Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/03/23 ve všech sekcích

  1. Dnešná aktualizácia problému s búchaním zo zadnej časti auta ( mám liftback ) - po úpravách zámku zadného sedadla vpravo, výmene dorazov piatych dverí sa stále zozadu ozývalo poklepávanie, počutelné predovšetkým v nižších rýchlostiach pri prejazde aj malých nerovností, dnes mi v servise premazali dorazy a ukončili zákazku. Pri odchode samozrejme sa opäť ozval zadok auta. Tentokrát si prijímací technik zadol do kufra a zistil, že zvuk vychádza z dorazov no a nakoniec prišiel na to, že je opäť zvolávacia akcia na dorazy a po výmene za nový je vzadu opäť kľud. Po písmene B a C je teraz dodávaný typ D. Ak má niekto podobný problém, treba si ho pýtať v servise. Na fotke starý C-čkový doraz, ak si to chcete overiť, drží to jedna skrutka na piatych dverách a číslo dielu je na vnútornej strane.
    5 bodů
  2. Z těch co jsou spokojení, tak většinou nepíše nikdo, z těch co mají problém, tak vesměs píšou všichni. Nechci to bagatelizovat, samozřejmě u takového auta by se to dít nemělo, ale ten obrázek na sociálních sítích bude dost zkreslený.
    4 body
  3. 2 body
  4. Ano, o Tvém Aygu jsme už několikrát četli. Teď už zpátky k původnímu zadání tohohle tématu.
    1 bod
  5. @naschd presne ako ti napisal @brrrrm nie je vhodne pred EK ist na servisnu prehliadku, kde sa maze RJ, potom hodnotia zvlnenie napätia na skokovej sonde. Pokial nie je nic mazane, tak je tento udaj nehodnoteny. @milanxx Na kazdej STk maju metodicke usmernenie pre zvysene volnobezne otacky motora a vsetci technici by to mali vediet, pre istotu chodim s papierom usmernenia co je v prilohe. @Martab Mas volnobezne otacky motora v normale. Na STk je ideal ohriaty aj olej, vsetky spotrebyce vypnute a blbe ofuky na okna a nastavenie teploty na + 18 stupnov a hnes su otacky zvysene. Jedine vsetko vypnute a zohriate vtedy padnu uplne dole. Jedine, kde by mohol byt problem je nizka minusova teplota -10, tam ani ohriate to nejde na 670ot., ale drzi to okolo 900 otacok. asi by to musel byt dlhy vylet, aby to padlo.
    1 bod
  6. @naschd netuším, kde bol problém. Pri prvej emisnej ma vyhodili na parametri "Zvlnenie napätia na skokovej sonde". Pri opravnej počas merania hovorili, že zase neprejdem, ale nakoniec strojček vyhodnotil tento parameter ako vyhovujúci. Tohto roku som bol na druhej emisnej a bez problémov som prešiel. Parameter "Zvlnenie napätia na skokovej sonde" ani nemerali. Pravdepodobne to súvisí s nejakými readiness kódmi alebo neviem čím. Ževraj ak boli pred EK mazané nejaké chyby, že na EK potom merajú aj niečo navyše. Snažil som sa okolo toho naštudovať viac, ale nedoštudoval som to. Viac info v mojej téme.
    1 bod
  7. Dle vyjádření garančního technika v mém "domovském" autorizáku budou možná kryty v lednu. Ale zatím to nemají nijak potvrzené. Údajně by o tom měli být pak zákazníci informováni. (dotaz byl směřován k 2,0 TSI v S III, ale to je asi víceméně jedno - kryt je pro tyto motorizace snad stejný)
    1 bod
  8. Ty baterie jsou uplne totozne vsadim se ze sjedou ze stejne linky = budou i stejne kvalitni rozdil v kapacite bude dan jen jinym merenim u skodovky a u varty (napr pri jine teplote nebo pri jinem odberu) takze bych koupil proste tu ktera je levnejsi :-) to ze originalni baterie prezivaji ty neoriginalni je dano hlavne tim ze originalni baterie casto bejvaji lepsi vyrobci a drazsi rady baterii skodovka si spocitala ze se jim nevyplati menit baterii v zaruce (odtah auta, cena prace a cena dilu) takze montujou takovou baterii aby vydrzela idealne tech 100 000km / 5 let co se poskytuje normalni zaruka na auto PS: na svem aute (Golf VII 1.4tsi s deaktivovanym start-stopem) provadim experiment kdy jsem si misto AGM/EFB mensi baterie koupil (a nakodoval) "beznou" klasickou Exide Premium 12V 77Ah 760A EA770 a jsem zvedav jak dlouho vydrzi :-)
    1 bod
  9. Mám takovej poznatek z dnešní adaptace baterie přes OBDeleven. Sériové číslo baterie musí mít stejný počet číslic jako to defaultní s jedničkama. Když tam dáte počet menší, tak to neprojde skrz s chybovou hláškou o nedostatečné délce příkazu. Zároveň mě také zmátla technologie baterie, protože tam místo čistého AGM je varianta Binary AMG a Vlies (Fleece). Skrze procházení různá fóra jsem zjistil, že Vlies (Fleece) je koncernové označení pro standardní AGM baterie (označuje se tak i AGM baterie dodávaná od výroby do 2.0 tsi 206kw), kdežto Binary AGM je označení nějakých dvou (více) cívkových performance baterií. Dost jsem byl překvapen když jsem to sám rozklikl, ale třeba tato informace někomu pomůže.
    1 bod
  10. Mně se špatně začaly sjíždět gumy po výměně silentbloků ramen, opravář je tam dal obráceně. Ale už si nepamatuji, zda vnějšek nebo vnitřek, ale přišel jsem na to asi už po 2-3 měsících při přezouvání.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...