Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/05/21 ve všech sekcích

  1. Tak za toto by som nedal do ohňa ani cigánovu ruku... Mne škodovácka batéria vydržala ani nie pol roka... Vedúci preda ja na to len že nech si kúpim v elektre dáku poriadnu, lebo oni majú len čínske shity... Tak som kúpil Duracell a fachčí to 2 roky bez problému...
    2 body
  2. Tak asi jenom 147kw má hliníkový blok
    1 bod
  3. V CZ sa celne skla poistuju zvlast vramci havarijka. Havarijka maju obycajne viacero "paketov", ktore si mozes alebo nemusis zahrnut do poistenia.
    1 bod
  4. Tak nové mapy verze 1810 ke stažení, plně funkční. ODKAZ ZDE
    1 bod
  5. Šutrák: S tou výměnou převodovky to byl spíš jen takový povzdech :-( Štve mě, že k vůli slavné unii, a jejím nesmyslným výmyslům odtržených od reality, jsou automobilky nuceny pro úsporu každého gramu CO2, navrhovat řešení, které jdou proti řidičské praxi, příjemnému pocitu z jízdy a v konečném důsledku i proti naší planetě. Na co mi je, když u auta primárně určeného do městského provozu můžu jet na vytočenou trojku 140 km/h!!!, když v každodenním provozu musím při snížení rychlosti pod 40 km/h (což se v městském provozu děje celkem běžně), v mírném kopci, podřazovat z trojky na dvojku, protože nechci trápit motor po 2 tis. otáček, kde se evidentně (vzhledem k větším vibracím a dunění) necítí dobře. Odpověď ekohujerů zní jasně, dlouhým stálým převodem ušetřím v laboratorních podmínkách v průměru 2 dc/100 km proti převodovce s kratším převodem. To, že to v běžné praxi neplatí, ba naopak, neb nuceným podřazením v městském provozu se výrazně zvýší aktuální spotřeba, to už nikoho z těchto chytrolínu nezajímá. Hlavně, že na papíře šetří naši planetu... Ale zpět k tématu. Pokud, nemáš větší problém se sníženým komfortem se 17" po Praze, jsou pro mě, a naše Valašské kopečky, na léto jasnou volbou 16". Po zhlédnutí foto aut s vybranými alu se mi, ale hlavně mé manželce, které bude dělat CITOGO společníka do práce, začínají nejvíce zamlouvat SERPENSy.
    1 bod
  6. Ahoj. Posielam par foto mojho Superbu v khaki green farbe. Som s vyberom farby spokojny aj ked som tu farbu pred objednavanim nikdy nevidel.
    1 bod
  7. Pozor, je potřeba rozlišovat, zdali se jedná o MIB 2 anebo o MIB 3 - zde předpokldám, že e1. hovoří o novém autě, takže v jeho případě se bude jednat o MIB 3. MIB2 potřeboval pro některé funkce aktivní "externí" připojení k internetu - externí SIM kartu, připojení k hotspotu anebo sdílení internetu z mobilu přes rSAP. Toto připojení používal např. pro on-line dopravní informace, on-line aktualizaci map. Přes vestavenou eSIM běžela jen data pro zobrazení stavu auta ve Škoda Connect MIB 3 využívá vestavěnou eSIM i pro dopravní informace a aktualizaci map. Externí připojení k internetu je potřeba jen pro on-line rádia a přístup např. ke google kalendáři v menu. Už zde ale bohužel není možnost využívat např rSAP, jednotka nemá ani slot pro externí SIM kartu, takže jedinou možností je zakoupit datový balíček od Škodovky (poměrně drahý), anebo připojit infotainment k externímu hotspotu (vytvořenému např. mobilem).
    1 bod
  8. Nechci nikoho urazit, ale tyhle úpravy "výfukových koncovek" jsem nikdy nepochopil. Jsou lidi, které auto zajímají jen povrchně (přemisťovadlo) a tak si toho na autě ani nevšimnou, a naopak, lidi, kteří se o auta zajímají a ty hned poznají, že je to jen atrapa, která v 99% ani nevypadá hezky.
    1 bod
  9. Když jsem to v provozu sledoval, došel jsem k názoru, že může nastat vcelku dost situací, kdy boční absence znamení o změně směru jízdy může být vcelku dost velký problém a když se na to podívám jako motorkář, např. při předjíždění, kterému vjede do cesty vlevo odbočující vozidlo. Všichni dobře známé českou specialitu, dávat blinkr až ve chvíli, kdy točím volantem. A těch situací by se dalo najít nespočet. Ne nadarmo bylo kdysi vymyšleno, že mají mít vozidla boční blinkry, pro zajímavost zde podmínky umístění atp:
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...