Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/04/21 ve všech sekcích

  1. Díky MM84 za vyčerpávající info. Vlastním menší kubaturu a rovněž pociťuji zhoršení chování vozidla, které se projevu v kratších intervalech mezi regeneracemi DPF (které však trvají zásadně delší dobu!), vyšší spotřebu kolem 0,5l/100 km a jistou přidušenost v nižších otáčkách. Upozornil jsem na věc známého novináře Martina Vaculíka, který přislibíl, že po záležitosti půjde jako buldog a 14.6. by měl vyjít na toto téma článek, tak jsem zvědav. Každopádně jsem psal do servisu a budu chtít zpět starý SW.
    3 body
  2. Moc Ti dekuji za popsani postupu ,ilco !!!! Dnes jsem to po jednodennim premlouvani ( sam sebe jsem porad ujistoval ,ze to mam uz nastudovane dobre,ze se s tim nic nestane ) ,tak jsem to nakonec zkusil. Sice jsem mel bobky ,aby mi cely Columbus nakonec neklekl !!! Ale vse dopadlo ,tak jak jsem si pral. Na fotkach je vysledek meho pokusu ! Edit: Jeste jsem si vzpomel,ze jsem zde nezminil!!!! Ze jsem mel puvodne nainstalovan v Columbusu / MIB2 Toolbox / u ktereho jsem se domnival ,ze je to ten pravy nastroj na nahrani patche ,a az po poradnem prozkoumani clanku co jsi postnul ,jsem zjistil ze to neni ten pravy nastroj ,a musel jsem tam pred samotnym patchovanim jeste take nainstalovat nastroj / M.I.B. - More Incredible Bash / ktery uz byl ten spravny . Jeste jednou Ti moc dekuji !
    1 bod
  3. Enyaqa mám nyní na celý víkend, tak jsem zvědav :-) Dám info zde v příštím týdnu
    1 bod
  4. Ceník: fabia-pj3-cenik.pdf
    1 bod
  5. Carvertical má jen dobrou reklamu jinak je asi k ničemu. Auto přivezený z Německa po přihlášení na český papíry nenajde vůbec žádnou historii km ani servis. To už radši cebia
    1 bod
  6. Velmi silná konkurence od Nissanu @Dixik2 Většina měkčené plasty i vzadu, umělá kůže, krásná 20” kola, area view, zajímavé detaily po karosérii, celek to vypadá masivné, zajímavě. Tohle bude min. 800, základ přes půl mega bude chudý ale i tak moc hezké.
    1 bod
  7. Dobrý den, přidám zkušenosti ohledně svolávačky 23AX (velmi zkrátím popis) v autorizovaném servisu. Octavia Combi m.r.2018, 2.0 TDi 110kW 1 den serviska + olej v DSG - po vyzvednutí vozu ze servisu mi bylo oznámeno, že přehráli SW řídící jednotky (ptal jsem se, zda to má vliv na výkon, jelikož tam mám přechipováno, údajně ne) Odjel jsem ze servisu a pozoruji, že to je líné 2 den zpět do servisu - "ukažte mi co je v interním popisu přehrání SW" je tam uveden odstavec, že se musí zeptat zákazníka, zda nemá chipnutý výkon či jakékoli dodatečné úpravy, protože přehráním SW dojde k jeho zrušení a taktéž může dojít k poškození řídící jednotky, nechte si předem písemně odsouhlasit, že je zákazník obeznámen s SW. Následně reklamace, bohužel neochota, nicméně po napsání velmi jasného emailu, že přehráli SW bez mého souhlasu a došlo ke ztrátě chipu, výkonu apod .. Požadavek na uvedení do původního stavu + případně náhrada škody. 3 den - uznána reklamace "chip nechte udělat a fakturu zaplatíme", řekl jsem jim, že se taktéž chová jinak převodovka, konkrétně mód S nyní nedrží otáčky (na 55km/h 1100ot, stupeň S5) - přepnuto do režimu D - naprosto totožné otáčky. "SW nemá vliv na převodovku, ale jestli chcete zpět původní SW, tak kontaktujeme Škodovku a online to nahrají". Po cca 1h přišel email od Škoda, že SW má vliv na převodovku "převodovka dostala novou funkci, konkrétně režim S již nedrží otáčky pokud není výkon potřeba, otáčky naskočí až po sešlápnutí penálu na 50% a více" tozn režim S to pak podřadil o 2 stupně - hrozné. Taktéž se zvýšil hluk, jelikož motor byl "přidušen". 4.den zpět do servisu na přehrání SW do původní verze před 23AX - nahrány 2 softy (1 převodovka, 2 motor) - výsledek je totožné chování jako před svolávačkou, tozn na režim S nyní nepadnou otáčky pod 1400, i když se nedotýkám penálu. Hluk z "přidušení" zase zmizel. V pátek jedu znovu na chiptunning a peripetije po x dnech dohadování budou za mnou a auto bude zase ve stavu jako před SW svolávačky. Výsledkem jen napíši body pro ostatní, kdo to budou řešit: 1) SW má vliv na výkon, zmizí chip pokud jej máte 2) SW má vliv na negativní úpravu režimu S u DSG (při sešlápnutí penále na méně než 50% padnou otáčky jak v režimu D, tozn S pak nemá skoro žádný smysl) 3) Svolávací akce musí být předem odsouhlasena zákazníkem, jinak nemají právo to přehrát, pokud tak udělají, tak se reklamace v pohodě domůžete 4) Škoda přes online napojení autorizovaného servisu může a umí nahrát zpět původní verzi SW, jen je musíte přesvědčit
    1 bod
  8. U Bartha už nabízejí operáky k objednání
    1 bod
  9. Ci je 17" mala alebo nie 100 ludi 100 chuti, ja si myslim ze 17" su uplne v pohode ale bude to plno ludi co tam neda nic mensie ako 18"
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...