Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/17/23 ve všech sekcích

  1. do wordu jsem doplnil emergency assist a přehrávání videa-filmů/youtube/prohlížeč internetu na rádiu..., zjistil jsem, že green score lze aktivovat jako další menu, ale nezobrazuje=zelené ,,čárky/sloupce,, jsou stále dole, takže zřejmě na nic, alarm auta (troubení a blikání) je funkční, zamknutí automobilu při nastartovaném motoru taktéž super funguje (jen se nesklopí zpětná zrcátka, což si ale myslím, že není špatně) Komplet scala kódování VCDS Zipro-Keras.docx
    2 body
  2. jenže podobné sekty maj působit někde na odlehlé farmě mimo civilizaci a ne ve vedení EU.
    1 bod
  3. ja mam tento, funguje uz niekolko rokov, EN verzia ma pravidelne aktualizacie, CZ trosku menej casto a s oneskorenim https://www.pc-autodiagnostika.cz/zbozi/vag-com-max2008
    1 bod
  4. Je to předvolební propaganda vládnoucí strany, tak těmto jejich nesmyslům zatím nevěřte 😀
    1 bod
  5. @Kvacinkapříspěvek přímo nad sebou se necituje, viz pravidla fóra.
    1 bod
  6. https://tydenikpolicie.cz/z-nove-octavie-prepravovane-nakladnim-vlakem-z-mlade-boleslavi-do-bohumina-nekdo-cestou-ukradl-kola/ To se tak těšíš, že už je konečně na cestě ...
    1 bod
  7. @stanmarJa mel v servisce 4 roky bez omezeni km ted ma auto 140tis cca takze to je cca 7 let a jedna vymena probehla v ramci servisu zaruky ted uz nema tak jsem si nechal vymenit komplet cele
    1 bod
  8. uprimne, ja pokial nevidim otackomer a aktualnu spotrebu, tak ani neviem ze motor meni rezimy (akusticky alebo pocitovo/vibracne). zistim to az z reakcie na plynovy pedal.
    1 bod
  9. Takhle vypada haldex cerpadlo kdyz se vymeni jenom olej jak je v servisnim planu
    1 bod
  10. Musíme leda umřít. A když už teda musíš dělat rozhodnutí, tak takové, které tě místo jiné katastrofy nedožene do druhé a to je to, oč tu běží. U tvého příměru s dálnicí by někteří nejraději nechali sjet auto do škarpy a vrátili by se pěšky domů. Tak se chovají dnešní alarmisté a Vy dva se silarmem to podporujete.
    1 bod
  11. Ani ne po pul roce odesla i ta oprava. Takze nezbyva nic jineho nez koupit za bura novou, starou tam ani omylem davat nebudu, kdyz budu rozebirat celou palubku po treti 🙂 Puvodni original tam byl 22 let a to je kujva hodne i kdyz by se na tom nemelo nic pokakat - ale na druhou stranu je to preci jenom elektromechanicky dil a to soupani potenciometru ma sve limity proste no ... (tak bych asi uplne netrvdil ze to kazdemu odejde po 5 letech) ==================================== Nazdar pánové a dámy. Problém s nefunkčním servomotrkem potkal i mě po 20 letech na mojí fábce 1.9TDI rv 2000 🙂 Problém v současné době je ten, že už nejsou žádné skladové zásoby ani originálu za 5000kč. Takže člověk musí imporvizovat či sehnat ještě nějakou z vrakáče polofunkční - bohužel. Jestli máte někdo novou tak jí okamžitě koupim. !!!!!!! Pár faktů : 1. U prvních kusů, kde je větší kryt servomotorku nelze provést výměnu bez demontáže přístrojovky 2. Demontáž přístrojovky není nic složitého (dílenská příručka opravdu postačí) - jakmile sundáte spodní kryty na obou stranách a střední obložení včetně tlačítek, vyduchu vzduchu včetně stredniho s blinkrem, volant, páčky pod volantem, pojistkovou skříň odšroubovat, tak je nutné ještě odmontovat 4 srouby airbagu spolujezdce, ktery drzi ze spodu k palubce - potom jde palubka krasne vysunout krasne a pohodlne - cela palubka drzi opravdu asi na cca 8 sroubech. Sundání přístrojovky cca 2-3 hodky (absolutne poprve jsem to delal). Namontovani přístrojovky cca 1 hod - protoze uz vite kam sahnout. 3. Vyndat servomotorek bez demontaze pristrojovky u prvnich typu nelze - tj. tam kde kryt=drzak serva je 2 komorovy (viz foto) - je to nemozne a nepokousejte se o tom a je to i nesmysl, vsechno si tam polamete a mozna i pretrhnete nejaky kabely a navic si u toho jeste zlomite krk a dostanete migrenu. Demontaz palubky neni opravdu nic hrozneho jenom to tak vypada. Na co pozor - odpojit minus baterky, než budete ruzne odpojovat konektory - jinak budete muset na VAG a reset zavad - pozor na ruzne druhy konektoru a jejich vytahavani - nic nelomte silou a rychle Co k tomu bude potrebovat - gola sadu (Velkou a malou) - M12 12tihran na volant - kratky sroubovak na vycvaknuti airbagu na volantu - sadu torxu na povolovani sroubku Jak sem to prozatimne opravil ja : - Zavada je v 99 procentech ve "vybehanymi" (spise odpruzenymi) sberaci odporu v potenciometru, tj. ten sberac je napruzeny a za cas kdyz se vyhreje, tak proste uz netlaci na stycnou plochu odkud se sbira odpor. Špína se tam v zadnym pripade nedostane, nejaky prostrikovani kontoxem je nesmysl. Udelal jsem to tak ze jsem vytahnul ten potak z krytu (viz foto). Dale jsem pomalinku odlomil horni plastovou krytku potenciometru, ale tak aby to jeste drzelo v osicce, viz foto. A jehlou jsem napruzil zadni packy toho sberace. Ola nameril jsem zase spravny plynuly rozsah zmeny odporu. Snad to nejakou dobu vydrzi.
    1 bod
  12. vypnutí signalizace při otevření dveří a běžícím motoru
    1 bod
  13. tak tohle zabralo :-) Control unit: 09 Central Electrics - Adaptation Zündungswarnung und Antrieb-Aktiv-Warnung: (Ignition warning and drive-active warning) Ausgabe MoLaWa_AAW: active -> Not active
    1 bod
  14. Travel Assist Tak zase jedna uzasna vychytavka, Travel Assist umi jet 10 minut bez otravne hlasky ,, prevezmete rizeni " i kdyz blbe drzite volant nebo vubec. A to i na jednotkach 2Q0 pouze upravou SW bez pouziti dalsiho HW... Za me pecka 👍👍👍 Diky moc Ferda 25 !!! travelAssist.mp4
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...