Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/06/23 ve všech sekcích

  1. Zase káča dolů 🙈🤓
    2 body
  2. Je taky ale třeba zdůraznit, že toto zahoření je charakteristické pro lithium-iontovou baterii, na druhou stranu čím dál tím více EV má dnes železo-fosfátové baterie (jsou levnější, je možné je nabíjet do 100%, nevýhodou je horší poměr objem\hmotnost\kapacita), které jsou chemicky mnohem stabilnější a k zahoření u nich je třeba mnohem extrémnějších podmínek. Používají je například standard range varianty od Tesly, Toyoty, MG a dalších. Navíc, nevím kdo všechno to má, ale třeba Renaultí BEV mají v baterii speciální otvor, který se při požáru roztaví, otevře baterii a tím umožní její hašení a zaplavení (problém u hašení BEV je, že baterie je hermeticky uzavřena a když se chladí pouze obal, může požár vzniknout znovu -> proto ikdyž se BEV vytáhne z kádě, může znovu vzplanout, jelikož voda sice ochladila obal baterie, nikoli však samotné články v ní). Ohledně srovnání s telefony, ano dnes má každý u sebe potenciálně nebezpečné zařízení, někteří i několik. Ale ještě jsem neslyšel, že by někdo řekl “děkuji, ale raději pevnou linku, je to bezpečnější”… A to mobil nemá nic jako je aktivní termomanagement baterie nebo cokoli podobného.
    1 bod
  3. Od jednoho uživate se Scalou. Řekli mu svíčky raději dříve, kvůli karbonu. Stav km na faktuře nahoře.
    1 bod
  4. Inak Superb III kombík sa dal objednať s dvojitým dnom, tak to pôjde určite dokúpiť a dorobiť, otázka je či to stojí za to. Na tvojom mieste by som to neriešil, prípadne by som išiel do tej väčšej rezervy. Kvôli rezerve ktorú v ideálnom prípade nikdy nepoužiješ, prísť na stálo o nemalý objem kufra by mi vadilo viac ako 125 mm párok alebo 205-a rezerva. Ale každý máme iné priority. :)
    1 bod
  5. Nechal jsem si postupně vyrobit na zkoušku několik prototypů gumových puků na zvedák pod zvedací body. Pro zadní zvedací bod v podobě misky anebo se středícím trnem, který zapadne do díry, která tam je. Pro přední pak pouze se středícím trnem o 2 mm větším než pro zadní. Nakonec jsem zjistil, že jsem to trochu překombinoval a ten pro přední se vleze pohodlně i do zadního, takže původní zadní s trnem není v konečném důsledku potřeba.. Nakonec jsem si ještě vyrobil jeden hladký z misky seříznutím rantlu a zarovnáním na pásové brusce. Pro ilustraci jsem přidal fotku zvedáku do kterého pasne spodní kónická část puku. Kdyby někdo některý z nich upotřebil pro svůj zvedák, tak myslím, že by nebyl problém pár kusů nechat vyrobit. Cenu si představuji 70,- Kč za kus.
    1 bod
  6. Tak 1.3. objednána Fabie v základu s tažným a 11.5. si jdu pro ní :)
    1 bod
  7. Nové mapy https://www.briskoda.net/forums/topic/512841-columbus-map-updates-2023-2024-mib12-high/ https://www.briskoda.net/forums/topic/512842-amundsen-mib2-map-updates-2024/
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...