Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/31/23 ve všech sekcích

  1. Pokračování vývoje tlumení zavírání dveří u koncernu vyústilo v instalaci jakési krytky lemu výřezu zámku. Má to třeba Tiguan. Ve Škodovce jde normálně objednat díl 4M0 837 087 za cca 130 Kč za 4 ks. Instalace je snadná. Povolí se horní šroub, držící zámek, aby vznikla mezera cca 3mm. Pak úplně vyšroubovat dolní šroub. Zámek půjde vyklopit ve směru drážky pro třmen a těsnění pak půjde dobře nasadit. Do vzniklé mezery mezi zámkem a plechem dveří nasunout a usadit těsnění. Je třeba zasunout nejdřív oblou čelní část. Postupně zasouvat zbytek lemu těsnění za plech dveří. Pak následuje široká protilehlá část. A nakonec usadit část v ohybu vložky. Trochu je nutné pomoct si malým šroubováčkem a mít zámek pořád odtlačený mimo. Pak posouvat zámkem, až si vše sedne a těsnění nikde nevyleze. Vložit dolní šroub. Je třeba pomoct si šroubováčkem a trochu zámek silou natlačit zpět. Pozor ať šroub nenašroubujete přes závit! Následně přitáhnout ona šrouby. Protože zámek se posune směrem do dveří, je nutné pohnout u třmenem na karoserii směrem ven a uzavírání dveří znovu seřídit, aby vše sedělo a nikde nic nešponovalo nebo nedrhlo a dveře seděly vůči okolním plechům. Tahle položka nahrazuje plně ten původní doraz, tlumí dosednutí dveří do zámku úplně stejně. A je to elegantnější, čistší a designově lepší řešení pro všechny auta koncernu.
    2 body
  2. Takže krabičky bez nálepky nebo s nálepkou kde je cs307xxx jsou v1 bez podpory carplay, když tam je cs317xxx je to v2 s podporou carplay. Tedy moje stará byla cs317 teď na nové je aawireles-002
    1 bod
  3. Volně dostupný pod volantem vlevo
    1 bod
  4. proc rozvody ve 120k km? To vydrzi minimalne 250, spise az k 400k km s pravidelnym servisem
    1 bod
  5. Dodám jen, že čitění odvodňovacích kanálků je součástí velkého servisu po 60k km. Aspoň teda v ČR.
    1 bod
  6. 340Nm byl manuál a 360Nm DSG, aspoň to tak vypadá dle:
    1 bod
  7. Krytky protikusu zamkov na karoserii mam lepene, ale toto vyzera ako zaujimavy pokus aj za cenu odlepenia a nastavenia
    1 bod
  8. Tak oprava, něco jsem vezl a jel jsem s pootevřeným víkem kufru, a zvuk zezadu je opravdu hutnější.
    1 bod
  9. Po 3tkm jsem měnil za originál 0W20,po 8tkm Mobil Super 3000 Formula V 0W20 a teď při 18tkm RAVENOL VSE 0W20. Myslím, že při zkráceném intervalu je vlastně "jedno" jaký olej OW20 se specifikací W508.00 tam přijde.
    1 bod
  10. Tak možná to bude někoho zajímat a po výše popsaném výběru nakonec zvítězila Octavia. Čili objednána Škoda Octavia 2.0 TDI Style+ a něco málo k tomu. Pevně věřím, že dobrý výběr a brzké dodání, i když kdo ví... :D
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...