Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/01/21 ve všech sekcích

  1. Já jsem levák a jak se to člověk v autoškole naučí, tak mu to přijde přirozené. Nikdy jsem neměl problém šlapat na plyn pravou, přesto že mám dominantní levou. Ale to už je další OT, tak tuhle debatu raději ukončíme.
    2 body
  2. Ano, je to naprosto logické. Spousty lidí si ulevuje pravou rukou na loketní opěrku, spoustu lidí má ve svém voze manuální převodovku, atd., atd. A tak levá ruka je na volantu podstatně více, než pravá. A budíky si volíš určitě méně často, než hlasitost, ne?
    2 body
  3. Ale u mě to také funguje 1x páčka od sebe AUTO , 2x páčka od sebe zapnuté, 3x páčka od sebe vypnuté dálky i auto. Páčka k sobě = světelná houkačka. R.v. 2/2021
    1 bod
  4. Co otočit spínačem světel z auto na ON, to tě nenapadlo? Pak páčka funguje "postaru".
    1 bod
  5. 1 bod
  6. 1) Pokud nemáš centrál, tak to funguje jak u Š120. Odemknou\zamknou se ti jen ty dveře kam dáš klíček. Ostatní musíš ručně. Pokud zastrčením klíče odemkneš\zamkneš všechny dveře tak máš centrál, ale ne dálkáč. Pokud máš centrál a vokna v elektrice, tak při podržení klíčku v poloze odemčení okna v elektrice sjedou-otevřou, v poloze zamčeno se zavřou Takže si ujasni co máš a přečti si návod k obsluze. 2) ptej se gde máš. Jinak sis beztak palubní PC přepnul do dlouhodobý spotřeby, bo krátkodobá se po 2 hoďkách nečinnosti vynuluje. Takže si přečti si návod k obsluze 3) je tu na to celý téma co zasraný nádobce a čidle šlemem. Takže si to tam pročti a najdeš odpověď co stim.
    1 bod
  7. OK, to chápu. Je třeba se s tím naučit pracovat, pak se člověku zautomatizuje, kdy má do tempomatu zasáhnout, aby nedělal zbytečný paniky, který popisuješ. Pak je ježdění s ním těžká pohoda, kdy se dá jet stovky km bez šlápnutí na pedály.
    1 bod
  8. Priznám sa, že som z cenovej politky ŠA rozčarovaný. Nejdem spomínať na časy, keď kombík Fabie II v plnej výbave Elegance stál 292 000, Octavie III 509 000 (za toľko som ich kupoval, i keď až po cenových úpravách autosalónov). Ale dať dnes za lepšie vybavenú Fabiu skoro 600, za Octaviu 900 je pre mňa strašný úlet, i keby stiahli v oboch prípadoch i 100 tisíc. Nie, Dacie kupovať nebudem, ale asi ani Škodu nabudúce (čaká nás náhrada Fabky za rok, ďalšiu už za tie prachy nechceme)...
    1 bod
  9. Aktualizace systému jsou (alespoň v mé objednané konfiguaci) na 10 let zdarma, bez nějakého servisního balíčku.
    1 bod
  10. Škoda láme rekordy na O4 zejmény díky tomu, že se kupují do flotil, tedy jako firemní na IČO, v horším případě na operativní leasing. Ne každý řidič je zároveň vlastníkem.
    1 bod
  11. Takže water cooling, nice (y) Takže musí běžet i pumpa (která třeba běží během dochlazování turba po vypnutí motoru...) Jen jestli to není trošičku overkill u auta (snad to platí v tomto tématu), které je mHEV a nic jiného, jen má naprosto zbytečnou zásuvku, se kterou se pak tváří jako PHEV.
    1 bod
  12. U Toyoty HSD byl téměř bezhlučný ventilátor ještě nad bateriemi v interiéru pod LZ sedákem, ale plastovou mřížku by si viděl hned.
    1 bod
  13. No právě při nabíjení jede ventilátor ve předu v masce. Zkoumal jsem odkud to hučí, ležel jsem pod autem a bylo to zepředu. Asi to bude hlavní ventilátor, jiný tam nebude. Za baterkama vzadu je nádrž.
    1 bod
  14. Co na to říká @Rapid1.0 ??😉
    1 bod
  15. Asi jen Indie https://www.auto.cz/skoda-jeste-letos-predstavi-novy-sedan-udajne-by-se-mohl-jmenovat-slavia-140630?utm_source=facebook&utm_medium=dave&fbclid=IwAR0U6GZnMY5l1oYvoH6kJT4Apjk4FVYdPGxEprv1yNiDYcFLHofS-gkP1x8
    1 bod
  16. Ľudia si veľmi rýchlo nájdu náhradu miesto spomenutých áut a jednoducho opustia škodu. Alebo je to len tah aby sa zvýšil predaj áut
    1 bod
  17. Konečně pořádný elektromotor VID-20210830-WA0000.mp4
    1 bod
  18. @Gater Dříve nikdy nebyl problém otáčet otočný knoflík na světla sem tam, vytahovat ho kvůli mlhovkám apod., ale teď je problém kouknout na to stejné místo, zda svítí symbol potkávacích světel? Zas to s tou kritikou tak nápadně nepřeháněj.
    1 bod
  19. Já mám tělo z masa a kostí, nesedím v prkené poloze za volanem jak robot s rukama pevně spojenýma se sloupkem řízení. Nevím, zda jsi někdy v OIV aspoň seděl, když si odvažuješ tvdit, že bys to ukroutil. Veř mi, že ani prd. Ten volant je stejně tvrdý jako s vypnutým klíčkem na místě. Dle mojí zkušenosti byl možná ještě tvrdší, vpodstatě s tím nad 100 kmh nešlo skoro vůbec otáčet. Nevím, co se tam rozbilo, nemuselo se to uplně vypnout, třeba se to zablokovalo (servo jelo, ventil nesep...netuším). Nemám problém se věnovat řízení, nahoře to i píšu, že se řízení věnovat chci. Jenže někdo v ŠA si myslí, že jsme všichni nerdi a když má dotykový display mobil, kávovar, lednice, tak to musí mít i auto. Kolik lidí zaměstnávají a kolik lidí jim řeklo, že to je ergonomický nesmysl ? Jak se mám trefit jedním prstem za jízdy na tablet 10x20cm a "zmáčknout" konkrétní tlačítko, když to nemohu nahmatat (prsty nemají zpětnou vazbu) ? Jinak, než tupým zíráním na středový panel to nejde. Jeden příklad: má to full led, ale na automatické nastavení sklonu už nebyl rozpočet.....ok, tak jakpak si teď seřídíme sklon světel, když to nemá kolečko pod volantem? Vlez do menu a 6x někdě klikni, než se proklikáš. Fajn, mám to dělat před jízdou. Nastartuji a někdy i minuty čekám, než mě panel pustí vůbec něco dělat, možná i 1x musím vylézt a zamknout, potom projít další a další položky v seznamu předletového plánu, například se podívat na počasí a zjistit, jestli mi bude zima nebo teplo a pokusit se nastavit klimu předem, pokud tam zrovna mám volbu pro nastavení teploty, protože ta někdy zmizí i s ukazatelem času. ......že jdem všichni na porážku nám nevadí, hlavně že nás vedou že ? Na obhajobu ŠA chce většinu asistentů unie. Vůbec se Britům nedivím, že jsou venku. To je ale už jiné pohádka.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...