Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/02/23 ve všech sekcích

  1. Možná jsem zaujatý, ale žádný wow efekt to není. Prostě normální nové auto. Jsem rád, že mám S3. Interiér hezký, exteriér nějaký divný. Takový placatý Kodiaq. Ostré hrany se mi na S3 líbí, tady ostré prvky světel v jejich zakulaceném VW tvaru vypadají jako slátanina. Asi bych volil spíše Passata, ikdyž u něj by mi hodně vadila absence smart dials...
    1 bod
  2. Stačilo mi to, co Škodovka uvolnila online, co různě řekli v rozhovorech šéfové vývoje, designu atd. a co různě proniklo tady na fóru.
    1 bod
  3. Az na ten kokpit je to OK Predavat sa to bude.
    1 bod
  4. Blbost. Každý Lead musí někdo přijmout, zpracovat a uzavřít. V každém servisu je pověřená osoba, která má přístup i do uzavřených leadů. Neuzavřené leady se neustále hlásí a škodovka hlídá za jak dlouho se něj reagovalo, kolik urgencí kontaktování zákazníka bylo atd. To jen nahlédnutí jak to funguje. PS: jinak je to pro servisy totální blbost a zbytečná administrativa a personální zatížení(ve velkých servisech) navíc. Ale asi nemá smysl to zbytečně pitvat 😄
    1 bod
  5. Tak mi dnes přišel mail, že auto je vyrobené a čeká se na převoz. 🎉 Úplně původní termín byl myslím 46. týden, poslední slibovaný 43. (minulý) týden.
    1 bod
  6. https://www.autosalon.tv/novinky/ojetiny/skoda-superb-3-generace-se-i-pres-vysoke-najezdy-radi-k-nadprumerne-spolehlivym-ojetinam?fbclid=IwAR0PQoCc1sf9D8vwSkoZshDswZg0ON30H-XrPf2j97hmr5iOgpigHI_RCTk
    1 bod
  7. Tak po dlouhém telefonátu se šéfem servisu a ověřením u ŠA je výsledek: - zpětně se bohužel nedá dohledat, zda přišlo hlášení chyby nebo ne - žlutými varováními se moc nezabývají, protože jak psal @Horza, museli by mít call centrum, které by obvolávalo každou chybu Front Assistu nebo Side Assistu - zda odchází hlášení o stavu se dá pouze tím, že v okamžiku žlutého varování mu zavolám, jestli ho tam vidí, nebo ne.
    1 bod
  8. To môže byť u niekoho ešte rok, u 80% aut minimálne kvartál. Tak robiť paniku u majiteľa auta a volať mu zo servisu že mu plánujú návštevu v servise by asi moc nefungovalo. Ja tam servis zadaný nemám. Rád si plánujem veci sám @Horza Front Assist nedostupný vyskočí vždy, keď je v aute vlhko - na jeseň je to prakticky každý deň ráno prvých 10 minút jazdy. Rieši to ofuk predného okna.
    1 bod
  9. Měl jsem odpojené nějakou dobu čidlo a nabíjecí napětí horší než s čidlem. S odpojeným čidlem to dobíjelo zhruba 13,5 až 14.3V max, podle toho jak se tomu zachtělo. Teď se zapojeným čidlem ujeto 40km a nabíjelo stále v rozmezí 14,4-14,7V. Tak nevím hoši, u novějších aut už to bude asi s tou rekuperací trošku jinak. Mám Seat Toledo 2019. Mám původní EFB baterii starou zhruba 5 let tak uvidíme kolik ještě vydrží. Už nic odpojovat nehodlám. Byla to chyba, ale tehdá jsem ještě neměl měřák, který mám teď stále připojený na baterii. Měřím touto vychytávkou za pár korun. Doporučuji: https://www.aliexpress.com/item/1005005057800182.html
    1 bod
  10. Dnes na 2.0 tsi 206kw : - výměna oleje s filtrem - výměna svíček - prachovej a pilovej filtr Porsche Brno, 9545.65 Kc s DPH
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...