Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/20/24 ve všech sekcích

  1. Ještě jedna společná, kde nás je všech 11 na fotce
    5 bodů
  2. Ďakujem páni za super zraz, ja som si príjemne oddýchol a budem sa tešiť zas niekedy nabudúce 🙂
    2 body
  3. LuBe 79 Ano funguje to len to radio co je na fotkach uz neexistuje ako som pisal treba sa vyhnut firme IYING kvalitnesie su Poodofo alebo Insudar spravim skor video ako fotky pretoze z fotiek by to nebolo vobec jasne ako to funguje . Ale som rad ze toto forum aj niekto naozaj cita a ma zaujem nieco z autom robit . Osobne som daval vytlmenie celeho podvozku poly penou o hrubke 1cm celkom dost to pomohlo pdblatniky vsetky plasty na podvozku som zvnutra vylepil ako aj dvere kufor z vnutra plasty a hluk sa znizil o cca 20 percent . hlavne od kolies . Radio ,start stop na gombik kedze som ho nemal , radio a teraz dorabam zatvaranie kufra elektricke . Ak mi zostane cas dnes natocim male video ako funguje radio ovladanie klimatizacie a nastavenia vozidla cez radio .
    2 body
  4. u mě to vyřešilo odpojení akumulátoru na chvíli
    1 bod
  5. Úplně vyřadit to jednoduše asi nepůjde, nicméně můžeš vyřadit samotný chladič spalin který se obvykle ucpe nebo se značně sníží jeho průtok a začne EGR zlobit, přičemž samotný ventil funguje dobře a prakticky nikdy neodchází může se stát že se začne zasekávat rohatka u ventilu, ale to stačí vyndat elektrický ventil, stříknout tam čistič na brzdy a rozhýbat jí. Ten to problém je vidět v tom to videu: Za studena totiž jednotka zpětný chladič odstaví a pouští spaliny zpět na přímo, stejně jako to dělali PD 1.9 TDI verze, problémový chladič nastupuje až při změně podmínek. Už ten to proces může často selhávat (klapka se zasere spalinami popřípadě se pneumatický přepínač začne chovat nestandardně (gumový vak vytvrdne a ztratí flex) a zůstane pootevřený nebo nedovřený, což ale zas tak moc nevadí. Odstavíš to během 15 minut jednoduchým zásahem a nemusíš nic nastavovat, žádné chybové hlášky to nehází. Stačí sundat plastové táhlo z klapky na přepínání mezi režimy, klapku zafixovat v uzavřeném stavu a hotovo: (tuto úpravu jsem dělal na motoru bez DG SW a nikdy jsem tam DG nenahrál, upozorňuji na to proto že DG SW pouští zpět mnohem více spalin s výrazně vyšší teplotou a čistě teoreticky by to mohl být problém) Nevýhoda: Zpětné spaliny jsou při zátěži dost horké, když si zkusíš chytnout trubku na zpětné spaliny do sání tak je opravdu hodně horká o proti stavu před úpravu, nicméně k poškození plastového sacího potrubí nikdy během provozu nedošlo a to jsem auto dost honil. Výhoda: Během regenerace DPF je ventil tak tak jako tako uzavřen, takže regenerace DPF probíhají standardním způsobem a nepoškozuješ DPF, u kterého ke správné funkci EGR potřebuješ. Celkově je teplota spalin vyšší takže čistě teoreticky se lépe vypaluje karbon ze sacích ventilů a DPF běžným provozem častěji dosáhne pasivní regenerace. Osobní zkušenost: ujetých 400K km na OII z roku 2010 s tou to úpravou a nikdy nebyl problém (ve 140K chyba EGR zpětného vedení spalin - vyřešeno dle návodu) Zvedla se mi nepatrně spotřeba- Naftě v efektivitě pomáhá chladnější nasávaný vzduch, takže nejspíš vyšší teplotou spalin v sání se snížila efektivita motoru. Nicméně při dálničním tempu to byl průměrně rozdíl 5,8l vs 6l při stejném jízdním profilu. Výkon bych řekl byl pořád stejný. Nic jiného jsem nepociťoval. Při cca. 300K km mi při vysokém zatížení začal mizet olej, pokud jsem auto nehonil tak to bylo ok, ale jak jsem jel například po dálnici 160 km/h hodinu v kuse, tak hladina nepatrně klesla. Pokud bylo více takových cest, tak jsem průměrně musel dolít litra až dva litry oleje mezi výměnou oleje. Kolem sání u hlavy byl po takové jízdě vidět průsak oleje kolem sacího plastového koše. Nicméně si spíš myslím že to mělo na svědomí turbo nežli EGR úprava, možná v kombinaci s mírnou deformací plastového sání, ale to už dnes zpětně těžko říct. Když mělo auto skoro 400K km, tak jsem ho prodal a nikdo se mi už ohledně auta a EGR nikdy neozval. EDIT: Dnes když o tom tak přemýšlím, tak bych možná tu turbku co je z EGR vyústěná hned za škrtící kapkou do sání, zkusil napojit do airboxu za vzduchový filtr (v testovacím režimu by možná stačilo jen trubku odpojit od EGR a dát na to nějaký jednoduchý air filter a díval bych se jak by se to chovalo, kdyby to přes zpětné vedení sálo čistý vzduch a EGR nechal EGRem, bez podlatku z motoru přes něj stejně nic nepůjde a jednotka dost možná netuší jestli nasávaný vzduch je se spalinami nebo ne. Myslím si že k řízenému útlumu výkonu motoru pomocí spalin docházelo reálně až u druhé generace CR motorů. Celý problém je totiž jen v tom že ten průtok přes ten chladič je nedostatečný a motor pak má vlastně méně vzduchu/spalin než očekával. Popřípadě zde odpojit a zaslepit nasávání vzduchu z výfuku a ať si to saje pěkně čistý vzduch: Zde je ještě pěkné video od borce, který si dal tu práci a rozhýbal a vyčistil ventil i mnou zmiňovanou klapku:
    1 bod
  6. @Malta viz původní seznam, vždy ho upravuji.
    1 bod
  7. @e1. je to trochu mimo tema takze bych tu tim dlouho neplevelil ale mohlo by te zajimat toto https://www.comma.ai/openpilot podporuje to koncernova auta udajne to dokaze asistovane jezdit v radech hodin a melo by to umet i samo menit jizdni pruhy. Instalace se taky nezda moc slozita. Samozrejme v prvni rade je za rizeni vzdy zodpovedny samotny ridic!
    1 bod
  8. K čemi že je dobrá ta asiatovaná jízda? To zní jako asistovaná reprodukce. Až budu chtít asistovanou jízdu, pojedu autobusem, ne?
    1 bod
  9. Podle škodovácké designerky "dark chrome", podle mě laciný lakovaný plast je jeden z důvodů, proč jsem objednal ještě jednou SIII a nepočkal ani na SIV, ani na Kodiaq II.
    1 bod
  10. Odpoviem na posledny kometar od Keras ale aj na ine . Takze pise sa rok 2023 je den pred silvestrom a vsetkym co sleduju toto forum zelam stastny a veseli novy rok 2024 . A teraz k problemu radio Bolero bez navigacie . do dnesneho dna sa cinsky vyrobcovia neposnazili a nevyrobili radio ktore by pasovalo do scaly takze je nutne si kupit radio ake vam najlepsie vyhovuje . Povodne som chcel a aj namotoval radio 13,1 palcove konkretne toto https://es.aliexpress.com/item/1005004954859950.html?spm=a2g0o.detail.0.0.74323a10aXa0JB&gps-id=pcDetailTopMoreOtherSeller&scm=1007.40000.327270.0&scm_id=1007.40000.327270.0&scm-url=1007.40000.327270.0&pvid=24758bfa-b04f-482d-a2a3-b87eef983a7e&_t=gps-id:pcDetailTopMoreOtherSeller,scm-url:1007.40000.327270.0,pvid:24758bfa-b04f-482d-a2a3-b87eef983a7e,tpp_buckets:668%232846%238116%232002&pdp_npi=4%40dis!EUR!303.69!182.22!!!2330.68!!%40211b801917039197924716360e6ce1!12000034294661128!rec!NL!116318612! Je nutne aby malo 8jadrovy procesor 4giga operacnej pamete a 64 alebo 128ulozneho priestoru . Kedze vlastnim 3d tlaciarne tak som si vyrobil drziak ktory sa da najistalovat na radiu a nasledne namotovat na povodne uchyty . Potom som prisiel na to ze tato obrazovka je moc velka do auta a vymenil som ho za radio co mal moj brat do citroena Jumper 12 palcove ale uzke pretoze sa mi to zdalo prijatelnejsie konkretne toto : Treba sa vyhnut spolocnosti IYING https://es.aliexpress.com/item/1005005804806023.html?spm=a2g0o.detail.1000014.82.70605cfenzL9iT&gps-id=pcDetailBottomMoreOtherSeller&scm=1007.40000.326746.0&scm_id=1007.40000.326746.0&scm-url=1007.40000.326746.0&pvid=090f6abb-83a7-4415-bd12-4448f0097234&_t=gps-id:pcDetailBottomMoreOtherSeller,scm-url:1007.40000.326746.0,pvid:090f6abb-83a7-4415-bd12-4448f0097234,tpp_buckets:668%232846%238116%23980&pdp_npi=4%40dis!EUR!321.70!238.06!!!2468.94!!%40210384db17039205968066424ebebc!12000034415564698!rec!NL!116318612! Popripade ak chcete 360 kamerami tak najst radio zo 4 kamerami ale cena uz bude niekde inde K tomu si treba kupit prepojovaci kabel z Can bus https://es.aliexpress.com/item/4000906856061.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.657.12ea194dE3XA00&gatewayAdapt=glo2esp A kabel na Antenu alebo DAB antenu to uz je na vas osobne mam obe https://es.aliexpress.com/item/4000206323696.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.601.12ea194dE3XA00&gatewayAdapt=glo2esp Nasledne ak chcete mat funkcne usb C ale tam treba odstranit celu jednotku carplay zo skrinky v odkladacej policke /nie je nasledne potrebna/tak dva tieto kable https://es.aliexpress.com/item/4001292542034.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.596.12ea194dE3XA00&gatewayAdapt=glo2esp A to je vsetko dokopy cca 350 € z radiom 360 kamerami 400 € co je priblizne polovicna cena originalneho radia bolero .Co vsak ziskame na rozdiel od bolera Tak za prve . Radio z rozlisenim 1950x1200 ,za druhe moznost instalacie Car web guru co je automotive app pre android ktory poskytuje svetko v jednom paneli /prikladam foto / za dalsie ziskame stabilny sistem bez padov vypinania restartovania , pri spravnom nastaveni can bus /vysvetlim ako na to az by bol zaujem / funguju vsetky funkcie ako je klimatizacia na obrazovke /velmi dolezite / mody prepinania podvozku atd . Wirless Carplay alebo android auto /nikdy viac ho nepouzijete /nakolko navigacie funguju priamo v radiu a spolahlivo google map alebo sygic cez car web guru . dalsim prinosom je DSP equalizer /nevymienat reproduktory auta / tuto chybu som spravil a musel som ich vratit spet / Tu je problem nakolko sa treba pohrat z nastavenim dsp a poslednym prinosom je ze sa zmeni vzhlad pristrojovky na omnoho krajsi . potom to moze vyzerat tak ako na fotke . Este nebolo v aute Preto som vybral toto radio lebo zakryva diery po original radiu aj ked je nutne ich zakryt ale mam na to urobeny cely ramik namontaz v pripade zaujmu poskytnem A to je vsetko
    1 bod
  11. Dílenská příručka, učební pomůcky, schémata, TPI Dielenská príručka, učebné pomôcky, schémy, TPI Sťahujte, používajte, ďakovanie poteší. Upload radšej šírte len môj, aj keď tomu nezabránim....kto chce prispieť, tak správa. Keďže obľúbené uloz.to ukončilo verejné zdieľanie súborov medzi používateľmi, toto mi prišlo ako vhodná náhrada. Pokiaľ ma nenapadne niečo lepšie. V prípade potreby sa stačí ozvať a skúsim urobiť reupload aj inde... https://mega.nz/folder/YydnmQIA#SXDHcYlHU1a49jjUoJLwWQ
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...