Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/03/21 ve všech sekcích

  1. Nejde. Jedine mat dokodovanu polozku denni jizdni svetla a vtedy sa to da cez infoteinment uplne vypnut,ze nesvieti vobec nic.
    1 bod
  2. Scala má ochrany vpředu i vzadu. Včera jsem udělal nějaké fotky.
    1 bod
  3. postup rovnaky ako SPZ, ale upravujes leuchte 6 a 7
    1 bod
  4. Ten možná uvažovaný Junior mě tak trochu zapadá do dřívějšího vyjádření šéfa VW AG Diesse, ohledně nekonkurování Škodovky vůči typům přímo od VW a spíše zaměření se na portfolio značek jako je Renault, Hyundai apod. Když vezmeme takové Sandero od Dacie, tak to je dnes ve své kategorii nejprodávanější auto pro soukromé zákazníky v Evropě (pokud mě mé informace neklamou). Takže zde je nějaký možný potenciál trhu, pro uvažovanou jednodušší Fabii IV. Asi bych ji nenazval Junior, tenhle název by se marketingově asi moc nehodil, člověk to má spojené s holobytem z FI, kde to nemělo opravdu zhola nic. Nakonec i ta Fabia IV combi, která původně vůbec neměla být, mi do Diessova plánu zapadá čím dále, tím více.
    1 bod
  5. Ano to je fajn, že nám roste cena auta :-D
    1 bod
  6. Pekne ze nevedia, to je jedna vec ktora sa da pochopit, nakolko teraz v spolocnosti normalne nemame nic. Ale aby INFOlinka mala horsie informacie ako ma dealer? ohladom dostupnosti motorov? tak to je absolutne nepochopitelne.
    1 bod
  7. Ahojte, riešim tu odpovede staré i niekoľko rokov, som zavretý doma. Mal som dtto problém, prívesný vozík mal konštrukčnú rýchlosť vyznačenú i v OOE 80km. Po zavedení min. rýchlosti na diaľniciach / 80 km / som s ním už jazdiť nemohol. Má to logiku, nakoľko takmer nikdy nedodržím minimálnu rýchlosť pre diaľnicu a maximálnu pre vozík. Ja som vtedy oslovil výrobcu / u mňa vtedy Pongratz/ aby mi vystavil certifikát, že vozík je dimenzovaný pre rýchlosť 100 km. S týmto som šiel na DI /nepamätám, či najskôr na Okresný úrad doprava/ a vystavili mi vtedy nové OOE / VTP/ s už 100 km rýchlosťou a behal som ako indián po diaľniciach bez problémov. Nemôžem si pomôcť, ale keď dnes vidím na diaľnici vozík idúci s vozidlom 140 vždy sa bezpečne vzdialim. ivča
    1 bod
  8. Vlastním Karoq 1,5 TSI, DSG, Style, 110 kW rv. 2019 se všemi doplňky, kromě střešního okna. Najeto přes 19000 km. S autem jsem stoprocentně spokojený po všech stránkách. Spotřeba cca 6,5. Nikdy jsem nepocítil jakékoli skákání nebo jiné závady s motorem. Adaptivní tempomat při popojíždění v koloně bez problému, automat při parkování super ( zajede do mezery, do které bych si bez automatu netroufl), 2x mi automatické zastavení při couvání zachránilo poškození nárazníku, dlouho jsem přemýšlel zda objednat virtuální pedál s elektricky ovládaným víkem zavazadlového prostoru, ale zvlášť v tomto marastu jsem rád, že nemusím kabele nebo přepravku pokládat na zem. Do dnešní doby žádná závada na vozidle. Před koupí vozidla jsem vybíral s několika značek, ale i když jsem nebyl stoprocentně přesvědčený rozhodl jsem se pro Karoq. Teď jsem rád, že jsem se tak rozhodl. Je pravda, že mám najeto cca 20000km, ale doufám, že auto bude jezdit bez problému i dál.
    1 bod
  9. Mam na ceste Carlinkit 2.0. Urcite sa podelim neskor o skusenosti.
    1 bod
  10. až se vám ty čerpadla přehřejí a kousnou tak si votočíte kapsy na ruby 😂 a už nikdy nebudete jezdit na 0 dojezd
    1 bod
  11. Motý,l který nelétá :-) VID-20200511-WA0001.mp4
    1 bod
  12. Takze "schovana" varianta priplatku jako ovladani sedadla spolujezdce u Superbu? Za kolik VAQ je?
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...