Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/07/23 ve všech sekcích

  1. ty máš v aute vyrobenom v 2023 SW 1756 ???
    1 bod
  2. Dodržuj pravidla fóra - zanech invektiv, taktéž bezpostředně předcházející příspěvek se necituje! PS: Kecy se píše s ypsilon...
    1 bod
  3. Pozer Stáhnout a otestovat verzi Carista Pro 7.2 beta 2 je na fóru před...
    1 bod
  4. To je velmi pravděpodobné: 1) Nová auta se spalovacími motory velmi zdražila a to se musí projevit i v ceně ojetých aut. 2) Díky vysokým cenám nových aut klesly jejich prodeje a tak se snížila i nabídka ojetin. Nevím jaké máš požadavky na auto, ale současný ideál by mohl být Octavia III 2.0 TDI z roku 2017 (už rozšířená zadní náprava a LEDky), ale ještě před Euro6 d-Temp, tedy bez močoviny, což nastalo v roce 2018 (pokud nechceš kupovat za 10k vedení ke vstřikovači Ad Blue, které chutná kunám a které se prodává jen s tryskou). S nájezdem 100000 km je tak za 450 tisíc.
    1 bod
  5. Je taky ale třeba zdůraznit, že toto zahoření je charakteristické pro lithium-iontovou baterii, na druhou stranu čím dál tím více EV má dnes železo-fosfátové baterie (jsou levnější, je možné je nabíjet do 100%, nevýhodou je horší poměr objem\hmotnost\kapacita), které jsou chemicky mnohem stabilnější a k zahoření u nich je třeba mnohem extrémnějších podmínek. Používají je například standard range varianty od Tesly, Toyoty, MG a dalších. Navíc, nevím kdo všechno to má, ale třeba Renaultí BEV mají v baterii speciální otvor, který se při požáru roztaví, otevře baterii a tím umožní její hašení a zaplavení (problém u hašení BEV je, že baterie je hermeticky uzavřena a když se chladí pouze obal, může požár vzniknout znovu -> proto ikdyž se BEV vytáhne z kádě, může znovu vzplanout, jelikož voda sice ochladila obal baterie, nikoli však samotné články v ní). Ohledně srovnání s telefony, ano dnes má každý u sebe potenciálně nebezpečné zařízení, někteří i několik. Ale ještě jsem neslyšel, že by někdo řekl “děkuji, ale raději pevnou linku, je to bezpečnější”… A to mobil nemá nic jako je aktivní termomanagement baterie nebo cokoli podobného.
    1 bod
  6. Carista Pro v7.4 New in v7.4: - New app design - Enjoy the new look ! - Bug fixes Carista Pro v7.4.apk
    1 bod
  7. Vyhřívané sklo nainstalované a funkční, ale nedoporučuju. Prosinec 2022 - na pojišťovnu nahlášeno prasklé přední sklo. V autorizovaném ŠA servisu mi řekli, že zkusí dát vyhřívané, s teoretickým doplatkem do 5 tisíc, bez výměny ovládacího panelu climatronicu. Leden 2023 - první návštěva servisu. Na dálku se připojil chytrý pán ze Strakonic, nahrál nový software (prý z VW). Výsledek - v climatronicu se objevila ikonka na vyhřívání čelního skla, ale zmizela vazba mezi vyhříváním předních sedadel a vyhřívání volantu. Tudíž vyhřívání volantu se musí zapínat separátně v climatronicu. Únor 2023 - výměna skla. Bohužel v servisu chybělo jedno relé, takže jsem dostal auto s drátky v čelním skle, ale zatím nefunkčními. Březen 2023 - doplnění relé, zprovoznění vyhřívání skla a pokus na dálku opět spojit vyhřívání předních sedaček s volantem. Výsledek negativní, prý neexistuje varianta, která by to umožnila za přítomnosti vyhřívání čelního skla. Výsledek: náklady skoro dvojnásobné; ráno zapnu vyhřívání sedaček, zmáčknu climatronik, zapnu vyhřívání volantu a musím se zpátky vrátit z climatronicu, odmáčknu start stop a můžu vyjet. Otravné... Kdybych to věděl, vyhřívané čelní sklo nedávám.
    1 bod
  8. Ahoj, téma jsem tu nenašel SII rok 2015 najeto 158tis a všiml jsem si že mám mokrý (mokrý taperirunk) praskla hadička v gumové průchodce k ostříkovači, tak jsem ji propojil gumovou hadičkou co se používala k ostřikovačům u vozu felicie :-D navíc dva dráty prasklá izolace víc foto šlo mi o to jestli to někdo už řešil a jak to opravil ?? zaráží mě že u předchozícho modelu co jsem měl SII rok 2010 najeto 300tis žádný problém, asi stačí z výrobi aby byl svazek z hadičkou o 1cm delší a už se neukroutí a nepraskne díky lukáš
    1 bod
  9. Bohužel,i když dodržíš výrobcem daný rozměr ,třeba 16-17" obvod není stejný. Jinak Jirko souhlasím s tvou poslední větou-Tj. stále jsem já řidič a hlídám zda asistent dělá skutečně to co má a co já chci. Je rozdíl plést si tyto pomocníky s autopilotem. Jenže jak jsem psal a jak jsem toho docela často svědkem,páč se občas na náš servis vozí havárie a jezdí tam soudní znalec to zkoumat tak vím,že spousta lidí si to plete s úplnou automatikou a jejich výroky jsou opravdu k smíchu. Za mě by měl být pořád řidič-volant-pedály,nic víc.jo,Jinak v A6 mám pACC a......nahovno. Jak tu někdo vzpomínal klimatizaci-že při 30 st.začne topit.No bohužel,může se stát.I čidla podléhají chybám,destrukcím.Zrovna včera v OII si pán stěžovat,že z levého výdechu mu jde teplo.Prej-byl jsem na diagnostice a nic.Ptal jsem se ho,jestli mu dělali i měřené hodnoty a čuměl jak.... Samozřejmě mu ukazovalo -40 tak to topilo. Jinak malá ukázka nepřesnosti při pneumatikách uvedených v TP OIII
    1 bod
  10. Tiež mám elektriku na 5tých dverách. Žeby daň za pohodlné otváranie? ;-)
    1 bod
  11. Nechápu jaký blbý keci. Když někdo neumí číst a dělá chytrého
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...