Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/18/23 ve všech sekcích

  1. Po nějaké době obnovuji téma. Jak už to v životě bývá, časy se mění, co dříve nešlo, dnes už jde. Společně s @wirer jsme napsali článek jak ekonomicky a neinvazivně vůči autu, byť s určitými omezeními, Climatronic dodělat 😉 Pěkné čtení https://wirer.sk/o3_klima-vymena-automat/
    2 body
  2. @Vojta.MM Zkopirovany text od @Michal T. …když je auto i v zimě ve stavu "ticho", tak přeci jen na dlažebních kostkách nebo vlnitém betonu se sem tam ozvalo zadrnčení od kapličky budíků. Což mě samozřejmě vytáčí a zase mi to nedalo.... Přijde mi, že vrže nejvíc ten dekorativní vnější ovál, resp. jeho styk s okolními částmi palubovky. Po dnu přemýšlení čím to utlumit, když styčné plochy jsou relativně malé, padla volba na sanitární silikon. Z tuby se dá dobře dávkovat a z rovných částí plastů jde i při troše snahy dobře seškrábat kdyby bylo potřeba. Navíc je aplikovaný na nepohledové části, takže když se vám nepovede super housenka, vidět to nebude Takže rozborka: 1) Nutno dát páku nastavení volantu dolů a stejně tak volant dát do nejnižší polohy. 2) Pak se opatrně vycvakne (směrem k sobě a lehce nahoru) spodní část toho krytu a postupuje se k dalším zámkům. Jde to relativně snadno. 3) Zejména na modře zvýrazněné plochy jsem nanesl housenku silikonu a nechal den vysychat. A teď je při pomačkávání toho rámečku prakticky ticho. Ještě mám vytipovené další části (při extrémním "kroucení") kde může docházet ke tření, ale uvidím jak se to bude chovat za jízdy - první test ale přinesl svoje ovoce Vliv na to má zřejmě i usazení budíků, které lze doštelovat dvěma torxy (červeně). U mně třeba pravý doraz nebyl zcela na zarážce, takže dekorativní kryt byl v pravé části trošku víc nahoře a lehce koukal (zelený) zoubek dekoru palubovky a kryt díky tomu v jednom zámečku nebyl nadoraz. Normální člověk si toho nevšimne, hnidopich jako já jo. Ale po doštelování OK. Co ještě povrzává (ale jen při dotyku, při jízdě naštěstí ne) je ten dekor palubní desky. Ale jelikož je to za jízdy zticha, do toho se pouštět nebudu. Navíc mi přijdě, že i v příručce pro montáže v interiéru to není moc podrobně popsané jak do toho... Vím že vrzání od budíků tu zmiňovalo více lidí, tak to třeba někomu pomůže.
    2 body
  3. Origo schránka je naprosto nepoužitelná. Zbytečně vyhozené peníze. Já jsem to vyřešil následovně. Koupil jsem 2 plastové kufříky made in China, na které jsem zespodu přilepil suchý zip, aby držely na místě a necestovaly. Kufry jdou kdykoliv vyjmout a znovu přichytit ke koberci, ale není to potřeba, protože po posunutí sedadla dozadu, jde kufřík otevřít. Po vložení manuálu, zelené karty, formuláře o záznamu dopravní nehody a vesty je tam ještě min 50% volného prostoru. Při normální poloze sedadla není prakticky vidět. Cena třetinová (2x kufřík za 726,-Kč včetně dopravy), užitnost o 100% lepší, nehledě k tomu, že s kufříkem lze kdykoliv odejít.
    2 body
  4. @Malta něco pro tebe Původní motor, měněná převodovka. 1.0TSI, najeto 736 000km
    1 bod
  5. Abych navázal na to co psal Wirer, Pádla budou mít pravděpodobně paket s jinačí hlavičkou, odlišnou od ostatnních tlačítek, nikdy jsem se nedostal k tomu udělat si čas zjistit, která to je. Obávám se, že teď toho času do léta o moc víc nebude. @pkmobius Druhá možnost co by mě napadla je odpájet tlačítko hlasové asistence z plošňáku (přerušit kontakt s plošňákem) a pak natáhnout dvě žíly od tlačítka pádel k teď nepropojenému tlačítku hlasového asistenta. Když by byl člověk s pájkou šikovný je to nedestruktivní řešení, hotové do půl hodiny. Další možnost oslovit přímo škodovku, myslím, že mají program pro handicapované a buď už nejěké řešení budou mít nebo by možná mohli něco vymyslet.
    1 bod
  6. Jestli chápu to co píšeš. Jde o prokluz. Otázka co ho způsobuje? Když se to stává jen občas.... to je divné. Může i selhávat přítlak spojky a proto proklouzne. Chce to do servisu. Určitě bych to řešil.
    1 bod
  7. Jestli je to prokluz spojky, pudou otáčky motoru nahoru, aniž by auto akcelerovalo.
    1 bod
  8. Btw, zkoušel jsem i napsat na Monroe...a bez odpovědi, což je pochopitelné, ale zkusil jsem to ;-)
    1 bod
  9. co pisal suri vysie isli dolu pretoze konecne idu tlmice volne do predaja od vyrobcu a nie cez koncern
    1 bod
  10. Taky plachtím a všiml jsem si určité pravidelnosti - když uvolním plyn pomalu, auto začne plachtit. Když plachtit nechci, dám nohu z plynu rychle, a plachtění se nekoná. Máte stejnou zkušenost, nebo je to jen moje fantazie? 1,5 TSI, 45000 km.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...