Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/20/23 ve všech sekcích

  1. Tak už vše vyřešeno! Ano jak instalovali kameru, chyběla v pozici č. 9, pojistka na USB - vůbec tam nebyla. Dal jsem jí tam a vše jede jak má. Děkuji, vše za rady.
    3 body
  2. Ahoj, už dlouho si pohrávám s jednou myšlenkou. Chtěl bych každý rok v září udělat sraz v Olomouci s tím, že zapálíme svíčku Galvimu a pak se někde v okolí posadíme a dáme něco na zub. Na tuhle událost zakládám nové téma, snad to nebude nikomu vadit. Jednou ročně by jsme se tady domluvili na srazu Termín srazu: neděle 15. září 2019 ve 14:00hod ( soboty je zavřeno) Místo srazu: U Husova sboru 538 , 779 00 Olomouc http://husuvsborolomouc.unas.cz/?page_id=39 Poté se přesuneme o kousek dál (max 2min autem) do Restaurace U Fleka http://www.restaurantufleka.cz/ Napište kdo dojede, objednám stůl
    1 bod
  3. Asi treba nájsť nejaký zdravý kompromis. Jedna vec je práve režim prevádzky, dĺžka jázd, počet štartov, druhá vec je ročný nájazd, tretia je doba kým plánuješ vlastniť auto. Ak by som kupoval nové auto s tým, že na ňom ročne najazdím 50 tisíc po diaľniciach a pri 150 tisícoch mením za nové, tak tam asi nechám ten olej celých 30 tisíc km, ale ak by som kupoval jazdenku so 100 tisíc km a s 15 tisícovým nájazdom ročne a vysokým počtom kratších jázd si ho plánujem nechať ešte takých 10 rokov, tak zase budem meniť olej výrazne častejšie, aby som predišiel prípadným problémom ktoré môže spôsobiť práve kombinácia dlhého olejového intervalu, krátkych jázd, vysokého počtu studených štartov. Na Fabii sa mi zatiaľ osvedčilo meniť olej často (kopp-kopp na drevo), a to 5-12 tisíc km vzhľadom na mestskú prevádzku. U Superba (tiež TSI, ale to na princípe nič nemení) som interval zatiaľ nastavil na 15 tisíc, nakoľko jazdí skôr dlhšie trasy, aktuálne si ho plánujem nechať takých cca. 7 rokov a mám aj základný servis v cene vozidla (každých 30 tisíc). Keby jazdil veľa v meste, tak by som nastavil interval 10 tisíc a tým pádom každá tretia výmena by bola z "predplateného balíka".
    1 bod
  4. Keď vymeníte DCC tlmiče, tak je nutné urobiť rekalibráciu... https://www.briskoda.net/forums/topic/492516-how-to-dcc-recalibration/
    1 bod
  5. Ono záleží jak se ten 30tkm interval najede. Jestli někdo jezdí denně 250km a ráno motor zahřeje webastem, je jiné opotřebení, než když někdo nacourává těch 30 tkm 2 roky s mrakem studených startů. Resp. Nemá cenu prokazovat to, či tamto. Prostě měním olej po 15000 a u druhého auta, které se courá cca po 8000km a je to vyřešené.
    1 bod
  6. ahoj, takze konecne mam aj ja vymenenu zmienenu hadicu, zabralo to.
    1 bod
  7. TA moze byt jak kombinacia pACC + adaptivny LA tak ACC + adaptivny LA. Rezim ACC (ACC vs pACC) sa nastavuje zvlast v nastaveni ACC a nasledne v tomto rezime funguje bez TA, tak s TA.
    1 bod
  8. Zdravím všechny. Dost toto téma sleduji a stále mi to není z "konstrukčního" hlediska vůbec jasné. Chápu důvod kvůli chlazení kontaktu svíčky, ale nechápu toto uvažování ze strany Škodovky. Je dost těžké tak přesně vyrobit nejen svíčku (polohování závitu a i jeho toleranční přesnost) a to samé platí i o závitu v hlavě motoru. tolerance tlouštky těsnicí podložky a navíc k tomu ten přesný utahovací moment.... Dovolím si říci, že po pár vytaženích z motoru by se nemuselo docílit ani u správně polohovaných kontaktů u svíčky správné polohy svíčky (kontaktů) v hlavě motoru. Ale je to jen "strojařská" úvaha o tolerancích a opotřebení, popř. "vytažení" závitu. Zde totiž hraje roli i drsnost povrchu vyrovených závitů v souvislosti s dotažením. Opravdu by mne dost zajímal odborný názor na celou tuto problematiku a to nejen ze strany požadavků na nutnost tohoto dodržení postupu, ale i na jeho možnost ... A to i přes to, že zde někteří popisují po 1. výměně a správnosti svíček že je možno tento požadavek dodržet.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...