Já mám tělo z masa a kostí, nesedím v prkené poloze za volanem jak robot s rukama pevně spojenýma se sloupkem řízení. Nevím, zda jsi někdy v OIV aspoň seděl, když si odvažuješ tvdit, že bys to ukroutil. Veř mi, že ani prd. Ten volant je stejně tvrdý jako s vypnutým klíčkem na místě. Dle mojí zkušenosti byl možná ještě tvrdší, vpodstatě s tím nad 100 kmh nešlo skoro vůbec otáčet. Nevím, co se tam rozbilo, nemuselo se to uplně vypnout, třeba se to zablokovalo (servo jelo, ventil nesep...netuším).
Nemám problém se věnovat řízení, nahoře to i píšu, že se řízení věnovat chci. Jenže někdo v ŠA si myslí, že jsme všichni nerdi a když má dotykový display mobil, kávovar, lednice, tak to musí mít i auto. Kolik lidí zaměstnávají a kolik lidí jim řeklo, že to je ergonomický nesmysl ? Jak se mám trefit jedním prstem za jízdy na tablet 10x20cm a "zmáčknout" konkrétní tlačítko, když to nemohu nahmatat (prsty nemají zpětnou vazbu) ? Jinak, než tupým zíráním na středový panel to nejde.
Jeden příklad: má to full led, ale na automatické nastavení sklonu už nebyl rozpočet.....ok, tak jakpak si teď seřídíme sklon světel, když to nemá kolečko pod volantem? Vlez do menu a 6x někdě klikni, než se proklikáš. Fajn, mám to dělat před jízdou. Nastartuji a někdy i minuty čekám, než mě panel pustí vůbec něco dělat, možná i 1x musím vylézt a zamknout, potom projít další a další položky v seznamu předletového plánu, například se podívat na počasí a zjistit, jestli mi bude zima nebo teplo a pokusit se nastavit klimu předem, pokud tam zrovna mám volbu pro nastavení teploty, protože ta někdy zmizí i s ukazatelem času.
......že jdem všichni na porážku nám nevadí, hlavně že nás vedou že ?
Na obhajobu ŠA chce většinu asistentů unie. Vůbec se Britům nedivím, že jsou venku. To je ale už jiné pohádka.