Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/30/22 ve všech sekcích

  1. A16B0DA2-7A7C-4647-B017-808EBA72D00C.MOV Ano pet se da taky pouzit problem nastal kdyz jsem potreboval rychle otocit volantem tak jsem malem utrhnul packy
    2 body
  2. Já taky se stěrači z výroby velké zklamání, pískaly a skákaly po sklě. Po měsíci jsem je vyhodil a koupil Aerotwiny od Bosche a maximální spokojenost.
    1 bod
  3. Jojo jízda centrem Prahy, snad už to nikdy nebudu muset absolvovat
    1 bod
  4. nepotřebuješ 100 procent na nastartování, ale potřebuješ aby baterie držela těch 80 procent dlouhodobě. Když to necháš auto přebíjet, tak se ta baterie akorát rychleji vymlátí a reálně ti to nějak nepomůže. Takhle se dostaneš k tomu, že to auto nabije na 100 procent, ale baterka ti odejde třeba za jeden rok.
    1 bod
  5. V současnosti bys Dlouhé stráně nepostavil - nikdy bys na to nedostal povolení. Dle mého názoru už u nás žádná hydro elektrárna podobného typu nevznikne. A o nějakých nových přehradách v nížinách mám také pochybnosti.
    1 bod
  6. to je jeste v pohode. Ja se takhle dostal za hodinu a pul na 22, protoze jsem stal v zime a nehlo se to pomalu =D
    1 bod
  7. Nebude to nic co by majitelé tohoto motoru neznali - popojíždění po městě :
    1 bod
  8. Kamion samozřejmě predjedes. Záleží na co jsi zvyklý teď. Je rozdíl jestli jsi jezdil do teď v 1.2htp nebo 2.0tdi. Za mě můžu říct, že kodiaq s 1,5 není žádná střela, ale jede... Limity toho motoru vzhledem k váze (ještě když ho náložís) jsou ale velmi blízko. 2.0tsi je úplně na pohodu motor s daleko větší vxkonovou rezervou a nebude mít omoc větší spotřebu... Pokud není problém příplatek za ten silnější motor, tak bych vůbec o ničem nepřemýšlel.
    1 bod
  9. Dam ti radu, kterou sice nechces slyset, ale treba ti pomuze. Jezdil jsem s H7 zarovkama hodne dlouho a nakoupil jsem za tu dobu Osram Night Breaker, Philips nejakej bilej a dalsich mrte zarovek. Nejbelejsi svetlo pri pohledu na reflektor mela zarovka z Autokelly, nejaka jebka za asi 80 korun s modrou bankou. Ta, ale svitila absolutne k nicemu. Ostatni svitili jako klasicky zluty zarovky za par korun, nektery subjektivne o malinko lepe. Zmena, kterou jsem cekal ve svitivosti a belosti svetla byla, ale vzdy zanedbatelna. Mj. na youtube je video s merenim ruznych premiovych a nepremiovych zarovek a vysledek je ten, kterej potvrzuju. Zadny zarovky nikdy nebudou bily a zadny premiovky nikdy nebudou stat za tu raketu, kterou stojej. Nesviti o tolik lepe proti obyc H7. Takze jestli neresis, ze cena 600-1000 Kc za sadu zarovek je hodne, tak si kup premiovky a bude ti to svitit o chloupek lepe. Nemusite me vy, co je mate presvedcovat o opaku, fakt jsem mel vsechny, fakt jezdim opravdu hodne a fakt jsem si nepotreboval obhajit, ze sem za zarovky dal treba 1500 za sadu, penize sem neresil. Jestli cenu resis, tak se na cely badani vyser a smir se s tim, ze porad budes svitit zlute. A jestli nejezdis v noci, kup si jebku s modrou bankou a budes mit bily svetlo na pohled, ale uvidis s nima hovno. (Mj. Ja ty modry mel v motorce). Efekt belosti mely ty jebky absolutne nejvetsi, blby je, ze furt mas H7 a kazdej to vi. Xenonu ani LED svetlum se NIKDY ani nepriblizis a to je fakt. Sorry, rikal jsem, ze tohle slyset nechces, ale treba sem ti ted usetril cas na to hledani a penize. Ver, ze rozumim tomu, proc to resis, ja to mel uplne stejne. Drz se a ahoj.
    1 bod
  10. co je "tlukot srdce startov. tlacitka", nějaký zvuk?
    1 bod
  11. Oživuji výstižné téma cvakání. Octavia kombi 1.9TDi /66Kw,2001,4x4 motor AGR. Problém je následující, závada žádná ani sporadická na panelu relé pod volantem je v pozici 10 relé(č.53) označované dle infa- relé palivového čerpadla -(jen pro motor 1.9 pd 74Kw 4x4),ten samozřejmě nemám .Toto relé mě otravuje strašným cvakáním a to jen když je auto zahřáté a navíc po zátěži(min 15km svižné jízdy) a jen při vyřazení na volnoběhu cca900ot/min).Za studena to neudělá a čím větší akcelerace motoru před vyřazením ,nebo zátěž(vozík) tím frekventovanější je projev onoho relé na ten volnoběh!Po mírném zvýšení otáček (1000ot/min) zvuk mizí a opět se vrací na volnoběh,mírně se ta hranice zvětšuje s delší jízdou(1100ot/min).Výměna relé nic neřeší,výměna žhavících svíček nafty a vody také nic.Nic jiného se neděje ale ten zvuk je příšerný a navíc se to v tom relé přehřívá(očazené kontakty a na dotek horké).Už jsem jej dnes i vyndal a auto startuje jede a vše funguje?!?!?! CO MÁ SKUTEČNĚ NASTAROSTI TOTO RELÉ?CO PŘEPÍNÁ ZA OKRUHY?
    1 bod
  12. 1, 5 je fakt len na jazdenie, na diaľnici a do kopca plače. Pri zaťažení to bude žrať a neobehnes kamion. I
    -1 bodů
  13. Ahoj, máte někdo zkušenosti s těmahle H15 na octavii 3 před facelift klasicky halogenovy lampy. Předem díky https://www.elancar.cz/osram-ledriving-hl-easy-h15-12v-16-5w-pgj23t-1-6000k-white-os-64176dwesy-2ks-6060682.html?gclid=CjwKCAiAqaWdBhAvEiwAGAQltje3tq8IKNRWaegiYUJ1evSzgwwqxPfotm_hhB8NyrMWgTTtOQAtsRoCm1QQAvD_BwE
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...