Ahoj,
V první řadě díky za pomoc, je fajn, že i kolem takto starých vozů ještě stále někdo diskutuje a je ochoten pomoct 🙂
Já to ještě trochu zkomplikuji Udělal jsem si ještě před pořízením denních světel s mlhovkou malou přípravu v podobě instalace světelného senzoru se spínačem, který má automatický režim přepínání DRL a potkávacích světel.
Vyjma toho, že nechci zbytečně ve dne trápit halogeny, osvětlovat SPZ apod. to má tu výhodu, že tento spínač přidává i funkce jako coming / leaving home apod.
Jeden by řekl, že je to zbytečnost, ale mě hrozně baví do starého auta cpát "dnešní" moderní technologie A tak k palubní wi-fi a LCD rádiu s BT a internetem chci dodělat ještě ta automatická světla.
Samozřejmě automatické spínání světel funguje správně pouze, když je spínač denního svícení vypnutý, protože jinak by šla od spínače do světel další fáze "navíc" a potkávačky by svítily i v poloze "0" spolu s DRL, což je nežádoucí.
Trošku jsem doufal, že to funguje tak, že DRL svítí, když není napětí na parkovačce a zhasne, když je parkovačka pod proudem. A z toho co jsi psal spíše vyplývá, že to funguje obráceně a DRL sepnou když se na žlutém vodiči (na DRL pinu ve spínači) objeví plus. Toho se trochu bojím, protože na základě mého researche na toto téma některé tyto spínače dělají, že při přepnutí na parkovačky mají plus jak na parkovačkách, tak na DRL, což je ve většině zemí OK, ale u nás je právní úprava přinejmenším nejednoznačná. Budu tudíž asi muset vymyslet nějaký "workaround", jak toto vyřešit.