Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/18/22 ve všech sekcích

  1. Je zbytecny polemizovat. Ve Scale jsem mel ACC v kombinaci s manualni prevodovkou a i tam byl super. Kdyz ma auto DSG, je to bez debat.
    2 body
  2. Strany se delaji po smeru jizdy... nekalibruje leva strana... udelej diag a uvidis co napise...
    1 bod
  3. Ti co si myslí ze 3válec není motor téch je dost.Ale za mě, mame tri auta 1,0tsi 85 a 81kw a nejsem ani ja ani druzi brzdou provozu. Jezdil jsem i 1,5 TSi a radeji nez za motor si spise priplatim za doplnky, což jsem vždy udělal.Bohužel dnes vime jak to s doplňky pokulháva..Ani mi neprijde ze bych auto pri nalozeni trapil.Dovolena s kolegou co jel s 1,5 a ja s litrem a nebylo poznat kdo v cem jede, jen to že ja měl menši spotřebu. Takze je to jen o tom kdo co chce.Doporucuji se projet v obou autech ,zjistit si i neco o servisu apod a pak se rozhodnout.To stejne jestli manual nebo DSG. Ja preferuji manual a mam klid.Je znamo že 7st.DSG jsou slabinou koncernu VW. A i já mam dost najeto na silných vozech ale dnešní třívalec bych nesrovnaval s wartasem. A jinak 81kw jezdi lip jak 85kw..
    1 bod
  4. Cez niekoho,kto ma servisnu diagnostiku spravit zakladne nastavenie svetiel....malo by to vyriesit,samo za predpokladu,ze si vymenu toho snimaca previedol spravne.
    1 bod
  5. Ved ale tebe nekalibruje prave ten pravy svetlomet/berie sa to z pohladu ked stojis pred autom....urcite to s tou vymenou suvis ma....bude tam chybna ta zakladna poloha
    1 bod
  6. ano pokial cestujes sam, pripadne rodina na kratke trasy. Tiez som to tak bral v minulosti... No my ked ideme ku svokrovcom (500km), tak sme nabaleni ako rumuni a mam deti (2mo / 3yo). Takze pre mna je cakanie na odtahovku v takomto stave najhorsia volba. Musim sa na to pozriet blizsie, vyhodit tu penu, kde je kompresor + odkladacie priecinky a poriesit rezervu + sadu na vymenu kolesa
    1 bod
  7. Ked odstranis nepotrebne subory tak to dostanes aj na 16GB karty. Aspon minula verzia takto vosla. Aktuálnu som este neskusal. Odstranis nepotrebné hlasove povely (nechas povedzme CZ a SK...sk sice nema povely ale su tam nejaké referencie k jazyku). A odstránis nepotrebné CFG súbory (cele zlozky Delphi, VW a Seat) a malo by sa to vojst.
    1 bod
  8. Preto som investoval do novej karty :)
    1 bod
  9. Ne. To těsnění co teče je v hlavním brzdovém válci.
    1 bod
  10. Nové mapy verze 2010 nahrané. Vše ok.
    1 bod
  11. Nevím, jaké máte zkušenosti vy, ale já pokud mám ovladač někde dole (stačí když visel s klíči u spínací skříňky) - jeho dosah rapidně poklesne, protože je zastíněn palubovkou, motorem, vímjáčím. Takže hodlám ovladač - resp jen vykuchanou elektroniku z něj umístit buď do kastlíku nahoře na palubce, případně někam nahoru k zrcátku a spínač použiju tento mechanický, bo nepotřebuje napájení.
    1 bod
  12. Jo jo.... Sto lidi sto chutí. Mi osobně vyhovuje (odemknutá verze z temných zákoutí internetu 😁). Co jsem po ní kdy chtěl, vše šlapalo....
    1 bod
  13. Za toto by som bral aj rodný list. Namiesto poriadnej žiarovky tam drbne do paraboly ledku. Mal si kúpiť auto s ledkami ale to je znova úchylka VW, že superb ledky vtedy nemal.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...