Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/05/20 ve všech sekcích

  1. Jelikož se tu audio zatím neřešilo, tak si dovolím založit toto téma. Sound systém jsem si do auta dal z toho důvodu, že si rád na cestách užívám hudbu a tudíž jsem doufal v to, že zvuk bude na slušné úrovni. Upřímně, po prvním poslechu jsem byl trochu zklamaný. Nejsem vysloveně audiofil, ale kvalitu reprodukce zběžně posoudit dokážu. Ve zvuku jsem postrádal takovou tu „čistotu“ a to zejména ve výškách, kde se to tak nějak slívalo a mlátilo dohromady. Musím zmínit – nemám rád překřičenou muziku a jelikož Scala je relativně tiché auto, jedu nejvýše na polovinu max. hlasitosti. Sem tam jsem si s nastavením zvuku trochu hrál a po nějaké době přišel k následujícím zjištěním. Níže posílám screeny, třeba se to někomu bude hodit. Nastavení je dle mého subjektivního pocitu - u vás a vašeho stylu hudby to může být jinak :) Nastaveno je vše tak, aby si zvuk co nejlépe užívali řidič a spolujezdec a ti vzadu měli stále slušnou kvalitu zvuku. Aktuální nastavení ekvalizéru: Primárně upraveno tak, aby nebyly přeřvané výšky, které systém nepodává zcela čistě. Vycházím ze Standard nebo Rock profilu. EDIT: Původně jsem to měl takto - při "náročnější" muzice jsem hýbal s táhlama a zjistil, že ty ne zcela čisté projevy způsobují spíše středy. Nastavení položky Sound-Fokus: - volby Řidič, Vpředu a Všechny určují, jak hlasitě se jednotlivé reproduktory při poslechu zapojují. - kruhem u terče můžete jezdit po interiéru a volit místo, které má zvuk co nejlépe obklopovat. Nastavení položky Panorama: - Panorama zapíná "prostorovost" zvuku. - Pokud je odškrtlý jen surround, není zvuk prostorový. Posuvníkem vpravo volíte, kde má být efekt prostorovosti největší. POZOR - nejdřív jsem si myslel, že buď máte zvolený reřim Sound-Fokus nebo Surround. Hejbáním a nastavováním jsem zjistil, že i když máte aktivní Sound-Fokus, stejně je Panorma ve hře, neboť se ve výstupu projeví nastavení pravého jezdce. A pár postřehů na závěr: Kvalita zvuku podle zdroje: Bezdtrátový Carplay (Apple music) vs třeba *.flac na USB klíči – v kvalitě nepozoruji rozdíl. Subwoofer: Rozdíl v nastavení síly SUB vepředu pocítíte zejména na hodně basové hudbě. Našel jsem tuto skladbu Blow the bass, která opravdu prověří možnosti SUB a ukáže, co vám v autě může rezonovat (kupodivu Scala nedrnčí, a to se celé auto třáslo tak, že palubní kamera si myslela, že došlo ke srážce a začala nahrávat ?). Daleko více je nastavení SUB znát na zadních sedadlech, kde vyšší hodnoty způsobí, že to bude dunit až nepříjemně moc a hudbu to bude degradovat. Samozřejmě lidi co poslouchají house, drum and bass, elektro atd. to třeba uvítají ? DAB+: Tohle může být do budoucna cajk věc, kdyby ovšem datové toky ve vysílání byly na rozumné úrovni. Nevím co s tím signálem dělají, ale např. Rockzone už v autě ani raději neposlouchám, páč digi signnál zní fakt divně plechově, zato FM daleko příjemněji. Nechápu, proč zde na foru je DAB tak vychvalované, když některé stanice zní opravdu strašně. Co jsem četl, tak ten „plech sound“ není jen záležitost Scaly. Přednastavené profily Ekvalizéru vs. Individuální nastavení: Tady opět pozor. Myslel jsem si, že individuální ekvalizér je nezávislý na předvolených profilech. A on není. Je rozdíl, jestli ladíte Individuál a na předchozí obrazovce máte nastavený Rock nebo třeba Speech. Takže vždy vycházíte z nějakého profilu a ten Individuálem dolaďujete (a toto nastavení v Individuálu se přenáší na všechny profily pokud mezi nimi přepínáte). Toliko k audiu. Kdo si se zvukem už taky hrál, budu rád za vaše zkušenosti s nastavením atd. V rámci možností a po poštelování ekvalizéru to nyní hraje relativně OK - možná se to i rozehrálo, ale čert ví co je v autě za audiostřeva a jestli tam jde o nějakém rozehrávání mluvit :D Možná časem přijde řada na vytlumení dveří a možná i podběhů.
    1 bod
  2. Dvě kladiva proti sobě a nemusíš řešit stahováky
    1 bod
  3. preto sa nove modely kupuju az po 2 rokoch cca
    1 bod
  4. To ani tak není o vlajkové lodi, jako o ochotě konkrétního servisu a asertivity dotyčného...
    1 bod
  5. Zavolej na infolinku škodovky a nech si poradit.
    1 bod
  6. Asi tak, navíc dlabat placek na kapotě auta, no to úplně nevím, třeba taky nemusí vyjít počasí. To by se muselo udělat na poslední chvíli. To je tak pro vás místní. Počkal bych na plné otevření hospod.
    1 bod
  7. Záporná hotdnota je po dokončené regeneraci, zaznamenána z ECU. Dnes jsem prověřoval u sebe viz screen Plánovaná regenerace Náběh regenerace Průběh regenerace Ukončení regenerace Záznam hodnoty Soot mass measured, klesá i po dokončení regenerace. Chápal bych to jako výpočet do záporné hodnoty od aktuálního stavu Soot mass calculadet Tato hodnota se mění v době vypalování DPF a je v pořádku i v záporných hodnotách Soot mass measured Oil Ash se pouze navyšuje do doby death DPF
    1 bod
  8. Tenhle interva mám taky , výměna oleje po max. 30000km nebo maximálně 2 letech , podle mně totalní nesmyls , jediné pro koho to je výhodné je výrobce dříve si koupit nové auto a ano prodloužený interval davají snad do všech nových aut nová radoby EKO moda ale je zcela fuk po kolika Km si olej vymněníte nebo necháte vymněnit , to zaleží na vás nevím kolik má daný Rapid najeto , ale ja jsem mněníl olej , první výmněna 5000Km ( to jste mněly vidětm, co v tom oleji "plavalo" za maras po zaběhu motoru ) dalíš 15000 Km a pak budu mněnit cca po 10000km , at si říká kdo chce co che !!! a proboha rady typu jsou to "moderní motory ty to snesou jsou na stavěné " nebo " dnešní oleje jsou na výmněnu co 30 tkm stavěné " si strčte někam jsou to holé nesmylsy ! jelikož princip motoru se za posledních par 10tek let nezmněil !
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...