Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/12/20 ve všech sekcích

  1. Snad si nemyslíte, že výroba po takové odstávce a ještě za přísných hygienických omezení dosáhne okamžitě 100% intenzity? Dokonce ani mnozí subdodavatelé nejedou na plný výkon. Dá se předpokládat, že původní intervaly a termíny dodání vozů přímo z výroby se budou pěkně natahovat. Takhle vypověděl jeden z dealerů Škodovky, i když je docela možné, že druhý to řekne jinak, ale podle mne, to má logiku. Přesné termíny v současnosti asi neřekne nikdo. Nebojte, dočkáte se, holt v dnešní době to chce trpělivost.
    2 body
  2. Tak jsem nový Carscanner vyzkoušel s nastavením profilu OBDII EA111. Přikládám možnosti senzorů a mé nastavení "Přístrojová deska". Nevím co vše je tam jiné oproti normální verzi OBDII PQXX, ale na první pohled zmizela teplota oleje přes DASH a je tam pouze vypočtená teplota oleje. Ale hodnota souhlasí s údaji, co ukazuje VCDS a je zobrazena i na MAXIDOTu. Dále přibyla hodnota výšky hladiny oleje, akorát je otázka, co ty mm znamenají, jaké jsou skutečné správné hodnoty MIN - MAX.
    1 bod
  3. Málo média. Po doplnění se to dosti zmírní
    1 bod
  4. Smerodajny je podla mna dlhodoby test. Po tychto chvalach v testoch a skusenostiach vlastnych beriem testy s vysokou rezervou. Spravit na aute do 5t km pocas testu je nic. Nepostrehne ani sklapanie sedanky za tu dobu, ak nevie co ma hladat. A vcera som zrovna pozeral starsie testy, predvadzacie. ani jedna scala nemala na foto vyosene zadne svetla na kufri. Proste to boli auta, co do puntiku 100x skontrolovali a dali novinarom. Nechcem tvrdit, ze ten test nie je objektivny, len to, ze kratkodobe testy su zaslepene nadsenim novinarov z radosti v novom aute. To poznam i ja, ked beriem sluzobne, ktore som este nemal, ci ine auto v servise (to platilo v opli) na 1-2 dni a tesim sa, ze testujem nieco nove. A vyslovene, ked to auto nie je nepodarok, ci nesadne, za tie km tazko nieco posudit. Scala tazi z priestoru. Je to take akoby hatch kombi a tu berie tromfi, ktore ju posuvaju vpred medzi htb. Ti ale co neriesia, ci chu htb ci combi to uz tak suverjne pri scale mat nebudu. Druha stranka je cena v GB/cena v inych krajinach a cena konkurencie.Je to pekne auto, ktore by potrebovalo doladit kvalitu a viacero technickych rieseni. A znizit oficialnu cenu v SR aspon o 1500eur. Potom by bol top HTB na nasom trhu. Cenovo tesne nad konkurenciu, no s priestorom na vrchole.
    1 bod
  5. Tak prej se zatím propouštění naše důležité oddělení netýká. Pochopili prostě, že to tam hrdinsky držíme právě my. Bez nás by se letiště položilo. Jsme vlastně stejní hrdinové, jako Rusové, když osvobodili Prahu. Možná, že i větší [emoji6][emoji3]
    1 bod
  6. Dnes je možné ledacos, protože nemáme žádné relevantní informace. Automobilky jsou vyplašené různými nátlakovými politizujícími skupinami a tak info drží uzavřené, nebo mlží. Seriozní článek podloženy informacemí a zkušenostmi aby člověk pohledal. Snad jediný časopis který se tomu trochu věnuje je Svět Motorů v rubrice co komentují ojetá vozidla a hodnotí modely a motory. Bohužel i měsíčník Automobil, je dnes takový trochu jako Life-magazin. V komentářích na internetu je to stejné, je tam mnoho těch co si mění pojmy s dojmy. Proto je jediné řešení se vrátit ke klasice. Zkrátit výměny oleje na 15000 km, hlídat si termíny filtrů, destiček a dalších náplní, popřípadě to zkrátit, a doufat, že nic neopatrně nepoškodí, když se někde otáčí, či couvá. To je ale cesta pro minimum lidí a spíše pro ty co sem píší. Většině je to jedno a čekají, až jimto napíše, nebo se něco rozsvítí na palubce. A myslí si, že je to cool a jsou in, protože mají startstop a vedení v pruhu.
    1 bod
  7. Když už se tady rozjela taková diskuze nad cenou, tak jen na ukázku jak to "jde", stát nakupuje Kodiaqy, v dvoulitru 4x4 Ambition TOP (nevím co to přesně má znamenat, ale asi paket Plus). Cena takového auta s metalízou je ceníkově 927 900 Kč v DPH. V toto nákupu je průměrná cena jednoho auta 577 000 Kč s DPH. Takže asi tolik k tomu, jak velké firmy nebudou kupovat Scalu za půl míče :) Samozřejmě že nebudou, protože cenu mají uplně jinou a leasingovkám je to taky celkem jedno, viz výše. https://zpravy.aktualne.cz/domaci/skoda-auto-doda-vnitru-kodiaqy-za-vice-nez-miliardu-korun/r~71eebdc47e2b11ea8b230cc47ab5f122/
    1 bod
  8. Zdravím všechny! OI s benzínovým motorem 1,6 75kW (rok 2003) mám cca 1,5 roku. Zjišťuju, že motor "žere" příliš mnoho oleje. Občas se po nastartování z výfuku vyvalí tmavý dým. Při zastavení (např. před křižovatkou) je po chvíli v kabině cítit nepříjemný zápach spáleného oleje. Jinak si myslím, že je vše v normě. Motor táhne, spotřeba (60% dálnice, 40% I.třída) cca 7l/100km. Zatím jsem s motorem nic nepodnikal. Má někto zkušenosti s podobným problémem? Na co se mám připravit? Dík!
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...