . Teď jak bude hned náznak pojedu okamžitě reklamovat. U první to bylo viditelné od cca 15000 km.1 bod
-
no ona to trochu utlumí, ale zároveň tu zbylou energii usměrní do jednoho bodu, kdežtou kroupa bez deky dopadající s plnou silou, se sklouzne nebo odskočí, záleží na úhlu dopadu. samozřejmě s dekou nebo bez může auto poškodit. já jsem chytl kroupy za poslední měsíc 2x jednou auto stálo a jednou za jízdy. když jsem měl novou FI asi týden, tak jsem je chytl taky a nikdy žádný poškození, tak snad to tak i uůstane, ikdyž klimatický změny jsou čím dál tím víc dramatičtější :-)-1 bodů