Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/25/23 ve všech sekcích

  1. 2 body
  2. Mi řekli v podstatě to samé. Můj infotainment to podporuje, ale kódy nejde přidat, odmítá je. Řešili to se Škodovkou, ti se na dálku připojili k autu, ale nevěděli si také rady. Předali to VW, který vyvíjí software a ti přišli na to, že mám nainstalovanou "moc novou verzi", do které nelze z nějakého nesděleného důvodu přidat kódy pro rozšíření výbavy. Nainstalovat straší verzi nejde. Koncem září bude aktualizace pro infotainment, která už to umožní.
    1 bod
  3. @NemesiSK 😄 😄 Záhada vyřešena.
    1 bod
  4. Expert Vaculík si nepřečetl návod a aerokryty misto zaháknutí háčkem z příslušenství u středu kola srážel palicí :-).
    1 bod
  5. Ahoj, V první řadě díky za pomoc, je fajn, že i kolem takto starých vozů ještě stále někdo diskutuje a je ochoten pomoct 🙂 Já to ještě trochu zkomplikuji Udělal jsem si ještě před pořízením denních světel s mlhovkou malou přípravu v podobě instalace světelného senzoru se spínačem, který má automatický režim přepínání DRL a potkávacích světel. Vyjma toho, že nechci zbytečně ve dne trápit halogeny, osvětlovat SPZ apod. to má tu výhodu, že tento spínač přidává i funkce jako coming / leaving home apod. Jeden by řekl, že je to zbytečnost, ale mě hrozně baví do starého auta cpát "dnešní" moderní technologie A tak k palubní wi-fi a LCD rádiu s BT a internetem chci dodělat ještě ta automatická světla. Samozřejmě automatické spínání světel funguje správně pouze, když je spínač denního svícení vypnutý, protože jinak by šla od spínače do světel další fáze "navíc" a potkávačky by svítily i v poloze "0" spolu s DRL, což je nežádoucí. Trošku jsem doufal, že to funguje tak, že DRL svítí, když není napětí na parkovačce a zhasne, když je parkovačka pod proudem. A z toho co jsi psal spíše vyplývá, že to funguje obráceně a DRL sepnou když se na žlutém vodiči (na DRL pinu ve spínači) objeví plus. Toho se trochu bojím, protože na základě mého researche na toto téma některé tyto spínače dělají, že při přepnutí na parkovačky mají plus jak na parkovačkách, tak na DRL, což je ve většině zemí OK, ale u nás je právní úprava přinejmenším nejednoznačná. Budu tudíž asi muset vymyslet nějaký "workaround", jak toto vyřešit.
    1 bod
  6. Celková prospěšnost je pouze pro výrobce, zákazník z toho žádný prospěch mít nebude. Jestli si někdo myslí, že to zlevní auta, tak je hodně naivní. Mně osobně tato změna vadí hodně už teď ve stávající podobě, kdy skladba výbav člověka buď donutí objednat nejvyšší konfiguraci a nebo vzít polotovar. Pokud si chci nějaký prvek objednat, je v paketu často dohromady s nějakou píčovinou. A za tu musím platit. Právě možnost konfigurace přesně podle přání byla pro mě velkým pozitivem. Ale ono to zapadá do kontextu, kdy posledních několik let prakticky žádná změna není ku prospěchu zákazníka.
    1 bod
  7. Jsi ve špatné sekci O2 měla úplně jiný 1.6 TDI motor než OIII. Když už ti píšu, tak u O2 to byl typicky projev vadného EGR ventilu, nebo problém se vstřikováním od VDO.
    1 bod
  8. Pokud by to někoho zajímalo, jedná se o jednoduchou výměnu. Koupíte díl 5Q0035726, vložil jsem jeho obrázek, podle dílenské příručky vycvaknete celý panel s autozapalovačem a AUX a pak jen stačí vyměnit opotřebovaný díl za nový. A už mohu hýbat kabelem jak chci a připojení je stabilní.
    1 bod
  9. Problém 312mm brzd může být tak maximálně že je při intenzivním brždění přehřeješ. Jestli od toho očekáváš že ti to bude intenzivněji brzdit do křižovatky, tak budeš zklamán. Na to totiž stačí upravit nastavení jednotky aby ty 312 brzdy měli agresivnější nástup brzdného účinku. Představa, že reálně přehřeješ 312mm brzdy u klasického trojkového superbu je úsměvná, musel bys jezdit jak prase v kopcovitém terénu. 312 bez problému brzdí kodiaqa, není reálné že je i svižnou jízdou přehřeješ, bržděním do křižovatky je sotva zahřeješ a jak už jsem psal, nástup účinku je otázka SW.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...