Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/10/21 ve všech sekcích

  1. Foto v odkazu😄 https://magazin.aktualne.cz/kuriozity/polsti-silnicari-sekali-travu-pod-vrstvou-snehu-zpozdili-se/r~9be5182c598e11ecb91a0cc47ab5f122/
    2 body
  2. Odspodu na tom kryte madla je taký akože výrez, dole pri tom látkovom tapadírungu. Tak odtiaľ pomaly ťahať smerom k sebe, a potom už pomaly hore aj vrchnú časť krytu madla. Je nacvaknuté do takých drážok v madle PVC a kryt má výstupky s nacvaknutými plieškami. Ide to na prvý raz dosť ťažko, ale ide. Kryt je dosť pružný, nedolámeš ho. Len pomaly a opatrne.
    2 body
  3. Já jsem dnes byl v ŠA konfigurovat Style Exklusive, v té samé výbavě co mám Style plus. Spíše v podobné. Je tam nějaká výbava navíc. Balíčky jsou obsáhlejší, někdy jsou tam věci které bych nechtěl. Myslím že je škoda, že se nedá více vybírat dle svého. Cena 950 000,- po slevě ze zaměstnání 811 000.....za stávající Karču hrubý odhad protiúčtem cca 600 000.....No bylo by to hezké, ale žena asi chtít nebude! :-)
    2 body
  4. Jj souhlasím s tebou. Prostě Karoq se stává tržním hitem Škody a už nebude úplně pro každého, čili býval dostupnější pro více zákazníků.
    1 bod
  5. je to marný, je to marný :-(
    1 bod
  6. Ahoj, máš tam zařazené D, nebo S? Při zařazené D spadnou otáčky při sešlápnuté brzdě na křižovatce na "volnoběh", ale při zařazené S jsou otáčky výše a máš pocit, že se s tebou chce trochu přetahovat. Je tak asi nastavené, aby při rozjezdu nenastalo zdržení, než se vybaví spojky a rozjelo se to razantněji.
    1 bod
  7. Já osobně jsem si třeba koupil OBDEleven i s PRO licencí a za mě je to super v tom, že nepotřebuji sebou tahat počítač, stačí mi jen mobil a ten dongle si nechávám v autě. Když náhodou jedu a objeví se mi nějaká chyba, nebo chci sledovat nějaké měřené hodnoty za jízdy, tak to jen zapojím, připojím k mobilu a hned vidím. Nemusím tahat počítač, zapojovat nějaký kabel. Mám teda i VCDS, ale to už prakticky nepoužívám. Za mě to OBDEleven je super, když takhle uživatel bude chtít jen něco občas změnit a nechce se v tom raději sám hrabat a použít ty One-Click apps. Samozřejmě to není bezchybné ani přes ně.
    1 bod
  8. @DavesMan pokud chceš "sem tam něco poklikat" v adaptacích či dlouhém kódování a tím si něco zpřístupnit, tak VCDS. Pokud chceš dělat složitější "hlubší" zásahy, kdy je potřeba VCP, tak tam je otázka jestli se tím budeš živit, dělat to častěji atd.. VCP určitě není pro každého, stojí to dost peněz a nevidím moc smysl, proč by sis ho pouze pro svůj účel kupoval 🚀
    1 bod
  9. Dva články k cenám Karoqa : ono asi opravdu záleží na úhlu pohledu, pro někoho kdo chtěl co nejlevnější variantu je to dnes asi o ničem https://www.autoforum.cz/predstaveni/skoda-pro-rok-2022-znovu-zdrazila-karoq-ted-v-zakladu-stoji-tolik-co-drive-v-plne-palbe/ pro toho kdo si k výbavovému stupni něco přidal se to až tak moc v některých případech nezmění https://www.autorevue.cz/takto-vypada-nejlevnejsi-nova-skoda-karoq-nestoji-zrovna-malo-ale-vybavu-ma-slusnou
    1 bod
  10. @epo @brrrrm měl určitě na mysli ten káblík (konektor) který máš na mínus polu baterie, kde vypnutím trvale odstavíš start/stop a vypneš i rekuperaci. V poslední době čím dál častější praktika mnoha uživatelů :-)
    1 bod
  11. Rád bych tomu věřil, že to tak bude podle článku v odkazu Karla Bůny. Ovšem EU jedná jinak, pokud to nejde přímo, tak to tzv. nechává vyhnít, nebo jde na to oklikou, nakonec každý občan, co se o jejich politiku a podmínky jejího prosazování zajímá a sleduje to v dlouhodobém horizontu, si dokáže podobné příklady vybavit, popř. dohledat. No a taky já osobně nevím o žádném přiznání pochybení, nebo porážky od této, nebo jí podobné instituce někdy v minulosti. Pokud tedy někdy vůbec dojde k tomu, že elektromobilia bude jednou provždy jen jedna z alternativ, tak nějaké to pochybení, nebo špatné směřování ze strany EU vyšumí, jak pára nad hrncem. Spíše čekám nyní ze strany EU opak, tedy přiložení pod kotlem a další argumentace proč jen a jen elektromobilita a následná čistota životního prostředí, i když osobně si přeji, aby zvítězil realistický a racionální přístup a né jen politikum a vidina zisku určitých skupin lidí, kteří se schovávají za pláštík ekologických zítřků. Ale jsem rád, že se někdo vůbec odvážil vzít rozum do hrsti a jde s kůží na trh, i když samozřejmě jde taktéž o jeho peníze.
    1 bod
  12. Hledal jsem, ale marně. Tak jsem se pustil do vlastní výroby a zbývá už jen nastříkat.
    1 bod
  13. treba k razeni? nevim,to byla prvni vec co jsem chtel udelat po koupi auta,obcas si clovek chce radit trochu jinak,nebo preradit dopredu atp. treba ty to zrovna nepotrebujes,ja mam i upravu dsg na vyssi otacky a tak obcas si treba odrazuju na vyssi kvalt podle povahy terenu,samo to muzes delat pakou ale toto je daleko lepsi reseni
    1 bod
  14. Srandista. Ma Superba tak napise, ze to je podvozok ako v S-Class. A pritom je v tom hluk ako v Octavii. Urcite by VW nedovolil, aby nejaka Skodovka bola lepsia... V Golfe je mensi hluk ako v Superbe.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...