Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/31/20 ve všech sekcích

  1. Za letosek najeto jenom 30tis (home office, vikendy vetsinou v CR, v lete zadna Skandinavie). Auto funguje vicemene v pohode, servis jen bezny. V lednu mi pani zaparkovala do predku, takze vymena svetlometu, narazniku a masky. V lete sutr z korby a vymena celniho skla. V zari borec zezadu nedobrzdil a podival se mi do kufru, takze nove 5. dvere + zadni naraznik (nastesti nic vic). V dubnu 2021 me ceka druha STK a dal se uvidi...
    2 body
  2. Přeju Vam všechný Škodovaci št'astného roku 2021 a žeby tento covid se skočil a mohli by jsme setkat na placku. No at' vaše škodobky jezdi bez poruchy 😀💥💥💥🍀🍀☘☘🥂🥂🧨🧨🧨🎇🎇🍾🍾🍾
    2 body
  3. Já koupil Karoqa 125 let a maximální spokojenost. Se současnou "akční" nabídkou se to nedá srovnat. Zkoušel jsem konfigurovat stejné auto ... a o 100 tis. dražší. A to je rozdíl necelého roku. Navíc 125 jsou dnes už pouze skladovky.
    2 body
  4. Upřímně řečeno, pokud do výbavy 125 let přidám skoro vše co bych potřeboval (motor 1.5 TSI, paket active plus, vyhřívání sedadel, mlhovky, zadní stěrač, tažné a plnohodnotnou rezervu), jediné co postrádám je loketní opěrka. Kdyby byla k dispozici, šel bych do toho auta všema deseti. Nechápu proč není k dispozici u auta za 585 400,- dle ceníkové ceny a danou konfigurací...
    2 body
  5. @davi72no, protože cca. 35k navíc a za věci které moc nevyužiji . To důležitý už podle mě má ambi+. @KyAeRtOiQto by bylo příjemný 😉👍
    2 body
  6. Rok 2000, Fabia 1.4 16V Elegance 444 900, průměrný plat 13 219, rok 2020 Scala Style 1.0 TSI 452 900, průměrný plat 34 835. Ano, můžeme polemizovat, že průměrný plat má málo kdo, ale to platí dnes a platilo i 20 let zpět. Tehdá byla ta fabie za 33 platů, dnes by to bylo auto za 1 172 410. A za 1.2milionu už se dá koupit něco kvalitnějšího než je Scala, s tím se musí souhlasit... Asistenti nejsou výmysl ŠA, ale EU...
    2 body
  7. Bilance za rok 2020😄 Benzín v hodnotě: 62 451,48 Kč Litrů: 2349,81 Koncový stav kilometrů: 63 177 Počáteční stav kilometrů: 32 811 Rozdíl: 30 366 km Průměrná spotřeba: 7,73 litrů
    1 bod
  8. Třeba můj pes když jede vzadu má furt hlavu u toho výdechu, tak mu tam pouštím studený vzduch i když sám chci mít nohy v teple.
    1 bod
  9. a ještě třeba vzít v úvahu výbavu té fabie a výbavu scaly. Pak je Scala ještě "levnější".
    1 bod
  10. Rádi bychom vám poděkovali za vaši přízeň v nelehkém roce 2020 a popřáli vám vše nějlepší, hlavně pevné zdraví v novém roce 2021. Článek PF 2021 se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
    1 bod
  11. @exit99 proč nejdeš rovnou do Style??
    1 bod
  12. Někomu by se snad mohlo hodit. https://m.youtube.com/channel/UCckwfKPrJztcPYtuPOWXbYw/videos
    1 bod
  13. @brnenska.odchytova Poslední video jsem akorát zčíhnul na YouTube, jdu na další... 👍😅
    1 bod
  14. unik je na spoji ventil trubka , ine ako vymena ventilu a trubky to nespravi ... pri vymene trubky prajem prijemnu zabavu , kto to nerobil a neobjedna si k tomu aj kondomy na montaz tak porodi ... autorizak by mal vedet
    1 bod
  15. Ne nemůže. Je to celý jiný tunel i rozvody vzduchu dozadu, ne jen dodělávka jako ve Fabii.
    1 bod
  16. Je hrozně hezké sledovat, jak lidi co s Fábií ano nejeli a očividně nemají ani tušení jaká technika je v ní použita komentují její "vhodnost"... takže, 1.2 TSI i 1.0 TSI mají olejovou náplň 4l: oba motory jsou EA211 a mají katalyzátor umístěný za svody chlazenými vodou a turbem (není třeba chladit katalyzátor dodatečným vstřikováním benzínu jako tomu bylo u HTP, nebo 1.2 TSI EA111 v Fábii II/ Octavii II nebo Roomsteru a Yetim). Svody jsou u obou výše zmíněných benzínových motorů které se do Fábie III dávají(ly) na "zadní straně motoru" (směrem do interiéru). Co se týče oleje, tak 0w20 je asi nevhodný, ale na 0w30 nic špatného nevidím. A že to má problém jet 120+ trvale s klimatizací a nákladem? A to která vědma vyvěštila? Výkonu má ten motor dost a jediný hluk je podstatný je aerodynamika, motor v těchto rychlostech nejde slyšet. 1.2 TSI nemá problém s tímto provozem a spousta Octavií s ním má najeto přes 200tis a ten motor navzdory hospodským kecům funguje. 1.0 TSI se do koncernových vozů dává také docela dlouho a zatím nejsou známi žádné závažné konstrukční nedostatky. Takže životnosti motoru bych se až tak nebál (za dodržení rozumné údržby a rozumně dlouhých servisních intervalů). Ona Fábie je sice malé auto, ale doba HTP je dávno pryč a motorově je na tom velmi dobře (když se podíváme na 1. nebo 2. generaci, tak v prodejích na tom byli nejvíce 1.2 HTP, pak 1.4 16V, u FIII jasně vedou 1.0/1.2 TSI, což jsou motory které svými výkony odpovídají 2.0 MPI v FI a FII mohla nabídnout maximálně 1.6 16V...). Ale stále platí to co jsme psali výše, chce se to projet, každý má jiné nároky a požadavky.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...