@naschd presne ako ti napisal @brrrrm nie je vhodne pred EK ist na servisnu prehliadku, kde sa maze RJ, potom hodnotia zvlnenie napätia na skokovej sonde. Pokial nie je nic mazane, tak je tento udaj nehodnoteny.
@milanxx Na kazdej STk maju metodicke usmernenie pre zvysene volnobezne otacky motora a vsetci technici by to mali vediet, pre istotu chodim s papierom usmernenia co je v prilohe.
@Martab Mas volnobezne otacky motora v normale. Na STk je ideal ohriaty aj olej, vsetky spotrebyce vypnute a blbe ofuky na okna a nastavenie teploty na + 18 stupnov a hnes su otacky zvysene. Jedine vsetko vypnute a zohriate vtedy padnu uplne dole.
Jedine, kde by mohol byt problem je nizka minusova teplota -10, tam ani ohriate to nejde na 670ot., ale drzi to okolo 900 otacok. asi by to musel byt dlhy vylet, aby to padlo.