Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/03/21 ve všech sekcích
-
1 bod
-
mám S3 L&K combi 2016, mám zálohu všech jednotek kdybys potřeboval, dej SZ s číslem jednotky kterou potřebuješ1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Muzes si udelat samotest na miste, nebo pojime v aute, kodiaq je velky 😁1 bod
-
Objednával jsem koncem února, koncem října mi dealer volal, že už ho tam mají. Motor 2.0 TDI 4x4, DSG, barva Red Velvet.1 bod
-
Měl jsem alu ráfky Dezent a po třech zimách byly načaté, jako místy opar. Teď používám origo Škoda na dvou autech a bez známek poškození, jen možná trochu olezlé středové krytky, jako ten rádoby chrom, ale to mám u auta po třech zimách, u druhého auta po jedné zimně vůbec nic.1 bod
-
Z návodu: "Kamera je vybavena ostřikovačem. Ostříknutí se provádí automaticky společně s ostříknutím zadního skla."1 bod
-
Já tomu nerozumím: Automobilka Škoda Auto vyrobila před covidem, asi 1,2 milionů aut ročně. Podle stejného zdroje vyrobí tento rok o zhruba 250 tisíc aut méně. To odpovídá tedy zhruba o 20% nižší produkci. Předpokládám, že výroba tak nějak jede, tedy zpoždění 20%. Pokud někdo dříve čekal na nové auto řekněme 4 měsíce, tak bych teď očekával čekací dobu měsíců 5. A budu velkorysý – řeknu 6. Víc ne. Nebo mohu připustit, že se prostě nevyrábí některé modely. Ti, kdo si ho objednají, budou čekat o dost déle. Třeba ten rok. Ale ti ostatní by neměli čekat o nic déle. Přesto na všechny modely čekáte rok. To je první věc, kterou nechápu. Všude po republice vidíte plné odstavné plochy nehotových škodovek. Ale pak se, opět ze stejného zdroje (a potvrdil to i předseda škodováckých odborů Jaroslav Povšík v nedělním rozhovoru na Radiožurnálu) dozvíte, že na těch plochách je odstaveno celkem asi 50 000 aut. To je ale 14denní výroba automobilky! Proč tedy zdržení dodávek nikoliv půl měsíce, ale rok? No a pak se v jiném článku dočtete, že při vší té bídě, nedostatku, odstávkách, nuceném zastavení výroby, plných ploch nedodělaných aut, firma Škoda Auto za letošek zdvojnásobila zisk.1 bod
-
ve slunečném počasí pokud zrovna nemáš černou uvidíš dříve auto než zadní světla - ty moc přes den neuvidíš že svítí. Co mne ovšem víc děsí u OIV - bohužel mám pocit, že škodovka, která si zakládala v éře samostatnosti na bezpečnosti teď hodně polevila - jsou brzdová světla. Pro mne jsou na dnešní poměry velkých LED ploch extrémně malá. Tenký krátký zalomený pásek lehce neviditelný... Z toho mám obavu.1 bod
-
Mala ochutnavka retrofitu Multifunkcni volant....viz foto Pokusim se sepsat vse potrebne k montazi....velke diky@danikd1 bod
-
Take jsem v soku ze suto za 800tis nema slot na SD kartu. To je dileny. Nekdo pise ze je Spotify. Tzn reklamy a nebo platit a pak platit za data. Nechapu. Na SD kartu si dam svoji hudbu prevedenou na mp3 z legalne koupenych CD. To je hrozna doba . Nejraci bych jim tu OCT 4 vratil!1 bod
-
Ahoj všem podruhé. Tak jsem se konečně dokopal k tomu abych zveřejnil přestavbu mojí R5ky na Face s Bi-LED. Začnu tím že se momentálně nacházím ve stádiu rozpracovanosti a i přesto že mám vše na autě tak funkce zatím není plnohodnotná: 1) ANO světla se dají s původní BCM rozsvítit, včetně LED pro denní svícení (nikoliv samotné denní svícení LED) 2) Dálkové se dají ovládat bez jakéhokoli kodování, respektive stačí pouze přitomná jednotka AFS s příslušným kodováním. Gateway ji uvidí na CAN sběrnici a veškerá komunikace proběhne víceméně automaticky. 3) Stále ležím v adaptacích a hledám jak vše zprovoznit ale bohužel není zatím jedniný způsob jak rozsvítit rohové LED světlo 4) V případě že si to člověk rozhodne a oželí rohové LED světlo (není to můj případ) teoreticky není potřeba měnit BCM / Gateway vše se dá učesat na stávající Teď k montáži: Všechno sedí krásně až na několik detailů jako: 1) podběhy jsou tvarově jiné původní jsem chtěl upravit bohužel nesedí na díry (lepší koupit nové) 2) pokud je na autě Front Assist / ACC je pro FL i jiná výztuha (bohužel ACC mě čumí do mřížky - naštěstí to nevadí i přesto funguje :-D ) 3) prodloužení předního nárazníku má jiný tvar (ten černý plast mezi nárazníkem a chladičovou stěnou) 4) přední spodní mřížka má pro motorizace po FL méně otvorů, proto jsem to neriskoval a další si vyřezal za pomocí žiletkového nože (trochu pakárna) 5) absorbér předního nárazníku (polystyren na výztuze) Jinak jsem spokojený i bez funkčních CAN se dá s autem jezdit, ikdyž omezeně (bez dálkových a světelné houkačky), teď mě zbývá dodělat snímač zatížení Z nápravy, chci to udělat společně s přezutím na zimní. Jeden technický poznatek, pokud je snímač připojený a jednotka s ním počítá tak při přidání plynu automaticky stahuje světla na motorech níž ( asi obrana proti oslnění ) počítá se tu asi s tím že při akceleraci dojde k zvednutí přídě vozu. Jinak jsem neodolal a protože jsem "fanda" do 3D tisku vymodeloval jsem si i logo na masku 🙃 třeba budu někoho inspirovat. Vybarvené je ručně a potom přestříkané 2K lakem.1 bod
-
@headerTDI musim podciarknut a podtrhnut...budem sa opakovat,ale preco kazit ten esteticky vizual spolu s tak dokonalou a cistou liniou liftbacku zbytocnostou akou pre mna predstavuje zadny stietac spolu s antenou.Viem,ze mnohi si ho zhadzuju a zaslepia,len neviem ci s tym potom nemaju problem technici na stk kedze je sucastou vybavy.A preto som vdacny,ze ho spolu s antenou nemam od vyroby.1 bod