Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/08/23 ve všech sekcích

  1. Technické pozadí Manžeta tlumiče je příliš zasunutá v horním uložení a volně se neotáčí, případně je již poškozená. nebo Tlumicí doraz tlumiče (viz Obr.1-2 , pozice 1) může při kontaktu s krycím víkem tlumiče přední nápravy (pozice 2) způsobovat hluky a hluky se mohou vyskytovat také tehdy, když se tlumicí doraz při řízení otírá o pístnici tlumiče (pozice 3). Opatření Pro odstranění uvedených rušivých hluků je nutno prověřit zda se manžety v uložení volně otáčí a nekladou odpor či nejsou poškozené a trvale defomrované. Pokud i po prověření a případně správném usazení manžety tlumiče hluky přetrvávají je třeba aplikovat silikonový tuk dle níže uvedených pokynů. • Posuňte prachovou manžetu pružicí jednotky nahoru a stáhněte tlumicí doraz (pozice 1) dolů z vedení ložiska pružicí jednotky. • Naneste cca 2,5 gramu silikonového tuku G 000 405 A2 mezi tlumicí doraz a pístnici (pozice 3). Tuk rovnoměrně rozetřete otáčením a vertikálními pohyby. • Poté zatlačte tlumicí doraz opět nahoru do vedení ložiska pružicí jednotky. • Na kontaktní plochu (červená přerušovaná čára) mezi tlumicí doraz (pozice 1) a krycí víko tlumiče přední nápravy (pozice 2) naneste silikonový tuk G 000 405 A2 - na každou stranu cca 2,5 gramu.
    3 body
  2. trable ukončeny až nyní, tak se pokusím nějak popsat situaci. Ty situace, kdy auto zlobilo se opakovali pouze za deště. Ani diagnostika s online spojením s fabrikou nic nenapověděla. Byly preventivně vyměněny některé díly, bohužel zbytečně. Ale alespoň to napovídalo, kudy cesta nevede. Později začala zůstávat viset brzda. Po vyčištění a odvzdušnění pokračovalo. Vadné ABS - hliníková kostka. Vyměněno - závada zmizela. Znovu ale připomínám, že brzdil motor, proto to vždy trhlo řízením. Rád jsem se alespoň podělil o zkušenost. Třeba to v budoucnu někomu pomůže. S úctou a respektem se loučím a přeji všem hezčí léto.
    2 body
  3. Včera jsem přebral auto, které je vyrobené před 3 týdny a verze infotaimentu 1940.
    1 bod
  4. Pánové, tady není téma o konkurenci.
    1 bod
  5. na tom není nic neobvyklého, stačí se podívat do návodu, co všechno hlídá alarm
    1 bod
  6. Vcera som odpajal nosic na bicykle upevneny na taznom, no zabudol som odomknut auto. Takze hned pri odpojeni elektriky mi prisla tato hlaska (samozrejme alarm sa spustil tiez ). Za mna palec hore.
    1 bod
  7. Já myslím,že my ze Surim víme o autech více než 90% členy tohoto fóra,protože oba máme servis-no Suri asi dělá v servisu,já jej mám a autům se věnuji uz od 18 a je mi 52. Takže co si myslíme od takových odkapávačů co to nechají 15 minut odkapat a pak jim nevadí,že pokud má auto vložku z vrchu,tak že jim tam zůstane decka oleje....Nemá smysl se rozepisovat. Nedivte se,že někteří,kteří jsou opravdu znalí se nad některými výplody některých členů jen usmějí a raději ani nic nenapíšou a věřte,že pár lidí,kteří jsou opravdoví servisáci tady na to koukají a nestačí se divit.
    1 bod
  8. Teda to je doslova hysterie kvůli odsávání oleje... :-( . Podle DP se mění olej po 2 letech/30.000 km vypuštěním šroubem s výměnou filtru, tady není co řešit. Ale jakákoliv péče navíc je nadstandartní! Pokud olej, který má zvládnout 30t a dva roky vyměním už po 15t a jednom roku odsátím (především proto, že tím nedělám před panelákem bordel), tak i kdyby tam zbylo 1/2 litru starého, jako že nezůstane, pořád tam bude 90% zcela nového oleje bez roční vlhkosti, který půjde po dalších 15t pryč i s filtrem a motor bude nadšený. Záleží na vkusu každého soudruha, ale chce to především zapojit zdravý rozum. Co takhle jít zpátky k věci - odsáváte jen polyuretanovou hadičkou od odsávačky, nebo s nějakou kovovou koncovkou, aby se nekroutila nebo nějakou trubičkou? Kovovou do toho ohybu nenarvu. Díky za věcné reakce. PS První výměna u předchozího majitele proběhla ve 32 081 km, za to bych přerážel ruce...
    1 bod
  9. Když tak jsem udělal návod kdyby někdo nevěděl: https://www.youtube.com/watch?v=UnQpioA30NM
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...