Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/05/23 ve všech sekcích
-
Tak zrovna k Mirovi by sis tohle neměl dovolovat, ten by Tě strčil hravě do kapsy a hlavně by to dokázal opravit. Takže si ty blbé kecy nech pro sebe!4 body
-
Nechal jsem si postupně vyrobit na zkoušku několik prototypů gumových puků na zvedák pod zvedací body. Pro zadní zvedací bod v podobě misky anebo se středícím trnem, který zapadne do díry, která tam je. Pro přední pak pouze se středícím trnem o 2 mm větším než pro zadní. Nakonec jsem zjistil, že jsem to trochu překombinoval a ten pro přední se vleze pohodlně i do zadního, takže původní zadní s trnem není v konečném důsledku potřeba.. Nakonec jsem si ještě vyrobil jeden hladký z misky seříznutím rantlu a zarovnáním na pásové brusce. Pro ilustraci jsem přidal fotku zvedáku do kterého pasne spodní kónická část puku. Kdyby někdo některý z nich upotřebil pro svůj zvedák, tak myslím, že by nebyl problém pár kusů nechat vyrobit. Cenu si představuji 70,- Kč za kus.2 body
-
1 bod
-
Kdyby někdo chtěl nejnovější verze programu VCDS® 22.3.1 v češtině + VIS. Ve sz. se můžeme domluvit na 🤌🏼 😉 Co je nového ve VCDS® 22.3.1.? 🛠 26.4.2022 vyjela nová verze programu VCDS® 22.3.1 o Rozšířeny informace pro chybové kódy řídících jednotek ASAM/UDS. o Podpora nových řídících jednotek ASAM/UDS. o Vylepšení detekce vozidlové platformy.1 bod
-
Našel jsem odkaz, ve kterém je i parádní video, jak celou sestavu demontovat, kde chlap zjistil, že tuto závadu může způsobovat mazivo z kloubu páčky, které se dostalo na kontakty poloh stěračů a pravděpodobně způsobovalo zkrat a tedy spouštění i v poloze vypnuto. To se mi jeví velmi nadějně. https://www.briskoda.net/forums/topic/495151-windscreen-wipers-dont-turn-off-come-on-by-themselves/1 bod
-
Tak dnes jsem byl u motorpower. Musim rici, ze jsem velmi spokojen. 1 mereni po aktualizaci vsech jednotek serie 142KW a 399,8nm. Coz pry bylo moc pekne na serii. Po naladeni 164kw a 463nm. Plus jeste nejake procenta z nepresne namereneho ztratoveho vykonu u 4x4. Auto je zive i na D a sport je "raketa" Prevodovka konecne radi tak ze uz mne nestve :) jde to moc pekne za plynem nakodovano par funkci a perfektni pokec. Konecne neni auto tak zpomalene na vsechny moje podnety. Jizdu si ted uzivam nasobne vice. Muzu jedine doporucit.1 bod
-
máte pravdu je to velká, rychlá, nesmyslně násilná a úplně zbytečná transformace... Je před námi hodně naprosto zbytečné a extrémně drahé práce, která nepřinese žádný smysluplný výsledek. Lehké to nebude a dost možná zcela určitě to bude i chvíli velmi dlouho a velmi citelně bolet zejména ty nejméně majetné. Já tu ekonomickou a ekologickou nutnost jednat vidím, zejména pro naprosto zanedbatelný výsledek. Je to jak s tou náplastí. Buď ji můžeme strhávat pomalu a dlouho a nebo rychle. Nebo by úplně stačilo si dobrovolně a bez jakéhokoliv racionálního smyslu nepřivodit ono zranění, které by vyžadovalo náplast.1 bod
-
vdaka za info. len mam trosku chaos. najprv pises, ze nefunguje - a na konci pises ze vsetko funguje? ako to teda je?1 bod
-
Nové mapy https://www.briskoda.net/forums/topic/512841-columbus-map-updates-2023-2024-mib12-high/ https://www.briskoda.net/forums/topic/512842-amundsen-mib2-map-updates-2024/1 bod
-
Mezipodlahu jsem nakonec nevyráběl, ale koupil.. ne, že by to byl problém vyrobit, ale desku bych musel koupit celou a zbytek bych někde skladoval.. není kde.. a platil bych za něco, co výhledově dlouho nepoužiji, takže zakoupeno .. jen postřehy, ne úplně to je asi zde zmíněné.. Přemýšlel jsem o desce, že mi zmenší objem, když ji zrovna nebudu používat na spaní, obava lichá, deska se nechá dát o patro níž a rozdíl oproti původnímu kufru není (pouze o tl. desky = cca -2cm), a oka na chycení "nákladu" zůstavají dosažitelná... taky paráda, ale horní patro má výhodu, že se do kufru tak neohýbáte a i výrazně lépe dosáhnete až do zadních koutů kufru.. je to na běžné užívání prostě lepší.. s tou deskou nahoře.. pod desku se vejde v případě přespání roletka, což je jasná výhoda. Ochrana kufru = gum. koberce, tak tady jsem se unáhlil.. není potřeba pořizovat koberce 2 ks, tak jak to mám já.. nesnáším špinavý kufr, raději 100x vyklepu gumák, než luxovat kobereček a vybírat z něj nepořádek.. = mám dva koberečky jeden s vyšší hranou (ten mám už déle) na dně a druhý origoš, dokoupený nově na tu desku pro polohu horní (nevěděl jsem, že se nechá dát deska do polohy dolní).. hned mi došlo že to bylo zbytečný.. Pokud mezipodlaha není, je výborná gum vana s vyšším rantlem dole .. pokud mezipodlahu mám na občasné využití na třeba přespání (tak jako já).. tak desku taky nechám dole a na ní dám tu gum vanu.. a vše je ok, pokud chci přespávat tak vanu dám na podlahu spodní a koberečkovou mezipodlahu nahoru a hotovo.. ani na origo gume se nenechá spát.. má rantlík cca 1-2cm a je to prostě hrana a to je dost.. = stačí jedna. Jinak ta orig guma.. boha jeho, kdo to vyrábí? má snad 10kg a strašně blbě se s ní manipuluje.. taky z ní nejde skoro nic setřít a jako prémie, pekelně smrdí gumou.. už týden (co ji mám) před každou jízdou musím větrat.. smrad, že by (ne)jeden pad!.. Závěr: mezipodlaha je pecka! doporučuji, gumák origo. nedoporučuji .. leda, že budete mít desku pouze a jen v horní poloze na převoz věcí.. pak nic jiného nezbude, neboť ta orig. má nízký rantl1 bod
-
1 bod
-
Mne piskaju brzdy hlavně ked prichadzam na parkovacie miesto a brzdim . inak za normalnej jazdi napriklad ked prichadzam na semafor a mam pootvorene okno som zatial nepočul1 bod
-
Brzdy mi také pískají, v podstatě skoro hned od nového auta. Dále i velmi korodují, celkově bych řekl, že to je odpad. Někde tady na foru jsem četl, že tyto nekvalitní komponenty montují stále, takže to ani neřeším, nebudu ztrácet čas s reklamací, kdy po dohadech i kdyby reklamaci uznali, tak mi tam namontují ty stejné šmejdy. Doporučil bych buď neřešit, nebo zkusit jiné kotouče a destičky než origo.1 bod
-
Fúha, tak toto vyzerý ako zaujímavý spoločník na moje 5-10km trasy - a na dlhších trasách by som konečne našiel uplatnenie na USB v lakťovej opierke. Poskúšaj pár týždňov a potom daj vedieť, či spokojnosť pretrváva. V marci majú ďalší shipping, možno by som sa tam pridal..1 bod
-
Né v pohodě. Je to tvé auto a peníze. Prostě chip se upravuje na konkretní parametry motoru a ty bez brzdy nezjistíš. Universální sof je to nejhorší co muže bejt. Když máš štěstí tak to nějak funguje,ale nedej bože ta 2há varianta. A vše pak podtrhuje věta-teď s tím chvilku jezdi ať si to sedne. Nebo Ti snad na parkovišti měřil jak ti po upravě fouká turbo,teplotu spalin atd?1 bod
-
Myslel jsem upravu od TVS Engineering. Sory,ale na parkovišti bych si fakt nenechal nic nalejt. Možná tak vodu na špinavé okno. Jak musí se to zajet? To je nesmysl první kategorie. Zlepší se to zajetím? Jako až doběhou ty 1 a 0 do řídící jednotky za těch 400km? Jestli tomu věříš tak Tě mi je líto. Nic ve zlím1 bod
-
Nevím proč by to na parkovišti nemělo jít. Každopádně s x-tuningem mám zatím dobré zkušenosti. Tím "zajetím" myslel, že DSG se učí (styl jízdy apod, tak jsem to pochopil) a stačí ji k tomu údajně 300km. Mám prý těch 300km projet dálnice, město, okresky. Klidně mě můžeš litovat, nemám ti to za zlé.-1 bodů
-
Beru to tak že jsi Slovák. Píši ,že jinak všechno fungujeme. Normálního člověka napadne,že nefunguje jen to třetí brzdové světlo-3 bodů