Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/02/21 ve všech sekcích

  1. Dobrý den, přidám zkušenosti ohledně svolávačky 23AX (velmi zkrátím popis) v autorizovaném servisu. Octavia Combi m.r.2018, 2.0 TDi 110kW 1 den serviska + olej v DSG - po vyzvednutí vozu ze servisu mi bylo oznámeno, že přehráli SW řídící jednotky (ptal jsem se, zda to má vliv na výkon, jelikož tam mám přechipováno, údajně ne) Odjel jsem ze servisu a pozoruji, že to je líné 2 den zpět do servisu - "ukažte mi co je v interním popisu přehrání SW" je tam uveden odstavec, že se musí zeptat zákazníka, zda nemá chipnutý výkon či jakékoli dodatečné úpravy, protože přehráním SW dojde k jeho zrušení a taktéž může dojít k poškození řídící jednotky, nechte si předem písemně odsouhlasit, že je zákazník obeznámen s SW. Následně reklamace, bohužel neochota, nicméně po napsání velmi jasného emailu, že přehráli SW bez mého souhlasu a došlo ke ztrátě chipu, výkonu apod .. Požadavek na uvedení do původního stavu + případně náhrada škody. 3 den - uznána reklamace "chip nechte udělat a fakturu zaplatíme", řekl jsem jim, že se taktéž chová jinak převodovka, konkrétně mód S nyní nedrží otáčky (na 55km/h 1100ot, stupeň S5) - přepnuto do režimu D - naprosto totožné otáčky. "SW nemá vliv na převodovku, ale jestli chcete zpět původní SW, tak kontaktujeme Škodovku a online to nahrají". Po cca 1h přišel email od Škoda, že SW má vliv na převodovku "převodovka dostala novou funkci, konkrétně režim S již nedrží otáčky pokud není výkon potřeba, otáčky naskočí až po sešlápnutí penálu na 50% a více" tozn režim S to pak podřadil o 2 stupně - hrozné. Taktéž se zvýšil hluk, jelikož motor byl "přidušen". 4.den zpět do servisu na přehrání SW do původní verze před 23AX - nahrány 2 softy (1 převodovka, 2 motor) - výsledek je totožné chování jako před svolávačkou, tozn na režim S nyní nepadnou otáčky pod 1400, i když se nedotýkám penálu. Hluk z "přidušení" zase zmizel. V pátek jedu znovu na chiptunning a peripetije po x dnech dohadování budou za mnou a auto bude zase ve stavu jako před SW svolávačky. Výsledkem jen napíši body pro ostatní, kdo to budou řešit: 1) SW má vliv na výkon, zmizí chip pokud jej máte 2) SW má vliv na negativní úpravu režimu S u DSG (při sešlápnutí penále na méně než 50% padnou otáčky jak v režimu D, tozn S pak nemá skoro žádný smysl) 3) Svolávací akce musí být předem odsouhlasena zákazníkem, jinak nemají právo to přehrát, pokud tak udělají, tak se reklamace v pohodě domůžete 4) Škoda přes online napojení autorizovaného servisu může a umí nahrát zpět původní verzi SW, jen je musíte přesvědčit
    4 body
  2. Kolega Honza zmíněný víše poradil :) Je potřeba tento spodek spinaci skříňky (zámku řízení) s kabílkem co má 7 pinů. 5Q0905865A
    1 bod
  3. Dobrý den, přidám zkušenosti ohledně svolávačky 23AX (velmi zkrátím popis) v autorizovaném servisu. Octavia Combi m.r.2018, 2.0 TDi 110kW 1 den serviska + olej v DSG - po vyzvednutí vozu ze servisu mi bylo oznámeno, že přehráli SW řídící jednotky (ptal jsem se, zda to má vliv na výkon, jelikož tam mám přechipováno, údajně ne) Odjel jsem ze servisu a pozoruji, že to je líné 2 den zpět do servisu - "ukažte mi co je v interním popisu přehrání SW" je tam uveden odstavec, že se musí zeptat zákazníka, zda nemá chipnutý výkon či jakékoli dodatečné úpravy, protože přehráním SW dojde k jeho zrušení a taktéž může dojít k poškození řídící jednotky, nechte si předem písemně odsouhlasit, že je zákazník obeznámen s SW. Následně reklamace, bohužel neochota, nicméně po napsání velmi jasného emailu, že přehráli SW bez mého souhlasu a došlo ke ztrátě chipu, výkonu apod .. Požadavek na uvedení do původního stavu + případně náhrada škody. 3 den - uznána reklamace "chip nechte udělat a fakturu zaplatíme", řekl jsem jim, že se taktéž chová jinak převodovka, konkrétně mód S nyní nedrží otáčky (na 55km/h 1100ot, stupeň S5) - přepnuto do režimu D - naprosto totožné otáčky. "SW nemá vliv na převodovku, ale jestli chcete zpět původní SW, tak kontaktujeme Škodovku a online to nahrají". Po cca 1h přišel email od Škoda, že SW má vliv na převodovku "převodovka dostala novou funkci, konkrétně režim S již nedrží otáčky pokud není výkon potřeba, otáčky naskočí až po sešlápnutí penálu na 50% a více" tozn režim S to pak podřadil o 2 stupně - hrozné. Taktéž se zvýšil hluk, jelikož motor byl "přidušen". 4.den zpět do servisu na přehrání SW do původní verze před 23AX - nahrány 2 softy (1 převodovka, 2 motor) - výsledek je totožné chování jako před svolávačkou, tozn na režim S nyní nepadnou otáčky pod 1400, i když se nedotýkám penálu. Hluk z "přidušení" zase zmizel. V pátek jedu znovu na chiptunning a peripetije po x dnech dohadování budou za mnou a auto bude zase ve stavu jako před SW svolávačky. Výsledkem jen napíši body pro ostatní, kdo to budou řešit: 1) SW má vliv na výkon, zmizí chip pokud jej máte 2) SW má vliv na negativní úpravu režimu S u DSG (při sešlápnutí penále na méně než 50% padnou otáčky jak v režimu D, tozn S pak nemá skoro žádný smysl) 3) Svolávací akce musí být předem odsouhlasena zákazníkem, jinak nemají právo to přehrát, pokud tak udělají, tak se reklamace v pohodě domůžete 4) Škoda přes online napojení autorizovaného servisu může a umí nahrát zpět původní verzi SW, jen je musíte přesvědčit
    1 bod
  4. Na tuningu o co jde - Scouty, Sportliny se vyrobí v závodě a svážejí to do Vrchlabí, kde dolepí takové ty kravinky. Teď upravují státní zakázku Kodiaqy, nestíhají.
    1 bod
  5. Všechny to určitě nedělají, od kolegy to taky nedělá.Nikdo zatím neví co s tím......
    1 bod
  6. To bude naživo moc hezké, ale ty peníze 900t bych za to nikdy nedal.
    1 bod
  7. ..."hrůza, v jakém stavu opouští některá auta fabriku"... jste napsal Vy, proto píše, že ho má 3 roky a bylo v "opravě". Jinak plno prázdných právních rad, frází a obratů. Držel bych se na tomto fóru opět řešení technických problémů.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...