Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/21/21 ve všech sekcích

  1. Já objevil - 2 nové výbavy - tažné + 1000 - 2.0TSi 140kW kola v základu z 18 na 17” - Active navíc el. dětskou pojistku - Quartz chybí, navíc Phoenix pastel i pro standarní verze, Mamba, Graphite - u RS s příplatkový m šedým interiérem není Alcantara ale levnější Suedia - ty panorama kamery jen v paketu za 8 až 58tis a jen RS, Scout
    1 bod
  2. Ceník MY 2022: 22e810a3-531e-4715-8a9c-76192b50232a (skoda-auto.cz)
    1 bod
  3. Na kole a s koly různě na autě/v autě jezdím 30 let. Kola na tažném nebo na střeše mají v obou případech svoje výhody a nevýhody. Ani jedno není všeobecně jasně lepší nebo horší. Je to spíš o osobních preferencích. Tažné výhody: - snadnější instalace nosiče i manipulace s koly - volná střecha třeba pro rakev - menší aerodynamický odpor = spotřeba - nemění se světlá výška auta - střecha zůstává čistá i když člověk veze zablácená kola Tažné nevýhody: - auto musí mít tažné :-) - výrazně větší špinění kol za mokra i za sucha (prach) - nutnost buď přendavat RZ nebo si pořídit třetí - i při banálním ťukanci poškození nosiče + kol + auta - snadnější terč pro zloděje (jsou schopni ukrást i sedlovku se sedlem) - při vožení 3 a 4 kol docela tetris s pedály a řídítky, aby tam kola šla dát a nemlátila se o sebe - horší parkování Mně osobně vychází líp vozit kola na střeše. Úplně ideální je vevnitř, ale to v Oktávce s "dospělými" koly lze pohodlně max ve dvou lidech+kolech.
    1 bod
  4. Imho v tom ceníku jsou nesrovnalosti. Asi nedali sekretářce na úpravu dost času. U LaK vidím virtual kokotpit v ceně.
    1 bod
  5. Další vylepšení od Ferda 25 😀 Google Earth Díky 👍👍👍
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...