Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/19/24 ve všech sekcích

  1. Já si myslim, že hodně fantazíruješ. Teoreticky máš možná něco málo načteno, ale v praxi bych tě na silnici potkat nechtěl. Jestli tě má rozhodit banalita jako dilatace... Potřeba "intenzivně brzdit" v zatáčce je elementární chyba řidiče, ne auta. No a jestli máme mluvit v rovině teorie, tak samotný "sportovní" podvozek znamená u všech modelů kratší pružiny, někde odlišné tlumiče, někde tužší stabilizátory (někdy vpředu, někdy vzadu). No a jak tady zazněl SIII, tak třeba ten má stabilizátory strašně měkké a i s Bilsteiny/Eibachy se to houpe. Suma sumárum, je potřeba to vyzkoušet, protože se liší modely i jejich motorizace.
    4 body
  2. asi by clovek musel zkousit par veci 🙂 vyhrivane okno predni nemam ale nastaveno je 15s. Cas vyhrivani zadniho okna je taky 15s, coz mi prijde blbost, ze by to hralo takhle malou chvili.. a vyhrev oken-vyhrev zrcatek 0 sekund..Ale tezko rict co tim je mysleno 🙂
    1 bod
  3. Díky, a nevíš jestli existuje aspoň nějaká možnost časovače? Nějak to zapomínám vypínat a je zbytečné, aby potom zrcátka hřála i když není třeba...
    1 bod
  4. ja si myslim ( odsobne jsem teda nezkousel a ani po tom nejak extra nepatral) , ze na techto autech uz to nejde.
    1 bod
  5. Aktuálně jsem koukal na Kia Ceed SW, která je v akci ve výbavě "EDICE 30" za 585tisíc. To už je celkem na zamyšlení při porovnání cen O4Combi. Jinak jsem samozřejmě zvědavý na facelift O4 02/2024.
    1 bod
  6. Jsem si dával už AGM baterie do OII se start stop systémem, originál vydržela 4r a AGM vydržela do prodeje auta tj dalších 6 let a i po 6 letech startovala v mrazech dobře, což se o původní EFB říct nedalo už třetí zimu. Takže pokud máte Diesel tak určitě AGM se vyplatí. U Benzínu je to podle mě šumák. V aktuálním TSI motoru mám původní EFB už 6 let a dva roky mi indikátor na baterii říká že je to K.O... no pořád to s tím mini motůrkem s malou kompresí ( o proti dieslu) v pohodě otočí a to i v mrazech. EFB baterie s dieslem spíš likvidují startovací proudy které nafta potřebuje nežli samotné inteligentní dobíjení.
    1 bod
  7. Take mám EXIDE AGM už rok a bez problému 🙂👍
    1 bod
  8. Díky, zkusím to podle @Deawon, koupil jsem si na to nějaký potah zvenčí za 1000 a nic moc
    1 bod
  9. Ano, chybějící bederní opěrka je jedním z nejvetších slabin Rapidu. @Ar3sT jestli jde jen o firemního valacha, v němž musíš nějak vydržet a nehodláš do něj cpát zbytečně peníze, pak bude pro tebe asi nejvhodnější "nízkonákladová" varianta od @Deawon. Já jsem si do svého auta dodělal kompletní řešení z OEM dílů, což je nepoměrně pracnější a dražší. Výhodou je, že je opěrka i nastavitelná.
    1 bod
  10. Zdar. Ja to primo nemenil, ale co mam informace a snad nekecam, tak ten zadni kardan ma ve svem stredu “hrot”, zapadajici do hardy spojky. Tzn. ze zcela hardy spojku po demontazi sroubu horizontalne nevytahnes a zpet nezasunes novou. Musis kardan v jeho ose ke spojce pohnout na prevodovku, abys hrot vysunul a mas hardy dole. Netusim co dal povolit, aby si docilil onen pohyb vysunuti hrotu na kardanu ze spojky-asi dle pohledu ze spoda to lze pochopit ty moznosti.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...