Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/04/21 ve všech sekcích

  1. Taky zajímavý článek. Jen nemohu přijít na myšlenkové pochody některých členů fóra, kteří rozdávají negativní hodnocení jen při pouhém zveřejnění odkazů na tyto články. Takže nevím jestli jsme se provinili tím, že jsme si dovolili zde dát odkazy, které nejsou v souladu s jejich názorem, nebo je to jinak? Stačí zde dát odkaz na článek a ani nemusíte k tomu připojit žádný komentář a bum, už je tam negativní hodnocení.
    4 body
  2. Taky jsem si toho všimnul, no ono je asi jednodušší dát mínus, než obhajovat svůj názor. Navíc pokud bude mít protistrana rozumné argumenty, nevidím důvod proč by je zde nemohli prezentovat. Zřejmě nás zatratili, anebo je tu ještě varianta že nemají nic co by sami dokázali obhájit. No to se musí každý rozhodnout sám nakolik si stojí za svým názorem.
    3 body
  3. Uvidíme, co u mě. Vždy tam nechávám nalít stejný jako prvonáplň a variabilní.
    1 bod
  4. Tak jsem také dokódovat automatické zavření oken při zamčení. Jde to volitelně volit v infotaimentu. To je dobré, protože když si chcete dát DO mikroventilaci tak se to musí vypnout na rádiu. Akorát nevím k čemu je "KOMFORTSCHLIESSEN_BRASILIEN" protože i bez této aktivace to funguje.
    1 bod
  5. Já teda furt nerozumím tomu hejtu na olej 0w-20. To už někomu z Vás zničil motor? Ano, je to zase řidší olej než bývaly dříve, ale takový trend snižování viskozity už tu je hodně let. Koncern není zdaleka jediný, kdo používá takové oleje a dokonce někteří výrobci používají zcela běžně i 0w-16. Test ve světě motorů, motor (sice 1.0 tsi) na tento olej najel 100.000 km s výměnami po 30.000 km (takže za tu dobu "jen" 3x) a na motoru nebylo žádné měřitelné opotřebení. Pokud by dané motory nebyli s danými oleji kompatibilní, tak to do nich výrobci necpou.
    1 bod
  6. Nemělo by to mít žádný vliv a rozdíl by v tom být neměl. Spojení s autem je přes WiFi, takže samotné spojení určitě nic nebere.
    1 bod
  7. Já to mám taky tak a nikdy jsem problém neměl. Akorát si vždy po přezutí na zimní zapínám na maxidotu varování na překročení nejvyšší povolené rychlosti - nastaveno dle rychlostního indexu zimní pneu.
    1 bod
  8. Adapter se dá koupit. Číslo je 5E3 035 954. Zahlédl jsem inzerát na sbazar.
    1 bod
  9. No to je prosté, proč to tají, aby si slabší jedinci, co neumí číst fórum, neměnili sami olej a báli se o záruku. Když jsem přebíral auto a ptal se prodejce, co je tam za olej, poslal mě k technikům a ti mě poslali za prodejcem :-) Prostě to z nich nevypadlo. Tady jsem se to dozvěděl během pěti minut. Mají z toho obrovský kšeft, když si účtují za litr oleje 2x víc, než je maloobchodní cena. To samé je debilní konstrukce světlometů/obtížná výměna žárovek a nutnost kódovat nový akumulátor. Naštěstí lze vše obejít.
    1 bod
  10. @Dixik2Takže jenom pozitivní názory a zprávy? Nechceš zde doufám zavést cenzuru?
    1 bod
  11. Střípek do mozaiky nesmyslnosti toho elektro šílenství Elektromobilita veze Evropu pod diktát Číny držící suroviny třetího světa
    0 bodů
  12. Nedávejte sem ty odkazy z Autofora.To je jak číst Řetězové maily v autech...
    -1 bodů
  13. Tak,toto nevidim ako velku prekazku,ci bezpecnostnu hrozbu...keby sa nieco take aj stalo,vzdy sa to da prerusit opatovnym stlacenim pamate
    -1 bodů
  14. Kéž by někdo z odpovědných byl schopný reagovat na argumenty a závěra podobných textů: Zastavte šílenství s elektroauty na baterky, dokud je čas!
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...